boze

Achizitionare Volvo S40

76 posts in this topic

Salutare tuturor de pe acest forum.

De cateva saptamani doresc sa achizitionez un volvo S40 si vin cu rugamintea la voi sa ma sfatuiti un pic in alegerea lui.

Primul l-am gasit in Constanta, de unde sunt, si se prezinta cam asa : este fabricat in 2005, achizitionat de la reprezentanta Volvo Constanta, motor 1,6d, 100000 km, carte service, tot ce trebuie.

http://www.ebursaaut...ism/103358.html

Al 2-lea l-am gasit in Bucuresti la un tip care aduce masini din strainatate tot 1,6d, an fab 2008, 66000 km (zice el) cu care am mers la service (Primus) pentru o verificare si cei de acolo mi-au spus asa : km au fost dati inapoi dar nu se vede cat, pe rampa rulmentul dreapta fata are un mic huruit dar eu am mers cu el de la piata alba iulia pana la otopeni si nu am auzit nimic desi am stat in dreapta, si filtrul de particule trebuie regenerat. In rest masina nu are alte probleme.

http://www.autovit.r...-C20791059.html

Desi cel din 2005 ar fi mai ok pentru ca e cumparat din Romania si se poate vedea istoricul sau (chiar cei de la Volvo Constanta mi-au spus ca omul a facut toate reviziile la ei), as inclina mai mult pentru cel adus din franta tocmai pentru anul de fabricatie,2008.

Cat de grava este problema cu filtrul de particule? In cazul in care trebuie schimbat care ar fi costurile?

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine te-am gasit sau bine ai venit!

In prima faza, ce asteptari ai de la o masina? Preferi in mod deosebit un diesel?

A 2 a la mana, legat de aceste 2 masini, personal, as alege-o pe cea rosie, pentru ca este luata din tara si se stie evidenta ei, asa cum ai specificat si tu.

Cati proprietari au ambele masini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea.....cauta un motor ceva mai mare de 1.6(asta ca si parere personala:P)Cat despre masini...desi anul poate fi unu din argumentele tale...eu as opta pentru istoricul masinii.E dureros sa dai 8 500E pe masinuta ta,ca dupa sa afli ca a fost troznita si reparata intro curte din bucuresti si apoi vanduta ca noua....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile ca dotari mi se par am la fel.Cea din 2008 are creca vro 120 si ceva.Trebuia sa intrebi cand ai fost la primus sa vada pe tester nivelul dpfului.Cred ca o regenerare fortata + o reincarcare teoretic se rezolva(200-250E).Daca ii prea infundat si trebuie schimbat parca ii vro 6-800E in ungaria si vro 1200 la noi.La fel daca tot ai fost la primus puteai sa le ceri o inspectie a unui tinichigiu:isi da seama clar pe langa chedere sau pe sub ea daca a fost reparata/revopsita.SI pan la urma daca a fost lovita la o aripa spoiler si au fost schimbate nu cred ca i f grav.Ai grija cu taxa de inmatriculare:sa fie aia cat zice el.Oricum si la cea rosie in 10-15mii km trebuie reincarcat dpful.

Parca cea rosie este mai bine ingrijita + ca are xenon.Pt ca are service verficabil in RO,garantie pt consumabilele schimbate tie iti mai ramne pt viitorul apropiate:discuri distributie si dpf reincarcat.Cea dupa 2008 arata mai bine in exterior dar pt ca este de la bisnitar care l ai prins cu km dati inapoi,garantat cartea service ii refacuta.Ce a zis el cand s o fazut clar ca scria mileage modified.

Esti 100% hotarat pe s40?Nu te deranjeaza spatiile inexistente,probleme cu portbagaju mic,etc?alte marci nu ai in cautat?Cu grija la 1.6 ca ii recunoscut pt unele probleme.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

"probleme cu portbagaju mic" - lol, asta este tare :lol:

Bre, tu conduci sandero sau ce? Unde l-ai vazut mic? Asa la ochi iti dau dreptate, dar cand incepi sa bagi in el, iti incape toata garderoba la toata familia :D

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sti la ce ma refeream.Si daca te referi la sandero sa sti ca poti cara lucruri mai voluminoase decat cu a noastra,chiar daca ca volum total ii mai mic.Era vorba de gura de intrare mica + inaltimea din interior care iara ii cam mica.Da o incarci cu lucruri marunte sau bagaje gen plase caprisuri care se muleaza,dar cand vine vorba de trolere sau cutii mai mari te invarti pe langa masina si te faci de rusine

De aia am intrebat daca a mai studiat piata si pt alte marci in aceasi clasa care sunt mai spatioase per general

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boze Cel mai bine este sa mergi cu amandoua si sa vezi care iti place mai mult .

