ShhoKer

Am un volvo v40 2000 si vreau sa-i pun trapa

13 posts in this topic

Va salut din nou! Am si eu o rugaminte:

am un volvo v40 din 2000 (dupa cum zice si numele topicului) si as vrea sa ii pun trapa.. mi`a zis cineva ca nu se poate pune trapa daca nu a avut din fabrica..dar eu zic ca ma descurc,tatal meu si`a pus trapa pe o masina,dar intr`adevar nu era volvo,era renault.. acum are si el volvo si nu i`a facut nimic. Bun,intrebarea mea este : are cineva idee de unde pot cumpara o trapa? nu vreau electrica..vreau o trapa normala care se ridica manual, nimic prea complicat.

va multumesc anticipat

am tot cautat trapa la baietii cu s40/v40 pe care le dezmembreaza..insa nu prea am avut noroc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu sunt putine v uri cu trapa.Eu pana acum nu am vazut nici unu :)).

Se poate pune(probabil) dar costurile sunt destul de mari si ai ocazia sa te trezesti cu apa in masina!

Nu recomand sa montezi asa ceva!Mai bine schimba modelu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate pune dar cred ca se face un pic de confuzie.

Exista 2 variante si nu inteleg clar de care doreste omu:

1. aftermarket .

2. OEM

Cea OEM nu exista in varianta mecanica.

Cea OEM fara 150E nu o cumperi iar la acest pret se adauga si plafoniera cu comanda, capitonajul si sisteul de drenaj.

Cam 200E costa numai trapa si piesele dupa care trebuie taiata caroseria si asta costa ceva pt ca nu ai tolerante mari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce rost are?Nu mai bine cumperi un v cu trapa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e sa pui , nu incerca decit cu prima varianta a lui Bogdan ( aftermarket ) . Si, si asa este mult de munca, cu riscuri foarte mari sa strici masina de tot .

Varianta a doua nu o incerca , fiindca nici-un meserias oricita mina de aur ar avea nu o sa reuseasca sa faca manual ce a facut o matrita automata in fabrica .

Eu am avut trapa pe mercedes si sa stii ca mari avanteje nu aveam cu ea, asa ca sfatul meu este sa renunti la idee ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

inteleg :D pei aftermarket vroiam sa`mi pun .. dar daca spune`ti ca sunt riscuri mari..ma mai gandesc,ca nu vreau sa o stric..deabia acu lucrez la ea sa o fac sa fie demna de volvo-club :)

multumesc pentru raspunsuri,astept si alte idei/sfaturi daca mai aveti..ma faceti sa ma razgandesc ..chiar imi doream trapa :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lucian, se poate monta varianta OEM, am vazut pe A6 2006 montata trapa OEM direct la WEBASTO Germania, a costat insa peste 5000E lucrarea, numai 2800E a fost trapa iar restul manopera si drum . Se poate dar la bani multi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu vroiam sa`mi iau o trapa din dezmembrari si sa o pun singur :)) ( nu e prima trapa montata, tata a mai montat )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tatal tau a mai montat trape OEM atunci nu e nici o problema, o trapa nu sare de 200E cu tot ce ai nevoie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai Bogdane, ca sunt si alte lucruri mai complicat de facut la modelele pana in 2000... doar ca nu imi vine nici una in minte sa iti spun. :D:smile:)

Trapele aftermarket sunt jucarii de copii pe langa cele originale. Facand abstractie de design, de functionalitatea limitata, calitatea lor m-a determinat sa nu i-au in calcul varianta aftermarket. Am avut pe Dacia parintilor una si stiu despre ce e vorba...

...La fel, am avut una originala pe alt 440 si aia m-a determinat sa fac ceva sapaturi.

Facand abstractie de schema de mai jos, imposibil nu e de montat numai ca i-a foarte mult timp si daca nu stii exact ce iti trebuie, mai bine nu te apuci.

Cel mai bine, fa intai niste drumuri de recunoastere pe la dezmembrari... si daca gasesti: trapa, instalatia electrica ce o deserveste, releee, motoare, captuseala plafon, plafoniera pentru modele cu trapa, am impresia ca si traversele de metal ce sustin plafonul sunt altele, etc... vezi cum sunt montate si crezi ca esti in stare sa demontezi cam tot interiorul, inclusiv bordul si sa le pui pe toate intregi inapoi... da-i bataie. In cel mai rau caz, dupa ce demontezi totul, o sa constati ca trebuie sa mai schjimbi "cateva" fire. :P

post-169-0-93411400-1317663818_thumb.jpg

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am trapa si o folosesc doar cand imi cere cineva sa vada cum e, altfel poate

fi utila pentru fumatori; sincer sa fiu nu-i vad rostul, am uitat o data s-o inchid

complet din graba, a plouat si mi-a facut scaunul de la sofer de-am stat cinci

zile in udatura .... cat despre a pune una, pe genunchi, eu zic sa te gandesti

bine, ai putea avea surprize ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi2727 este simplu de montat daca ai masina "donatoare" langa masina "primitoare", daca ai ceva nelamuriri bagi un ochi si vezi cum vine, altfel daca ai doar trapa este destul de greu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc pentru raspunsuri :D va anunt daca ma hotarasc sa ma apuc de ea,pare destul de riscant si cam mult de munca :D eu mai am vreo 2-3 zile si o termin sa pot sa merg cu ea...deabia astept asta momentan:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now