Posted 7 Dec 2010 · Report post Mirosul de noxe nu e de la injectorul slabit,daca iti dadea motorina pe acolo incat sa o ''arda'' iti dadea un miros specific de motorina si fum alb la greu gen D5-ul cu webasto infundat (am fost patit la fel ca tine,am plecat la drum cu 2 injectoare slabite).Pune-i sa verifice daca sunt stranse bine,la mine asta a fost problema. Cat despre mirosul de noxe in habitaclu(un miros puternic de sulf)imi mai da si mie din cand in cand,dar am observat ca numai la rece,iar dupa o anumita perioada nu mai baga,banuiesc ca dupa ce se incalzeste catalizatorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Mirosul de noxe nu e de la injectorul slabit,daca iti dadea motorina pe acolo incat sa o ''arda'' iti dadea un miros specific de motorina si fum alb la greu gen D5-ul cu webasto infundat (am fost patit la fel ca tine,am plecat la drum cu 2 injectoare slabite).Pune-i sa verifice daca sunt stranse bine,la mine asta a fost problema. Cat despre mirosul de noxe in habitaclu(un miros puternic de sulf)imi mai da si mie din cand in cand,dar am observat ca numai la rece,iar dupa o anumita perioada nu mai baga,banuiesc ca dupa ce se incalzeste catalizatorul. La mine incepe sa miroasa dupa 10 min, indiferent de temperatura de afara! Cu + sau - grade Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post La mine miroase in primele 10 min cu + sau cu - afara... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2010 · Report post Racordul flexibil are rolul de a permite o oarecare miscare a sistemului de evacuare, de a-i da ceva flexibilitate, mai ales la sistemele de evacuare mai complexe. Intradevar sunt motoare si fara racord flexibil, am vazut multe la CDI-urile de la Mercedes, sunt inlocuite de niste flanse conice care au acelasi rol. Desi in pozele atasate nu zice nimic de ele, s-ar putea sa aiba, cel mai clar e sa te uiti cu ochii tai. De obicei nu prea se da ca piesa separata in nici un catalog de piese auto ( Vadis, Microcat ) ci trebuie luat universale si mers si sudat la cei ce fac tobe, altfel daca te iei dupa Vadis sau alte cataloage ar trebui sa iei tot catalizatorul doar pentru partea respectiva , dar noroc ca exista sudori si racoarde disponibile dupa cote. Garniturle de foc sau de etansare la injectoare sunt niste saibe de cupru de obicei cum bine zicea xydexter si e recomandat sa se schimbe avand in vedere ca sunt cativa lei doar. De asemenea ele sunt pe cote de grosimi, nu stiu exact daca si la motoarele PSA. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2010 (edited) · Report post Noroc, astazi am schimbat "faimoasele" saibe si nu mai iese motorina pe la injectorul cu pricina. Am fost cu ea si prin oras si in afara sa o omor putin sa vad daca mai iese si nu a mai iesit. Deci, problema era de la saiba de foc, cum zicea Xydexter in atasementul pus de el. Mirosul inca persista, am dat cu un spray pt degresat dar nu am putut curata peste tot...racordul acela flexibil la 1.6d nu exista, e ceva sub forma unui tub din otel din care ies doua furtune si apoi pleaca catre caloriferul din masina. Multumesc tuturor pt sfaturi. PS: saibele le-am procurat de la Ford:) Edited 14 Dec 2010 by Dinoco Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2011 · Report post De unde se poate strange ulei pe langa injectoare??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2011 · Report post De unde se poate strange ulei pe langa injectoare??? la injector sau la retur? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2011 (edited) · Report post la injector sau la retur? Am schimbat toate garniturile de la injectoare/oringuri/saibe de foc...si tot scapa de undeva si nu-mi dau seama. Edited 27 Mar 2011 by Dinoco Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2011 · Report post aceiasi problema o am si eu,motorina la injectoare,o sterg si reapare inapoi.1,6D cred ca asa este cu probleme,faci una si reapare alta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2011 · Report post salut si la mine au aparut chestiile astea, am motorina la 2 injectoare si noxe in habitaclu. mi-a strans mecanicul piulitele de la injectoare care erau slabite toate si mi-a zis ca trebuie schimbate garniturile de cupru si curatata motorina. mai aveam rupt furtunul de cauciuc dintre filtru de aer si turbina, chiar la intrarea in turbina si in partea de sus de peste culbutori. acuma parca nu mai miroase. nici eu nu am flexibil (V50 2006, 1,6D) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2011 · Report post Salut , toate motoarele de 1.6 D au racord elastic ( e vorba de traseul de evacuare , este cam sub caseta de directie ,si este slab calitativ , este doar FoMoCo ). La injectoare pierderile de gaze au loc din cauza acelei saibe de cupru din capul injectorului , am avut aceasta problema si cauza este ca la stringerea injectorului trebuie intai verficata stringerea prezoanelor si apoi strinse cele 2 piulite ce apasa injectorul , la mine erau putin slabite prezoanele si din cauza vibratiilor motorului se slabeau dupa ce stringeam piulitele , acum am remediat si nu mai am probleme. Sper ca si la cei care au aceasta problema sa fie similara rezolvarea. Toate bune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2011 · Report post Hai sa va spun ce se mai poate intampla. Motorina care scapa se incinge de la caldura degajata de motor si ataca furtunasele de retur care sunt din cauciuc. Acestea se umfla si scapa la randul lor motorina. Cel mai bine ar fi sa schimbati si furtunasele. Sau cele care nu mai etanseaza bine. Atentie la mustiucele de plastic in care sunt bagate ca daca le rupeti cred ca la Volvol vin doar cu injector. Furtun se gaseste la metraj pe diametru. Nu vreti sa stiti cat e un set original. Si vedeti ca mai sunt topice unde e dezbatuta problema. Dar daca se deschid 100 de topice pe aceeasi tema... