Posted 22 Feb 2009 · Report post De ceva vreme am observat ca atunci cand sunt stationat cu motorul pornit, sistemul de ventilatie imi introduce in habitaclu gaze de esapament. Am fost la Bosch si mi-au spus ca nu isi dau seama ce se intampla cu circuitul gazelor . Daca cineva a mai avut o astfel de problema poate da un sfat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2010 · Report post De ceva vreme am observat ca atunci cand sunt stationat cu motorul pornit, sistemul de ventilatie imi introduce in habitaclu gaze de esapament. Am fost la Bosch si mi-au spus ca nu isi dau seama ce se intampla cu circuitul gazelor . Daca cineva a mai avut o astfel de problema poate da un sfat. Salut, de cateva saptamani patesc si eu acest lucru...gaze in cockpit. Avand drumuri lungi in afara Bucurestiului nu apucau sa intre in masina (gazele), pe cand in Bucuresti din semafor in semafor au timp si ma dispera, nu pot sta nici cu recircularea mereu pornita ca se aburesc geamurile Astazi avand putin timp liber am desfacut capul de deasupra motorului si am vazut ca pe la injectorul nr 4 imi scapa motorina, scapa de ceva timp din moment ce acolo s-a facut un fel de crusta, am dat cu o surubelnita p`acolo si am mai curatat...dar cand s-a incins motorul a reaparut mirosul de gaze. Am rupt din greseala si o clema de la un furtun, sper sa nu fie ceva grav. Nu stiu care ar putea fi cauza...daca aveti vreo idee astept sugestii. Multumesc, ...si poze Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2010 · Report post Verificati si racordul flexibil de la evacuare ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2010 · Report post Verificati si racordul flexibil de la evacuare ! Pe unde il gasesc? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2010 · Report post In spatele motorului unde coboara evacuarea, turbo > catalizator, pe acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2010 · Report post In spatele motorului unde coboara evacuarea, turbo > catalizator, pe acolo. Ok, ma uit maine. Danke Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Ok, ma uit maine. Danke N-am gasit nici un furtun flexibil care sa iasa din motor catre evacuare, doar o teava din fonta sau ceva asemanator care vine in partea din spate jos. Nu pot vedea exact ce a acolo pana nu o urc pe rampa si dau scutul jos. Daca ma poti ajuta cu o poza...Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 (edited) · Report post Mersi, acum a inceput ploaia si nu cred ca mai apuc azi sa vad ceva. Maine, ca tot e 1 Decembrie Edited 30 Nov 2010 by Dinoco Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Imi puteti spune, va rog, unde anume mai exact as gasii racordul flexibil pentru evacuare? M-am uitat dar nu-l gasesc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 (edited) · Report post ridici masina.imediat dupa scut este o piesa in forma de bumerang care este prinsa pe sasiu masinii.pe deasupra ei trece teava de esapament.imediat cum se gata piesa aia(inspre scut) teava o ia in sus.noa segmentul care pleaca in sus tre sa fie racordul ala flexibil Edited 7 Dec 2010 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Se pare ca nu exista, acum m-am uitat in vadis. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post La ce motor nu exista? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Strange Cand ii fac schimbul ma uit si la a mea,parca il vazusem...ce-i drept e E3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Mie imi arata catalizatorul legat direct de turbo, ma rog printr-o flansa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Mie imi arata catalizatorul legat direct de turbo, ma rog printr-o flansa. E vorba de 1.6d... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Asta e 1.6, dar nu am vazut nici un racord:( Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Inseamna ca ori e ceva slabit, ori a aparut vreo micro-fisura pe undeva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Inseamna ca ori e ceva slabit, ori a aparut vreo micro-fisura pe undeva. Intr-o poza mai sus(pusa de mine) pe la um injector imi scapa putina motorina. Imi poti spune daca are vreo granitura/ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Screen.pdf Pozitia 2b pare a fi o saiba, probabil de cupru. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Mersi mult. Pe 18 am programare la Primus si va tin la curent. Si cu motorina scapata pe la injectoar si cu noxele in "cockpit" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 (edited) · Report post la mine este racordul ala pt ca l am vazut.ce rol are? noxele posibil nici sa nu aibe legatura cu racordul.daca pierzi motorina pacolo din cauza caldurii face fum si mergand cu masina iti intra direct in gurile de aer.din cate stiu fiecare injector are o garnitura de foc care se zice ca se schimba ori de cate ori desfaci injectoarele. Edited 7 Dec 2010 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post la mine este racordul ala pt ca l am vazut.ce rol are? noxele posibil nici sa nu aibe legatura cu racordul.daca pierzi motorina pacolo din cauza caldurii face fum si mergand cu masina iti intra direct in gurile de aer.din cate stiu fiecare injector are o garnitura de foc care se zice ca se schimba ori de cate ori desfaci injectoarele. la injectorul ala am vazut de la revizia trecuta ca avea motorina pe langa el, ca acum. dar nu foarte multa. de 2 saptamani mai concret bagat miros de gaze in masina desi inainte nu baga chiar daca era putina motorina pe langa injector:)...si cu siguranta nu asta e problema Share this post Link to post Share on other sites