Heimdallr

Compatibilităţi între modele

333 posts in this topic

din ce am citit ar trebui schimbat cu totul cu spoiler

Farul se schimba separat si mai simplu decat la S40 eu nu am vazut in viata mea, ai doar o tija si atat.

Vezi daca gasesti doar sticla pe la unul din baietii care dezmembreaza sau far complet, ai noroc ca nu e cu xenon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ptutunaru, ai nevoie de far de V50 pana in 2007. Cel de S40 are interiorul negru iar cel de facelift este altfel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, ma gandesc daca pot sa il iau din afara, sunt mult mai ieftine, si de asta intreb, daca sar fi potrivit le luam pe amandoua, cat de spre spoiler se chituie si vopsit din nou, nu este gaurit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pot lua de afara dar este mai greu cu datul inapoi, eu sunt patit cu multe piese aduse care aveau mici probleme iar returnatul costa iar in acest caz ajungi la acelasi pret ca in ro .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, ma gandesc daca pot sa il iau din afara, sunt mult mai ieftine, si de asta intreb, daca sar fi potrivit le luam pe amandoua, cat de spre spoiler se chituie si vopsit din nou, nu este gaurit.

Hai ca nu este chiar asa scump. Uite aici 450-500 lei http://www.okazii.ro...-v50-a123928559 sau http://www.pieseauto...1366181623.html

Sau mai poti apela la cei care lucreaza in plexic sa-ti faca un alt "geam". Nu cred ca sare de 300 lei

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se potrivesc. Cele dupa 2007 sunt mai mici. Trebuie schimbata bara, aripile si probabil si prinderea. Deci..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze cu mufa motoraşului parking heaterului (Volvo PN 3730676/3730137) şi una din mufele cablului heaterului (Volvo PN 3730503), cea care se conectează direct la motoraş:

post-820-0-67098800-1380027580_thumb.jpg post-820-0-11553400-1380027581_thumb.jpg

Oare Audi si Volkswagen au acelasi heater? Piesele or fi mai ieftine la ei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost puse pe volvo pe audi a4 pe vw transporter si da sunt identice inclusiv calculatorul heaterului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heater SH de A4 se vinde cu 500E, acelasi lucru pe Volvo Sh nu depaseste 350E .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sef stiu asta, eu am pus pretul pt heater complet dar SH .

Tu ai pus pretul pt kitul de reparatie, aia e alta mancare de peste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu e vb de aceiasi bani pt ca in kit ai numai arzatorul fara bujie iar un heater sh cuprinde: traseu motorina, pompa motorina, pompa apa, calculator CPM + heaterul complet (arzator, bujie, carcasa ) .

Daca vrei sa repari insa un heater existent pe masina nu merita sa iei SH, merita sa iei kitul nou .

De fapt si eu am aceiasi enigma pt ca mare parte din piese le-am luat, mai am nevoie de soba iar in acest caz mai bine dau 200 lei pe o carcasa goala+bujie si 400E pe kitul de reparatie nou .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca m-am exprimat eu gresit, un Ardic complet pt Volvo (cu traseu, pompe, etc) costa peste 1000E .

Arzatorul(kitul de reparatie) nu inseamna tot ce ai nevoie pt a avea un incalzitor functional .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cat e taxa de porumbel calator ? Sau are aripi burnerul si vine singur ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ain't that cute... BUT IT'S WRONG !!!

30676344 -> 31250491 -> 31348902 si asta ramane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK a fost greseala mea ca nu am fost atent la chassis, mi-o asum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe site arata ca, codul se modifica 30676344 in 31348902

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand bagi vida dice si citesti parametrii ce parametri ai?

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu e de fabrica nu da nici o eroare .

O sa fac proba sa bag fum in el sa vedem daca merge . Ar trebui sa fie intre 4-96%,

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIDA zice când 3-97%, când 4-96%.

S-ar putea să nu meargă nici cu fum şi nici cu degripant ("rust penetrating spray"), cum recomandă VIDA să se facă testarea.

Tocmai am dat o fugă până la maşină şi am testat cu spray antiperspirant. Clapeta s-a închis instantaneu!

Deci, în concluzie, Volvo IAQS 30676344 can be successfully replaced with 31348902.

Nu-mi vine să cred că nu mi-a dat prin cap mai repede să dau cu spray-ul ăla, pe care-l am în portbagaj. Nici nu ştiu dacă să-ncerc şi la cel de la VAG, mă tem că e bun şi l-am cumpărat pe ăstalalt în plus... ;D

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare incearca si cu fum de tigara. E tare ciudat normal trebuia sa dea CCM-001F Air quality sensor. Signal too high

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now