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2011 (edited) · Report post Probleme ... deasemeni la furtunul care intra in turbina nu se gaseste separat si costa unul complet in jur de 12 mil ! Are un colier care cred ca a fost strans la revizii excesiv de catre neavenitii de mecanici de la marele Primus Auto. Acum imi arunca ulei (sau vapori pe turbina ) Btw . motor16D an 2009. Cumpar daca cineva are de vanzare. Edited 20 Jun 2011 by brown812005 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2011 · Report post salutare...am achizitionat un s40 2004. 2,0 diesel....problema este ca atunci cand dau drumul la caldura imi baga gaze in habitaclu...de la ce ar putea fi... inclin sa cred ca ar fi toba...nu prea se vede nimic pe dedesupt.problema este ca imi baga gaze doar atunci cand sunt la semafor in spatele altei masini...daca sunt singur pe strada nu am probleme..alte idei??? multumesc frumos!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2011 · Report post salutare...am achizitionat un s40 2004. 2,0 diesel....problema este ca atunci cand dau drumul la caldura imi baga gaze in habitaclu...de la ce ar putea fi... inclin sa cred ca ar fi toba...nu prea se vede nimic pe dedesupt.problema este ca imi baga gaze doar atunci cand sunt la semafor in spatele altei masini...daca sunt singur pe strada nu am probleme..alte idei??? multumesc frumos!!! Daca masina din fata ta este o Dacia 1300 si nu ai recircularea aerului activata este normal sa ai gaze in masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2011 · Report post LAGUNEZ : am acelasi tip de motor si am schimbat racodul flexibil aer intrare turbina si recirculare aer cu unul Ford ( 1.6 TDCI )este cam 110 Euro after market original FoMoCo deci nu face 12 milionae..este extrem de sensibil si cere atentie cand este extras pt. schimb ulei (se pot rupe urechiusele de fixare cu capacul de la distributie ..cum mi s-a intamplat la volvo ro. am observat dupa ceva timp ca iesea ulei..intamplat in 2008 tot la Primus...)..poti incerca si pe la dezmebrari este identic cu cel de la 1.6 tdci ford focus etc..dar este diferit de cele din grupul psa..iti spun pt. ca am facut ceva market research pana cand l-am "dibuit" cod FORD 1336611 Probleme ... deasemeni la furtunul care intra in turbina nu se gaseste separat si costa unul complet in jur de 12 mil ! Are un colier care cred ca a fost strans la revizii excesiv de catre neavenitii de mecanici de la marele Primus Auto. Acum imi arunca ulei (sau vapori pe turbina ) Btw . motor16D an 2009. Cumpar daca cineva are de vanzare. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2011 · Report post Si eu aveam noxe in habitaclu la fiesta. O saiba de foc de la un injector era devina. Le-am schimbat pe toate 4 + garnituri admisie + garnitura capac motor. Masinuta e ca noua acum. Asta este o problema frecventa la TDCI-uri si nu e nimic de speriat (deci si la volvo 1.6D care e identic). Vezi forumul ford pentru lamuriri. Si mecanicul mi-a confirmat problema. Toate bune 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2011 · Report post Salut. Am avut si eu aceeasi problema (miros de sulf in masina prin oras, cand stateam pe loc cu motorul pornit, plus un huruit mai puternic, ca si cum motorul ar fi fost mai zgomotos sau o toba sparta). Partea cu zgomotul apare in ultima faza. Banuiam despre ce e vorba ca mai avusesem problema la un BMW. Problema este un racord flexibil de pe esapament, undeva in partea din fata, aproape de motor, care este destul de scump daca se comanda pe original. Se ridica masina pe elevator, se masoara racordul respectiv( lungime+diametru) si se comanda unul identic de la alta masina. Al meu a costat 150 RON + 80 RON manopera. Acum a disparut si miros si zgomot. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2014 · Report post Salut, Am, mai nou, si eu problema cu noxele. M-am uitat la motor si scapa motorina pe la baza unui injector. Eu banuiesc saiba aceea sau ceva. O sa ma duc maine la Primus sa faca o constatare. Motorul e murdar in jurul bazei acelui injector. Are sens panica sau ceva ? Se poate merge cu masina?Am uitat sa mentionez ca motorul pare sa mearga foarte bine, mai putin un zgomot slab de fasait pe la injectorul respectiv. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2014 · Report post saiba de foc trebuie schimbata; buba standard la 1,6 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2014 · Report post si totuși, cât mai pot circula așa? pana ajung cu ea la service? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2014 · Report post cat te tine buzunaru. eu zic sa-l schimbi cat mai repede, sfat prietenesc:D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2014 · Report post N-ai de ce sa stai mult pentru ca ele ar trebui sa coste pana in 20 de lei (suma la care mai adaugi manopera). Si e ok sa o faci cat mai repede; in fond, faptul ca pierzi compresie (motivul tehnic) si faptul ca mirosi noxe (motivul toxicologic) ar trebui sa te motiveze suficient de mult incat sa faci asta maine. Radem si glumim dar chiar nu merita sa amani... 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2014 · Report post eu nu vroiam sa-l speriu:)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2014 · Report post sunt acum la Primus. din păcate nu au pe stoc garnitura deci trebuie sa aștept. momentan s-a făcut constatarea si aștept oferta de pretupdate: nu le merge sistemul. ei recomanda sa schimb șaibe, garnituri, furtune, cleme si alte cele undeva la 3000ron. aveți o recomandare încotro sa ma îndrept? Share this post Link to post Share on other sites