maverick

Accesorii noi disponibile pentru S60 - Polestar Tuning?

55 posts in this topic

la Primus - te uiti la cod si le ceri oferta de pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi sub 450 euro upgrade-ul asta ? (pentru s60d5M6-185/400)

Eu am dus-o cu 450 euro la 230cp si 520Nm. (incluzind aici si 2 dyno inainte si dupa). Si merge asa de vreo 170.000 km fara nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici asteptam input de la Andy cu preturile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vreti preturi, cautati in Germania ca sunt la jumatate.

Cum e posibil ca un set de presuri de interior sa coste 800 RON la Bucuresti si 110 Euro la Frankfurt?

Si un scaun pentru copil 4600 RON fata de 390 Euro.

Probabil ca la noi iti dau inca unul cadou,..... si iti fac si plinul!

are cineva idee de unde pot comanda un scaun pt bebe volvo ?

asa cum am zis, in lista de preturi din Germania, scaunul pentru copil intre 9 si 25 Kg, adica de la 9 luni pana la 6 ani, costa 390 Euro inclusiv TVA. daca esti interesat poate obtinem un discount.

Edited by icristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut sa comand ceva accesorii mici (stick USB, pix, macheta) de pe shop-ul online dar optiunile de transport sunt doar 2, una la 24 de euro ceea ce e mai mult decat totalul si una la 75 de euro.

Andy, accesoriile de pe shop-ul online le putem comanda la voi ?

Ceasul modelul nou cu R-Design mi se pare enorm de scump, eu caut de juma' de an vechiul model cu R :D.

https://www.collection.volvocars.com/Category/54-products.aspx

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

@icristi: cred ca Roberto tocmai ti-a raspuns la intrebare.

Ca si input personal, dupa o discutie cu Andy raspunsul a fost sec si logic: cate masini Volvo se vand in Germania si cate in Romania? Aici a se intelege ca si concluzie automata volumul de accesorii si piese de schimb pe service se comercializeaza.

Din pacate pentru toata lumea, ii dau dreptate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i chiar asa, Mav. Se intra intr-un cerc vicios : ei vand scump ca e cerere mica, iar cererea scade, caci sunt preturile mari. Cum o rezolvi ?

Si apoi, masinile nu sunt de aproape doua ori mai scumpe pe motiv de volum. Atunci cum se explica treaba cu accesoriile ?

Nu cumva e o decizie de marketing gresita ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Marius,

Pai eu zic ca e simplu asta - pretul unui produs este egal cu pret achizitie + transport + adaos comercial. Primii doi factori tin de cantitate exclusiv. Acum, daca iau eu cantitati industriale si blochez banii in asa ceva, imi garanteaza cineva ca macar ii scot sa nu fiu in pierdere? Nu.

La masini din ce am inteles e la fel de simplu, cu valori mai mari: se negociaza o cantitate de masini vanduta in anul urmator si in functie de asta ai pret de la producator. Si aici e chestiune de importator - el negociaza pret achizitie vs. cantitate asumata pe an. In materie de dealeri nu cred ca sunt diferente mari intre dealeri Volvo in Romania, la pret.

Nu contest ca preturile sunt mai mari decat in vest, insa nu cred ca sunt de 2 ori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, nu sunt de 2 ori, sunt de 2 ori si ceva!

Scaunel in Germania 390 Euro =1770 Ron

Acelasi scaunel in Bucuresti =4600 Ron

4600 / 1770 = 2,6 (Aproape triplu!!!!)

Cred ca mai bine nu mai negociau nimic, si cand aveau un client, cumparau de afara, puneau si ei un adaus de 30% plus transport 50 Euro (prin curier, pentru o singura bucata) si iesea un pret mai bun, vindeau mai mult ... profit mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

primus = JAPCA .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor nu inteleg un lucru si va rog sa ma lamuriti chiar daca este off-topic si topicul asta, cu atat mai mult cu cat deja s-a "fumat" de mult si acest aspect.

Nu stiu care e differenta de pret la accesorii si tind sa va dau dreptate, deoarece nu am avut tangenta cu asta. Dar chiar si asa nu inteleg 2 lucruri:

1. Cine ne obliga sa luam de la Primus? Verificam frumos pretul si luam din alta parte - indiferent de unde, ca nu ne obliga nimeni daca avem Volvo sa luam de la Primus accesorii - daca nu ma insel se pot comanda si direct pe site la accesorii la Volvo.

2. Cine ne da dreptul sa terfelim imaginea cuiva aici pe site? Stiti ca exista lege impotriva a asa ceva? Indiferent de colaborarea noastra cu o firma, nu cred ca ne dreptul sa terfelim public imaginea cuiva pe site. Aceste aspecte se lamuresc sub o forma sau alta in privat, intre partile implicate.

Eu nu gasesc ca o astfel de atitudine este OK.

Si "pozele" cu ambalajul Polestar, prin amabilitatea lui Andy.

post-2510-0-65398100-1353329737_thumb.jp

post-2510-0-37668000-1353329742_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin eu cu o idee pe care o practica cei de pe forumurile de afara cu un incredibil succes.

GROUP BUY

Ne adunam fiecare cu ce produse vrea, le comandam online pe shop-ul volvo la grup si iesim toti mai ieftin cu transportul.

Nu e mai bine decat sa lungim topicul asta cu preturi X tara VS Y tara ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar ideea este foarte buna,dar asta inseamna sa ne mobilizam si noi in vreun fel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, ar fi o schimbare sa ne si mobilizam nu doar sa vorbim :). Roberto, deschizi tu o lista publica sa completeze cine cu ce vrea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi sub 450 euro upgrade-ul asta ? (pentru s60d5M6-185/400)

Eu am dus-o cu 450 euro la 230cp si 520Nm. (incluzind aici si 2 dyno inainte si dupa). Si merge asa de vreo 170.000 km fara nici o problema.

Am sunat eu luni si pentru C30 meu am primit un pret de 1500 euro (la un dealer din Viena acelasi pachet costa 1100 euro)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, ar fi o schimbare sa ne si mobilizam nu doar sa vorbim :smile:. Roberto, deschizi tu o lista publica sa completeze cine cu ce vrea?

Aici !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind ontopic, ca sa ma tin de cuvant pana la capat, azi am pictat Polestar.

Deci: 460 Nm vs. 420 Nm / 225 CP vs. 205.

Concluzii la prima vedere - testare cu Andy: consum mai redus (inca nu pot garanta 100% decat dupa un drum mai lung per Trip Statistics), elasticitate crescuta - trage continuu // cuplu per toata plaja de turatii, muzica mult mai frumoasa. Si parca mai optimizat pe treptele 1-4, ca 5-6 la prima autostrada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai intrat in lumea celor cu un numar corect ce cmc. S-o stapinesti ! Sanatos sa fii unde vrei tu , ca ea te va duce acolo repede.

(vezi ca s-a dat voie la 130 pe autostrazi in Romania, nu glumesc :smile: daca treci prin Germania sa-mi zici si mie cum se comporta la viteze de peste 131 km/h :hello2: )

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ajungem noi si pe acolo - daca nu mai mergem o data in Slovenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum eu nu inteleg un lucru... Ai facut tunning sau ai schimbat masina? :D

Tunning mai Paule, tunning!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now