Eu unul as opta pt modelul mai nou dar eu imi rezolv singur problemele, in Cta problemele legate de DPF nu le rezolvi asa usor. Mai sunt ceva probleme si la turbina la motoarele astea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci mai bine varianta mea de mai sus,unde mai pui ca nu are nici DPF :D

@boze Pentru mai multe detalii vorbim pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

In primul rand tin sa va multumesc tuturor pentru sfaturile si parerile voastre.

Eu vin de pe o Skoda Fabia 1,2 54cp, deci asteptarile mele de la o masina sunt : un consum mic in oras si in afara, si bineinteles mai mult spatiu. Din cate am inteles de la baiatul de la Primus care mi-a interpretat diagnoza, Volvo este o masina fiabila si foarte economica. Imi pare rau ca nu l-am intrebat despre nivelul DPF-ului, dar eu habar nu aveam despre aceste probleme.El mi-a zis doar ca necesita o regenerare care se poate face si in mers pe autostrada sau o pot face ei in service. Este adevarat?

Cand am vazut masina, am mers insotit de un prieten care se pricepe mai bine si mi-a spus ca nu a fost schimbat nimic la ea in ce priveste caroseria. Singura buba a ei este bara din spate care trebuie revopsita.

In privinta celei rosii, nu am inca o parere completa deoarece nu am fost cu ea la service pentru o verificare, ci doar am vazut-o. Masina arata foarte bine doar ca bara din fata e putin julita pe la colturi iar o bucata din pielea de pe sezutul scaunului de la sofer este rupta.

Ambele maisni au un singur proprietar, iar cea din franta are si cartea si certificatul de autenticitate scoase de la rar iar pe carte scrie euro4, filtru de particule deci in privinta taxei cred ca e undeva la 670 e.

In privinta service-ului nici eu nu prea am incredere in cei de la Constanta, dar cel putin o data pe luna eu fac un drum la Bucuresti si as putea rezolva problema service-ului acolo ca din cate am inteles ei ar fi cei mai buni.

La intrebarea daca sunt hotarat pe acest model raspunsul este DA. La inceput am vazut mai multe masini care sa se incadreze in bugetul meu (aprox 9000 e). Am vazut vw passat care la banii astia mi s-au parut niste tigai, am vazut si octavia care aratau mai bine dar mie mi s-a pus pata pe s40.

Am vazut si un s40 1,6 benzina din 2009 care m-ar tenta dar deocamdata nu l-am testat. Apropo ce parere aveti de acest motor? (consum urban/extraurban, fiabilitate, intretinere etc)

Cu stima,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul de 1.6 benzina mi se pare mult prea mic pentru caroseria lui S40 la fel cum e si cel de 1.6D.Plus ca cel pe benzina consuma mult,tragand greu de masina indiferent de situatii urban/extraurban.

Micile defecte estetice sunt normale in indiferent ce tara te-ai afla,conteaza sa nu aibe probleme electronice/mecanice pentru ca astea sunt costisitoare.

Legat de cea rosie nu prea imi vine sa cred ca are numai 100k km in 6 ani....povestile cu masina de week-end sau masina de femeie doctor sunt pe cale de disparitie.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa iei masina mai veche, dar cinstita. Cu samsarii astia, nu stii la ce te poti astepta. Deja stii ca a mintit la km. De ce nu ar face-o si la altele. Sigur, pretul trebuie sa fie mai mic la cea mai veche, nu mai mare ! Asadar, sfatul meu e : negociaza.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si alte masini pe piata dupa 2008 deci nu trebuie neaparat sa o iei pe aia din franta.Dar bag mana n foc ca una dupa 2008 luata de la un proprietar din romania cu carte service si chiar km reali sa arate si bine nu o iei in 9000 nici sa te pocaiesti. Deci toate trebuie sa aibe ceva.Si atunci daca tot vrei dupa 2008 si 1.6d care este cel mai economic,te poti astepta ca in realitate sa aibe catre 160mii km si de acolo sa fii pregatit sa faci programari la bogdan.Asa ca mai bine cauta tu motorul de 2000 dupa 2006-2007

