maverick

Accesorii noi disponibile pentru S60 - Polestar Tuning?

55 posts in this topic

da, tuning, a schimbat motorul din D3 in D5.

:headbang::hello2::salut:

si a trecut de la kinetic la summum.

:laughing4:

Si nu mai are o turbina , ci 2.

:laughing4:

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi mai Andule ca nu e asa....aveam eu un feeling cand am vazut D5 si 2012 ;)

Mav sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri la maxim de ea :headbang::hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos Paul. Deja am inceput in week-end si am continuat de azi dupa upgrade-ul Polestar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar am o vaga impresie ca acum are cutie automata, asa ca performantele se simt de la 100km/h in sus :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot cutie manuala am. Iar Polestar-ul nu stiu ce a facut dar a repartizat un cuplu mai mare pe o plaja mai mare de turatii. Pe scurt:

- in oras am exact ce vreau ca si turatie / treapta vs. viteza - legala.

- afara la fel - exact intre 80-120+ avem treapta a 4-a foarte elastica cu cuplu constant intre 1700 - 3500 rpm. Numai bun la depasiri.

Practic asta am cautat prin tuning - nu top speed. Si consumul pare mai mic in oras. Revin saptamana viitoare cu consum afara.

@Maurice - te sun sa ne vedem saptamana asta, in masura in care ai timp si o testam.

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari dar pentru motorul tau de 205 Cp aveai original teoretic o plaja de cuplu foarte frumoasa incepind cu 1500 sau 1600rpm pina pe la 3000 ,daca nu ma insel.Oricum cu 225 Cp este altceva :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot cutie manuala am. Iar Polestar-ul nu stiu ce a facut dar a repartizat un cuplu mai mare pe o plaja mai mare de turatii. Pe scurt:

- in oras am exact ce vreau ca si turatie / treapta vs. viteza - legala.

- afara la fel - exact intre 80-120+ avem treapta a 4-a foarte elastica cu cuplu constant intre 1700 - 3500 rpm. Numai bun la depasiri.

Practic asta am cautat prin tuning - nu top speed. Si consumul pare mai mic in oras. Revin saptamana viitoare cu consum afara.

@Maurice - te sun sa ne vedem saptamana asta, in masura in care ai timp si o testam.

Daca-mi da nevasta D2-ul iti fac rusinica....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-mi da nevasta D2-ul iti fac rusinica....

Nu inteleg m-ai pierdut ... oricum m-ai "face" probabil cu orice S60 ca eu si viteza peste limita nu ne prea intelegem - iulirx si Matrix pot sa confirme.

Felicitari dar pentru motorul tau de 205 Cp aveai original teoretic o plaja de cuplu foarte frumoasa incepind cu 1500 sau 1600rpm pina pe la 3000 ,daca nu ma insel.Oricum cu 225 Cp este altceva :smile:

Multumesc, asa este - insa cei 40 Nm adaugati, coroborat cu uniformizarea cuplului pe plaja de turatii schimba comportamentul motorului - parca e alt motor. Cei 20 CP extra nu cred ca ii voi simti EU vreodata efectiv - poate alti colegi de club.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil, Maurice s-a referit la consum.... :love10:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a referit la consum e de asemenea valabil. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva idee de unde pot comanda un scaun pt bebe volvo ?

Cristian salut daca vrei scaun pentru bebe Volvo - PN Volvo

31351112 Pret 1886 RON cu TVA de la Primus, nou nout pe stoc.

Pret in EUR aprox. 420 EUR inclusiv TVA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"M-am dat" si eu azi cu Maverick pe autostrada cu noul lui S60 tunat Polestar. Legal, caci Politia era la datorie peste tot. O masina superba, elastica, cu sound de "R". Nu chiar ca a lui Alin Buga, dar aduce.

In sfarsit are si el piele, telefon, Adaptive Cruise Control, bliss, "cânta" cand depasesti banda fara sa dai semnal si multe alte bunatati.

Felicitari Mav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristian salut daca vrei scaun pentru bebe Volvo - PN Volvo

31351112 Pret 1886 RON cu TVA de la Primus, nou nout pe stoc.

Pret in EUR aprox. 420 EUR inclusiv TVA.

cred ca ori este vorba de alt scaunel, ori cei de la Primus fac preturile personalizate, dar nici chiar asa! Nu aveam cravata de aur la gat cand am cerut proforma asta:

proforma scaunel VOLVO.pdf :evil5:

Ba chiar am intrebat in ce moneda sunt exprimate preturile si mi s-a spus clar ca in RON.Proforme in SEK nu se mai emit.

Oricum, l-am cumparat din Germania cu 395 Euro.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu este un pret personalizat, eu am vazut acest scaun azi in showroom cu pret pe el - nu este niciun pret personalizat. Oricine il poate achizitiona din showroom.

M-am gandit sa iti dau un semnal ca am observat ca te interesa un astfel de scaun.

Oricum, ma bucur ca ai rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi, de cand nu ai mai trecut tu pe la Primus s-au schimbat multe, acum au gazon frumos si preturi mult mai umane .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar am sa trec saptamana viitoare si revin cu impresii... sper ...placute :laughing7: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am promis ca vin cu consumuri D5 Polestar - asadar, per Trip Statistics:

- autostrada - ACC - 140 km/h - 6.5 l /100 km - cu turatie de 2300+ rpm

- Expres - ACC - 110 km/h - 5 l /100 km - cu turatie de 2300+ rpm

- oras - Bucuresti - fara aglomeratie - 7.5 - 8 l / 100 km cu turatie de 2300+ rpm

- oras - Bucuresti - aglomerat - mers bara la bara - 9 l / 100 km.

In acest moment dupa mers combinat am media de 8.1 l / 100 km.

Cam astea sunt consumurile inregistrate de mine.

Edited by maverick
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam pe citi km ai facut testul cu 140 pe a2 ? Cam in ce zona si in ce directie te deplasai ? Mi se pare un pic cam mare consumul daca te duceai spre Constanta si erai intre cele 2 omv-uri. in zona aia eu scot (rar, ca nu merg cu 140 decit rar) 6.0-6.2. data viitoare verifica si presiunea in pneuri sa ai la rece vreo 2.5 bar sau la cald 2.6-2.7 bar.

Intre cele 2 omv-uri ii fac si eu consumul, plin pe plin. (pun motorina pina sta la 2 cm de gura de alimentare dupa ce o balansez sa iasa tot aerul) (62 km intre cele 2 omv-uri)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a fost A2 - era Bucuresti - Ploiesti.

Sambata dimineata refac testul pe A2. Presiunea fata 2.6 cu 2.4 pe spate.

Iar consumurile fara plin la plin, ci doar din "soft".

Btw, ma bucur ca ai revenit din hibernare :) - nu mai aveam vesti de la tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am ridicat un colet de la posta cu pachetul Polestar - atasez poze cu certificatul oficial Polestar.

post-2510-0-73022200-1356113410_thumb.jppost-2510-0-34422900-1356113405_thumb.jppost-2510-0-27291100-1356113408_thumb.jppost-2510-0-41474900-1356113399_thumb.jp

Edited by maverick
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica nici macar 10% plus ? Fara comentarii !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar este polestar? :D ... cine mai are asa? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now