Adam 90

my volvo 850 t-5

16 posts in this topic

Salut!!

Ma numesc Adam si sunt posesorul unui Volvo 850 T-5(155KW) de aproximativ un an.Masinuta a fost dusa din Italia, iar in Romania a stat aprox 1 an de zile nefiind folosita absolut deloc.Am bagat o gramada de bani cu service-ul.. In trecut am mai avut tot un 850 2.5, 20 Valvede care am fost extrem de multumit.

Sunt multumit de masinuta (cateva problema ma cam macina la ea).dar de un timp ma bate gandul sa o vand .In decursul acesteo seri voi atasa mai multe poze.

Va multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Adam. Bine ai venit printre randurile noastre, a iubitorilor si detinatorilor de Volvo.

Felicitari pentru achizitie si multi km fara probleme, deoarece, Volvo e masina care, odata reparata bine, nu mai ai treaba :)

Spor la reparatii/modificari, si asteptam pozele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit ! Probleme apar si la masinile noi, asa ca........ ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi !

Asteptam poze si detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ms...nu e chiar frumosa(sincer e cenusaresa) ...mai are de trecut cateva operatii grele ca sa fiu multumit de ea.Optic ii trebuie un vopsit .....startul de lac este ars de soare..am cumparat dine germania vopseaua pe baza de apa dar acum astept sa ma programeze vopsitorul.Tehnic sta bine ..nu bate absolut nimic( nici nu are cum , avand in vedere ca am bagat pste 3500 lei in piese), motorul trage exceptional. Consumul este bun, avand in vedere ca 70% din km ii fac in oras ...media intre 11% si max 12.5%.La drum lung are un consum intre7.5 8.5% la 130KM/h(depinde foarte mult releiful , viteza vantului etc)Singurele probleme pe care le am sunt senzorul ABS spate-dreapta ,dar ceea ce ma ingrjoareaza cel mai tare este consumul de ulei. La 7000 km(adica de la schimb la schimb) completez cu un litru. Mi se pare cam mult avand in vedere ca volvoul nu e singura mea masina(mai am un passat intermediar vr6,2.8 V6 , un E Klasse 220 16 Valve,etc..Masini care nu au acesta problema)Poate ca nu am ales eu bine uleiul....Am optat pe un mobile 10w40. Daca imi puteti sugera un anume tip/producator de ulei , va rog sa ma ajutati. Sa fie greseala mea pt ca nu am optat pt Castrol?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Uleiul il consuma sau il pierde pe undeva?

Are perioade in care scoate fum albastru?

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba uleiul pe castrol

paote simeringurile de la supape

sau turbina are deaface cu disparitia uleiului daca nu pierde nicaieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pierde niciunde motorul este absolut curat.baia uscata..turbina e functionala 100%, .....trage foarte bine masina....ca sa va dau un exemplu o-100 km inregistrat dupa GPS si dupa o jumatate de ora de incercari am scos timpul de 7,5 s.......ceea ce e foarte foarte bine..specificatia din fabricadin fabrica fiind de 7.3s...iar vit max dupa GPS 228Km/h in aprox 4km. Fumul il scoate in regim de oras cand merg la viteza mica.Saptamana viitoare mi-am propus sa fac schimbul si at am sa optez pt Castrol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scoate fum cand sta la ralantii mai mult sau la viteza mica , inseamna ca sunt duse semeringurile de supapa ... nu te panica , e boala generala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pierde niciunde motorul este absolut curat.baia uscata..turbina e functionala 100%, .....trage foarte bine masina....ca sa va dau un exemplu o-100 km inregistrat dupa GPS si dupa o jumatate de ora de incercari am scos timpul de 7,5 s.......ceea ce e foarte foarte bine..specificatia din fabricadin fabrica fiind de 7.3s...iar vit max dupa GPS 228Km/h in aprox 4km. Fumul il scoate in regim de oras cand merg la viteza mica.Saptamana viitoare mi-am propus sa fac schimbul si at am sa optez pt Castrol.

atunci ii de la simeringuri 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta mi-a spus si mecanicul meu...DAR m-a atentionat ca daca se schimba semeringurile de supapa at se modifica anumiti parametrii a motorului ...gen raportul de compresie etc...si toate poate sa duca la o inrautatire a functionarii motorului in cazul in care segmentii si cuzinetii sunt uzati....daca uzura lor e normala at este in regula..... daca nu at trebuie desfacut tot. motorul...............ceea ce nu ma incanta.....Mi-a mai spus ca in procent de 70% schimbarea semeringurilor ar trebui sa rezolve problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poftim ?! E ca si cum mi-ai zice ca daca schimbi filtrul de aer nu mai ai incalzire in scaune ! :laughing4:

Simeringurile de supape sunt fix niste INELE care impiedica uleiul de la axele cu came sa intre pe langa ghidurile de supapa in motor. Nici macar nu trebuie desfacut motorul ca sa le schimbi ! Daca era un "NU" acolo, gen "daca NU se schimba simeringurile bla-bla", atunci intr-adevar se poate intampla ce zici tu, datorita inundarii cu ulei a camerei de ardere, uleiul fiind aproape incompresibil, se "modifica" (impropriu spus) raportul de compresie.

Daca sustine ce-ai zis tu mai sus, parerea mea e ca inainte sa schimbi simeringurile, sa schimbi mecanicul :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt atat de priceput...poate nu am inteles eu bine ..azi oricum trec pe la el si va spun exact ce si cum....am sa-mi notez...=))....ce pot sa-ti spun eu despre mecanicul la care merg eu este faptul ca e inginer auto...(facultate in Germania), service-ul e la cele mai bune standarde ....si culmea la banii pe care ii are..mecanicul principal e tot el....

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 litru la 7000km este normal la T5 .Oricum uleiul se schimba la 7500 km la aceste motoare si sa vedeti ce tolerante au segmentii si pistoanele . Eu am desfacut motor de T5 in stare impecabila si fata de un aspirat e diferenta . Toate motoarele puternice turbo pe benzina "papa" ulei.

Lasa motorul in pace , nu compara cu aspiratele VR6 si 16V-le de pe E-Classe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now