Guest cristi81

Noxe in habitaclu

86 posts in this topic

Sos Chitilei nr5, il gasesti pe Bogdan acolo :D. De la Primus ajungi in 15 minute la el daca este liber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pe urma urla unii si altii ca de ce nu merge nimeni in reprezentante... Uite de-aia, ca are omu' nevoie de un ***** de saiba si ei sar sa-i oferteze ace, brice si... de 3000 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-am motorina pe la injectoare, nu pare a fi nimic in neregula pe dedesubt si totusi simt miros de noxe destul de puternic atunci cand stau pe loc cu masina, dar nu-mi intra pe ventilatie ci pe geamul de la sofer daca e deschis.

Asta vara am schimbat un colier foarte ciudat de la unul din serpisorii care duc spre evacuare. Mi-l gasisera mecanicii rupt si am zis ca de acolo e mirosul, insa schimbarea ei nu a modificat nimic.

Acelasi miros puternic de noxe se simte si in spatele masinii daca stau pe loc cu motorul pornit, dar acolo sa zicem c-ar fi ok de la teava de esapament. Am mai avut totusi si alte dieseluri care nu imputeau asa tare aerul :smile:

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toba sparta/desfacuta la vreun racord, daca simti doar cu geamul deschis. Ar trebui sa te uiti dimineata, mai ales acum ca e mai rece. Cum e condens, la pornirea motorului, iese fum (abur) pentru o scurta perioada de timp.

Sau pe un canal/elevator, vazut.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serge, am stat cu masina pe o rampa timp de o ora si au tot incercat mecanicii sa-si dea seama de unde scoate noxele. Le simteau si ei daca se puneau la volan cu geamul deschis. Pe dedesubt e ok totul, au pipait fiecare cm din tobe si au verificat toate imbinarile.

Au concluzionat la final ca fumul iese de undeva din spatele motorului si urca in sus spre parbriz, de unde o ia in laterale spre geamuri si asa au ajuns la colierul ala ciudat de la serpisori pe care l-au gasit rupt si l-au schimbat. Problema nu s-a rezolvat insa din pacate.

P.S. Noxele au fost identificate cu o lampa cu leduri introdusa in spatele motorului. S-a vazut clar ca ieseau vapori (fum) de acolo.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine am schimbat saiba aceea de cupru de la primul injector din partea stanga si am scapat de problema cu "gazul mirositor" din habitaclu :D Si cu motorul rece la pornire se vedea cum pufaia fum pe la injector...asa am depistat problema dupa multe intrebari de genul "ce si de unde miroase urat in masina?"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceiasi problema o am si eu,motorina la injectoare,o sterg si reapare inapoi.1,6D cred ca asa este cu probleme,faci una si reapare alta blink.gif

am AVUT ACEEASI PROBLEMA SI AM SCHIMBAT IN DRACIE SAIBE SI TOT CE TINE DE INJECTOT

Pana la urma s-a rezolvat

TREBUIE sa schimbi prezoanele de care se fixeaza injectorul

100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello,

Stie cineva dimensiunile racordului flexibil de la sistemul de esapament?

A cedat nervos si imi umple cockpitul de gaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tragi pe nas ori pe gura? :)))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tragi pe nas ori pe gura? :smile:))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pe tot ce insemna/seamana cu o gaura :):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca esti High :)) E bine!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello,

Stie cineva dimensiunile racordului flexibil de la sistemul de esapament?

A cedat nervos si imi umple cockpitul de gaze.

Satul de a trage noxe pe nas la fiecare stationare l-am semafor am rezolvat problema racordului flexibil la S40 1.6d

Am ales varianta low buget pentru ca nu merita investia in tevi pe care circula doar fum...

Si anume...data jos evacuarea intermediara->taiat cu flexul racordul flexibil -> masurat->mers la magazin->cumparat altul->sudat->vopsita sudara si montat pe masina.

Dimensiunea lui este de 55x200 , ( https://www.pieseaut..._mm265-331.html )

Era spart in partea din spate suficient cat sa afume protectia termica alocata evacuarii.

Cine vrea isi poate cumpara pe;

OE Volvo - 31219070 ( http://www.autokarma...ginale/31219070 )

Se poate cere oferta de pret si colegilor de forum :smile:

OE Ford - 1478568 ( http://www.autokarma...inale/1478568�� )

Cost total operatie AM = 150lei.

