Posted 22 Sep 2011 · Report post Salut Am gasit la motor o mufa cu doua fire ce fac parte din traseul de fire care merg la bobinele de inductie. Cele doua fire care intra in mufa respectiva sunt in continuarea bobinei de inductie de la ultimul cilindru (cel de la distributie). Mufa respectiva nu este conectata niciunde; cele 2 fire sunt lungi de cca 15 cm (de la bobina respectiva). Masina are un bloc "nou" B5254S pe care se afla electronica "originala" de B5244S2. Ma poate lamuri cineva ce este cu aceasta mufa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2011 · Report post Probabil este de la bobina variatorului de admisie. Sigur nu a schimbat si CHIULASA odata cu "blocul" nou ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2011 · Report post Din pacate nu am cum lua legatura cu cel care a schimbat motorul. Dat fiind radiatorul indoit bine, cred ca schimbarea motorului a survenit spargerii baii de ulei, situatie in care a trebuit schimbat motorul in intregime. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2011 (edited) · Report post Tu ai motor de S/V70 pe S60 ..iar motorul de S/V70 nu are variator la distributie . . Edited 22 Sep 2011 by Brava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2011 · Report post La mine mai este o piesa acolo, nu stiu sigur cum se numeste. Are 4 surubele de 6 si intra ulei in ea, printr-un lacas din chiuloasa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post Aia e mufa de la "reset valve", trebuie pusa chiulasa de pe motorul original, fara aia nu merge bine motorul . Asa se intampla cand faci inventii . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post Inventiile au fost incluse in pretul de cumparare; acum, ca raul e facut, nu pot decat sa caut o solutie; verdictele nu-mi sunt de ajutor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post Ai solutia mai sus, chiulasa veche pe blocul motor dar mi-e teama ca difera si blocul motor. Din pacate fara CVVT nu merge motorul corect . Ai incercat sa pornesti motorul si sa vezi cum merge masina ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2011 · Report post motorul merge rau la ralenti, in sensul in care cu transmisia in D, pe loc, cu frana si rotind de volan, motorul si masina trepideaza suparator; martorul de motor statea aprins inainte sa schimb debitmetrul; acum se aprinde cand se incalzeste motorul. in mers, cand schimba in treapta a doua "da in nas" o secunda si apoi isi revine; pe la 5000 se plafoneaza, in sensul ca inca se tureaza, dar fara prea mare spor; asta poate fi si din softul motorului de 103 kw. consuma exagerat, cca 11l/100 la mers relaxat pe drum national, cu nevasta si copil in masina. secundele de la 0 la 105 kmh (posibil ca eroarea vitezometrului sa fie mai mare de 5 km la 100kmh) sunt cca 13 in loc de 11.1 voi merge saptamana viitoare sa fac o diagnoza; sper ca mesterul sa poata "opera" cu atatea variabile. cat despre chiulasa, cei 2 dezmembratori cu care tin legatura m-au descurajat cu "pretul de lista" de ccc 400 Euro (bineinteles ca nu au momentan chiulasa de care am nevoie); ma uit cu necaz ca prin uk o chiulasa e in jur de 125 GBP. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2011 · Report post O sa gasesti erori active pe : -reset valve -senzor axa cu came -pozitie axa cu came . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2011 · Report post Ieri am incheiat reparatiile post achizitie la masina (care au adus falimentul) si i-am facut si diagnoza. Singura eroare care apare este: "Intake valve control solenoid circuit".(in bord sta aprins "check engine", care nu se incapataneaza sa fie sters, dar revine ulterior). I-am curatat clapeta de admisie si am gasit un furtun care vine de rezervor (prin care circula vaporii de benzina) care nu intra in electrovalva corespunzatoare intrucat era prea scurt; am verificat electrovalva si am inlocuit furtunul cu unul suficient de lung. (sper ca aceste 2 operatii sa-mi mai "indulceasca" consumul; "mersul" motorului nu s-a schimbat prea mult). In continuare sunt in cautarea unei chiulase de B5244S2 sau B5244S la un pret rezonabil pentru ca motorul sa functioneze corect (nu stiu de ce i-au mai pus distributie variabila lui B5244S2 daca are puterea maxima identica cu mai vechiul B5254S2; sunt, intr-adevar, diferente la curbele de cuplu si putere si, toretic, de randament al motorului intre o distributie variabila si una "fixa", insa la un motor sugrumat din electronica este ca si cum i-ai pune chelului tichie de margaritar) si sa-mi dispara si eroarea respectiva. O chiulasa de prisos? Cineva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2011 · Report post Are Sandro chiulasa pe stoc . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2011 · Report post Domnilor, Am gasit chiulasa mult cautata, cu distributie variabila, de la un B5244S. Intrevede cineva vreun motiv pentru care aceasta chiulasa nu s-ar potrivi pe un bloc de B5254S? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2011 · Report post Garnitura de chiulasa difera, cred ca si blocul motor difera dar nu sunt 100% sigur. La montaj vei afla de ce mai ai nevoie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post Mai exista vreo opinie? Cineva? Share this post Link to post Share on other sites