Heimdallr

Compatibilităţi între modele

333 posts in this topic

Numai dacă reuşesc să conving un fumător să sufle fumul acolo, că eu nu fumez şi n-o să-mi aprind ţigară doar pentru aia, mă tem să nu mă apuc, pe urmă... ;D

LE: Totuşi, semnalul e la 112%. Dar merge şi aşa şi nu bagă eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine e 102 si nu am eroare de CCM-001F Air quality sensor. Signal too high .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim, si daca imi amintesc pe cati ai "scuipat" ca nu merge codul nou, ca tu il vrei pe ala vechi, ca nu merge ala nou...

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi-a dat nimeni codul ăla.

Şi ce înţelegi tu prin "scuipat"? Te rog să-mi arăţi exact un mesaj în care am "scuipat"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era un fel de a zice. Ai zis ca nu se pupa, ca nu se potriveste, ca nu te intereseaza codul nou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, vezi? N-am avut încredere într-alţii, doar în ce ai spus tu... ;D

Dar, repet: nimeni nu mi-a dat acel cod, doar anteriorul, care ţi ăla e scos din producţie, din câte am văzut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo nu au kit de reparaţie pentru pompele de servodirecţie ZF montate pe platforma P2 (S60 I, V70 II, V70 XC, XC70 I, S80 I, XC90), însă se poate folosi simeringul ZF 7613 633 001 pentru BMW 32412229679. Nu cred că e valabil şi pentru pompele Saginaw (->1999).

post-820-0-64875000-1389634488_thumb.jpg

Conform acestui tabel, se pare că acelaşi simering se poate folosi şi la pompele ZF montate pe S70 şi C/V70 I 1998 ->.

Ce vă pot spune cu siguranţă e că am montat eu la o pompă PN 8683376 şi nu prea văd de ce nu ar potrivi pe alte PN-uri asemănătoare cu aceasta.

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referinta AS20059 nu am gasit-o la bmw ,e bine ca s-a potrivit .post-3286-0-55875700-1389640268_thumb.jp

In schimb am gasit astapost-3286-0-88083200-1389640996_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai trebuie spus că simeringul original avea codul ZF 7611 033 104.

Dimensiuni (mm): 15 - 28 - 6,3.

Pe el mai sunt notate următoarele coduri: CFW A14 şi B1SLX1.

post-820-0-67031700-1389703360_thumb.jpg

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu as dori sa schimb stopurile mele de la s 80 din 2002 cu stopurile de la faceliftul din 2003.Problema e ca ale mele sunt normale cu becuir iar la modelul din 2003 stopurile sunt cu led.Intrebare : se potrivesc la dimensiuni, mufe, cablaraie si exista posibilitatea sa primesc vreo eroare in bord, sau ma stiu eu ce probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand stopurile de s80 facelift sunt mai mici. O sa ai nevoie si de bara. Teoretic ar trebui sa iti dea eroare pe becurile de frana. Cred ca se poate rezolva cu o rezistenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e diferenta mare la dimensiunile stopurilor ?m-as mira, ca doar e acelasi model.si intr-adevar, problema erorii se poate rezolva cu ajutorul unei rezistente?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand stopurile de s80 facelift sunt mai mici. O sa ai nevoie si de bara. Teoretic ar trebui sa iti dea eroare pe becurile de frana. Cred ca se poate rezolva cu o rezistenta.

Usor de zis, greu de facut! acea rezistenta se incinge de o gasesc dracii si topeste orice este in jurul ei! Unde o montezi sa fie ok? Ii mai trebuie un radiator de racire, etc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zack, ceea ce vroiai sa zici este faptul ca stopurile sunt mai scurte? sau nu se potriveste nici la latime?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt mai putin inalte. Din cate cred...latimea e aceiasi. Uite-te in pozele astea 2:

Cea cu facelift are si ornamentul ala sub stop in plus...fiind stopul mai mic.

post-621-0-52148800-1390466832_thumb.jpg

post-621-0-96964600-1390466834_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

da asa este Zack, are acel ornament sub el, dar ornamentul e cu stop cu tot, ieri seara mi-a trimis pozele baitul care le vinde si are acel ornament atasat sub far.sa vad daca pot pune o poza cu ele. :( la naiba, nu gasesc unde atasez niste poze

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da click pe "Foloseste editor complet"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, multam

astea ar fi

dupa cum vedeti, cablarea este diferita fata de modelul din 2002, dar cablurile au fost taiate bine la stopuri, asa ca se poate lipi cu cositor.

post-6436-0-75420600-1390478935_thumb.jp

post-6436-0-14431900-1390478955_thumb.jp

Edited by Stronghold

Share this post


Link to post
Share on other sites

astea ar fi

Cat cere pe stopuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de compatibilitati, vin cu o completare - ansamblul buton deschidere portbagaj-carcase becuri iluminat numar la Volvo S40 2008 (facelift) nu se potriveste la modelele pana in 2008.

Cei care au avut probleme cu butonul de deschidere al portbagajului stiu la ce ma refer, butonul in sine nu se poate inlocui pt ca este turnat din fabrica in ansamblul amintit mai sus, deci trebuie schimbat tot ansamblul ala sau se poate schimba ornamentul de deasupra numarului cu totul care de altfel se potriveste de la modelele facelift la cele pana in 2008.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat cere pe stopuri?

.\

vreo 100 si euroi.dar merita

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreo 100 si euroi.dar merita

Cam mult! Eu i-as oferi 300-350 lei. Dac vrea bine, daca nu tot bine :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi si aici ii o singura problema.Eroarea aia in bord.Pun un mecanic sa-mi monteze o rezistenta dar daca e adevarat ca se incinge in halul acela atunci unde sa o montez, ca daca incepe sa-mi faca figuri la sistemul de iluminare o arunc cu stopuri cu tot :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecanicul care monteaza rezistente e periculos, incearca un electrician . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este destul spatiu cu tabla in aripile spate...in spatele stopurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now