Toate cele bune,

post-550-0-67781300-1422456175_thumb.jpg

post-550-0-56189200-1422456179_thumb.jpg

post-550-0-90506200-1422456184_thumb.jpg

post-550-0-17533500-1422456189_thumb.jpg

post-550-0-01465200-1422456193_thumb.jpg

post-550-0-05524300-1422456197_thumb.jpg

Edited by Dinoco
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai esti prost?!! 1100 lei o bucata de teava?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si acum esti treaz? Nu mai fumega? Cu ce ai sudat teava aia? Teava din ce era? Ce electrod s-a folosit?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si acum esti treaz? Nu mai fumega? Cu ce ai sudat teava aia? Teava din ce era? Ce electrod s-a folosit?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sunt treaz Ionut :D

Nu mai fumega. Teava e din fier si a fost sudata cu aparat de sudura cu argon. ( cu o butelie care se conecteaza la el si in loc de electrod iesea o sarma).

Toata lucrarea a durat maxim 40 min. cu montat-demontat si fara a rupe suruburile.

Edited by Dinoco
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, aceeasi probvlema avea si eu cu noxe in habitaclu si sub capota cand porneam si opream motorul, Am da si eu scutul jos si am inceput sa ma uit pe sub masina , la galerie, pe susu , deasupra motorului, si intr-un final la un prieten , el statea in groapa sub masina si eu porneam masin si o opream , si am gasit buba, colierul de ecavuare care iasa din turba si intra in catalizator nu mai avea surubul, si tot imi juca teava pe acolo si tot fum, si la semafor, noxe in habitaclu si nu stiam de unde, si dupa ce a pus surubul, totul a revenit la normal, parca si masina se intinde mai frumos, turbo nu se mai aude asa de tare, totul a revenit la normal. COSTUL reparatiilor un surub d ela un prieten si un suc si o vorba buna, toate s-au rezolvat. Mentionez , asta la Volvo s40 2.0d din 2006 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Problema cu noxele in habitaclu o am si eu, de obicei la pornirea motorului si in stationare.O sa arunc o privire la colierul de care zice Raducu Radu.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Am de cateva zile un volvo s40 2012 1.6 diesel si am aceleasi probleme comune se pare cu noxele in habitaclu si un clantanit la accelerare din zona injectiei,probabil injectoare slabite...

Ma puteti indruma catre un mecanic priceput sau un service bun in Bucuresti? In Targoviste,la reprezentanta Ford au zis ca nu se baga ei sa umble la injectoare,iar la alte 2 serviceuri au dat din umeri.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Bucresti ai reprezentanta Primus sau mai bine...

... ia legatura cu PaunIonutz, cu Alex (Midnight Caller) sau cu Bogdan G.

Datele de contact le gasesti la profilul de utilizator al fiecaruia.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Am de cateva zile un volvo s40 2012 1.6 diesel si am aceleasi probleme comune se pare cu noxele in habitaclu si un clantanit la accelerare din zona injectiei,probabil injectoare slabite...

Ma puteti indruma catre un mecanic priceput sau un service bun in Bucuresti? In Targoviste,la reprezentanta Ford au zis ca nu se baga ei sa umble la injectoare,iar la alte 2 serviceuri au dat din umeri.

Multumesc!

Am un amic, mecanic foarte bun de Ford particular acum(lucrat la reprezentanta 12-15ani) ,daca vrei ,insa face orice masina.

Ai un Ford pina la urma ca si motorizare

Sigur ai ceva cu egr-ul iar cloncanitul este o chestie insumata si nu din "saibele " de foc duse.In fine faci cum iti este mai bine.

Tot Ionut il cheama :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu stiu de unde sa incep. Motorul e intradevar de Ford si singura eroare e asta : p02cd-oo - cylinder 1 fuel injector offset learning : at max limit, sau generata de alt soft de diagnoza : cylinder 1 learning injection displacement max level.

Eu din eroare inteleg ca softul forteaza la maxim injectorul si nu reuseste sa arunce cantitatea suficienta de motorina. O fi nevoie de o reconditionare?

Edited by edyyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum naiba poti sa fii "mecanic particular" in ziua de azi, nu stiu? Ma refer la faptul ca e necesar sa ai un spatiu inchis, rampa, sute de scule, autorizatii, documentatie, firma si toate celelalte...

Sau, nu trebuie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now