Motorul 1.6 benzina cred ca singurul lucru cu care iese in evidenta este consumul...mare, si poate intretinere mai usoara fiind benzinar

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sti la ce ma refeream.Si daca te referi la sandero sa sti ca poti cara lucruri mai voluminoase decat cu a noastra,chiar daca ca volum total ii mai mic.Era vorba de gura de intrare mica + inaltimea din interior care iara ii cam mica.Da o incarci cu lucruri marunte sau bagaje gen plase caprisuri care se muleaza,dar cand vine vorba de trolere sau cutii mai mari te invarti pe langa masina si te faci de rusine

De aia am intrebat daca a mai studiat piata si pt alte marci in aceasi clasa care sunt mai spatioase per general

Acum te-am inteles. Intradevar, are gura mica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"probleme cu portbagaju mic" - lol, asta este tare :lol:

Bre, tu conduci sandero sau ce? Unde l-ai vazut mic? Asa la ochi iti dau dreptate, dar cand incepi sa bagi in el, iti incape toata garderoba la toata familia :D

Desi sunt posesor de s40, tin sa te contrazic la faza cu portbagajul...

intradevar la capitolul bagaje mi-as fi dorit sa am logan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e ceva ce poate strica rapid o masina, in opinia mea, este un portbagaj mare.

Aveti grija ce va doriti; eu regret ca am portbagaj de 1000 de litri (cu scaunele spate rabatate).

Nu as cumpara o masina sh cu portbgaj mare din Romania... numai eu cate am bagat in a mea(cu voie si fara voie).

La urmatoarea masina, daca imi incape in portbagaj setul de crose de golf, o sa ma declar multumit. :smile:

Edited by Adi2727
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum te-am inteles. Intradevar, are gura mica!

Desi sunt posesor de s40, tin sa te contrazic la faza cu portbagajul...

intradevar la capitolul bagaje mi-as fi dorit sa am logan...

Cred ca nu ai fost pe faza! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e ceva ce poate strica rapid o masina, in opinia mea, este un portbagaj mare.

Aveti grija ce va doriti; eu regret ca am portbagaj de 1000 de litri (cu scaunele spate rabatate).

Nu as cumpara o masina sh cu portbgaj mare din Romania... numai eu cate am bagat in a mea(cu voie si fara voie).

La urmatoarea masina, daca imi incape in portbagaj setul de crose de golf, o sa ma declar multumit. :smile:

Mai bine iti comanzi masina fara portbagaj si ti iei remorcuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit.

Sincer as opta pentru motor mai mare. Nu stii in ce situatie ai nevoie de cativa cai in plus si nu ai de unde sa iei. Eu spun ca un motor de 2L e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de taxa de poluare, toata lumea cauta 1.6D dar cand vine vorba de probleme toti plang, cel mai echilibrat motor pt S40/V50 este 2.0D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auzi, dar pe benzina nu te intereseaza? :smile:

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de taxa de poluare, toata lumea cauta 1.6D dar cand vine vorba de probleme toti plang, cel mai echilibrat motor pt S40/V50 este 2.0D .

Hai ma Bogdan, eu nu ma plang. Ce daca mai curgea putin ulei pe langa injector? L-am rezolvat si toata lumea e happy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Agresorule tu chiar nu ai inteles nimic din "Volvo for life" ?

@Dinoco, nu te plangi pt ca nu iti sta in fire, eu as plange si m-as plange non stop(pt ca sunt carcotas dar si plangacios ), 110CP nu am mai avut de foarte multi ani (vreo 7) iar cand te obisnuiesti cu +150CP incepi sa plangi cand vezi cum se taraie o masina de 1.3T si 110 ponei .

Daca masina va fi folosita strict pt mediul urban recomand un motor pe benzina, 1.6i este chiar perfect, consuma mai mult combustibil DAR consuma 0 (ZERO) piese la 100.ooo km .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now