Heimdallr

Compatibilităţi între modele

333 posts in this topic

aia care dau cu capu´n baie s-o sparga  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chuck Norris face misto dar are dreptate, scutul de V70 e atat de simplu(ca forma) incat se poate face din tabla fara probleme, oricum nu ajuta pt ca se stramba usor dar stai mai linistit stiind ca ai un fier pe post de scut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai eu ce zic:

s u d e a z a - l !

;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

VEzi ca nici un scut nu e pt masina ta, mai baga o fisa si reia cautarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dintre ălea pentru care am pus link-uri, ÅŸtiu că niciunul nu e... de-aia am scris la "CompatibilităÅ£i..." ÅŸi de-aia am întrebat de XC. Am căutat link-ul unde am citit de hard road package pt XC70, dar nu l-am mai găsit...

Oricum, la cât mă costă transmisia, cred că scutul îl dau dracu'  :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze dom doctor, nush ce-am azi, o fi de la vreme.

ideea era ca nu inteleg care e faza cu scutu´? ai spart vreo baie pana acum? nu-i vad rostul. ai coborat garda la masina? sau pleci off-road? daca dai tare in vre-o groapa sau bordura tabla aia se indoaie si baia daca este din aluminiu turnat crapa ca sticla. daca baia este bin tabla poate nici nu ai nevoie de scut. ce mama naibii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fericire, la Volvo, nu, dar la Astra (cu gardă mai înaltă decât la Volvo), da. Pe urmă, i-am pus scut metalic ÅŸi mi-am salvat baia de ulei de cel puÅ£in trei-patru ori, după. Am păÅ£it în Polonia că am ieÅŸit de pe autostrată (pe exit, nu altfel) cu 140-150/h ÅŸi s-a terminat asfaltul, brusc, ca un prag... nici o semnalizare, nimic... noaptea! Am văzut scântei în retrovizoare ca de la flex. Scutul metalic s-a făcut acordeon, dar mi-a salvat baia de ulei.

ÃŽn plus, locul meu de parcare, de la bloc, are în mijloc un capăt de Å£eavă (o barieră improvizată pentru a-mi proteja spaÅ£iul de intruders), în care cam agaÅ£ă belly-ul maÅŸinii. Mai mult, la tata, la Å£ară, nu pot intra în curte din cauza sistemului de închidere a porÅ£ii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, chiar si masina merge mai bine cand ploua  ;D nu mai zic nimic, fiecare are motivele lui. ca sa fiu in ton cu vremea sa devin si un pic filozofic: daca esti multumit, esti fericit. insa nu lasa pe altii sa-ti spuna ce iti trebuie pt. a fi multumit.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si apropo: nu ai ce cauta in polonia si nu se iese cu 150 de pe autostrada, indiferent cat ai fi de afundat in muzica pe care o asculti! si nu noaptea!  ;D ce cautri in polonia noaptea!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ce caut? Cazare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca să înÅ£elegeÅ£i de ce-mi trebuie scut metalic. ÃŽn punctele marcate loveÅŸte, din cauza balansului:

[attachthumb=#]

post-4113-12877879485386_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nu poti arunca si tu cu doua galeti de ciment acolo si rezolvi problema? Io la mine am turnat doua rabe de pietris si am rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus, dar au venit ăia de la primărie ÅŸi au vrut să-mi dea amendă. M-au pus să-l curăÅ£, deÅŸi locul arăta ÅŸi arată, oricum, ca pixu'  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poti lovi baia de ulei pt ca se afla chiar intre roti iar cand ajungi cu rotile la marginea bordurii acea teava se afla chiar la schimbatorul de viteze, deci nu ai nici o sansa sa lovesti.

Oricum cel mai ieftin este sa scoti teava sau daca ai neaparata nevoie de ea o poti pune mai jos adica mai in pamant .

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua .stie cineva daca partea din fata(radiatoare ,ventilatoare,faruri etc)de la s60 pana in 2004 merge la s60 dupa 2004?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multe componente potrivesc, dar nu ai specificat care anume...

Din câte ÅŸtiu, farurile, proiectoarele de ceaÅ£ă, spoilerul, armătura barei, de exemplu, nu se potrivesc. Ventilatorul radiatorului, da (după 2001).

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pus cineva cauciucuri de 225/50 sau mai mari pe jante de 17'' (7,5) la S60, V70 sau S80?

Cum se comportă? Nu freacă în contraaripă?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus eu 225/55/16 si freaca in contraaripa la bracaj maxim. Pe spate merg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e normal sa frece daca ai limitatoarele de bracaj uzate ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la subiectul "scut motor", cam astea se află imediat deasupra scutului, la câţiva centimetri:

Sunt acolo: baia de ulei, intercooler (parte din el), cutia de viteze. Toate sunt protejate de o simplă bucată de plastic, care se poate sparge foarte uÅŸor pe un drum mai accidentat.

Cred că ÅŸi un simplu bolovan pe drum ÅŸi-ar face cu succes datoria de a penetra scutul ăla de plastic, să nu mai vorbesc de toate denivelările ÅŸi gropile...

Concluzia mea rămâne, în continuare, că un scut metalic ar fi mult mai binevenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea e ca fiind pe aceeasi axa cu rotile, baia de ulei si cutia de viteze nu prea au cum sa primeasca lovituri in plan vertical decat daca ai in stanga si drapta (in dreptul rotilor) gropi, iar pe mijloc unde e baia un bolovan. in plan orizontal te ajuta traversa aia despre care vb. bg si care se vede f. bine si in poze. cred ca singurul cu adevarat periclitat este furtunul de la intercooler. dar ala este din plastic. si pana la urma nu faci offroad cu ea. scut metalic la masinile mai noi nici nu am mai vazut. sincer sa fiu ultimul scut metalic de care-mi aduc aminte la vazut la dacia 1310.

relaxeaza-te, boc face autostrazi pt. voi.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca domn doctor nu vrea sa ma creada pe cuvant ca nu poti lovi baia de ulei la un V70, eu am mers pe drum de munte si am ramas blocat la propriu intr-un bolovan si nu am spart baia de ulei, am deplasat cadrul motor dar aia e alta discutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin si eu cu o intrebare.Spoilerul de pe spate de la S40 V2(peste 2007)se potriveste pe unu din 2005,V1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now