Posted 16 Oct 2014 · Report post Sos Chitilei nr5, il gasesti pe Bogdan acolo . De la Primus ajungi in 15 minute la el daca este liber Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2014 · Report post mersi, o să-l sun sa fac o programare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2014 · Report post Si pe urma urla unii si altii ca de ce nu merge nimeni in reprezentante... Uite de-aia, ca are omu' nevoie de un ***** de saiba si ei sar sa-i oferteze ace, brice si... de 3000 de lei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2014 (edited) · Report post Eu n-am motorina pe la injectoare, nu pare a fi nimic in neregula pe dedesubt si totusi simt miros de noxe destul de puternic atunci cand stau pe loc cu masina, dar nu-mi intra pe ventilatie ci pe geamul de la sofer daca e deschis. Asta vara am schimbat un colier foarte ciudat de la unul din serpisorii care duc spre evacuare. Mi-l gasisera mecanicii rupt si am zis ca de acolo e mirosul, insa schimbarea ei nu a modificat nimic. Acelasi miros puternic de noxe se simte si in spatele masinii daca stau pe loc cu motorul pornit, dar acolo sa zicem c-ar fi ok de la teava de esapament. Am mai avut totusi si alte dieseluri care nu imputeau asa tare aerul Edited 28 Oct 2014 by FBogdan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2014 · Report post Toba sparta/desfacuta la vreun racord, daca simti doar cu geamul deschis. Ar trebui sa te uiti dimineata, mai ales acum ca e mai rece. Cum e condens, la pornirea motorului, iese fum (abur) pentru o scurta perioada de timp. Sau pe un canal/elevator, vazut. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2014 (edited) · Report post Serge, am stat cu masina pe o rampa timp de o ora si au tot incercat mecanicii sa-si dea seama de unde scoate noxele. Le simteau si ei daca se puneau la volan cu geamul deschis. Pe dedesubt e ok totul, au pipait fiecare cm din tobe si au verificat toate imbinarile. Au concluzionat la final ca fumul iese de undeva din spatele motorului si urca in sus spre parbriz, de unde o ia in laterale spre geamuri si asa au ajuns la colierul ala ciudat de la serpisori pe care l-au gasit rupt si l-au schimbat. Problema nu s-a rezolvat insa din pacate. P.S. Noxele au fost identificate cu o lampa cu leduri introdusa in spatele motorului. S-a vazut clar ca ieseau vapori (fum) de acolo. Edited 30 Oct 2014 by FBogdan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2014 · Report post La mine am schimbat saiba aceea de cupru de la primul injector din partea stanga si am scapat de problema cu "gazul mirositor" din habitaclu Si cu motorul rece la pornire se vedea cum pufaia fum pe la injector...asa am depistat problema dupa multe intrebari de genul "ce si de unde miroase urat in masina?"... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2014 · Report post aceiasi problema o am si eu,motorina la injectoare,o sterg si reapare inapoi.1,6D cred ca asa este cu probleme,faci una si reapare alta am AVUT ACEEASI PROBLEMA SI AM SCHIMBAT IN DRACIE SAIBE SI TOT CE TINE DE INJECTOT Pana la urma s-a rezolvat TREBUIE sa schimbi prezoanele de care se fixeaza injectorul 100% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2015 · Report post Hello, Stie cineva dimensiunile racordului flexibil de la sistemul de esapament? A cedat nervos si imi umple cockpitul de gaze. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2015 · Report post Tragi pe nas ori pe gura? )) Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2015 · Report post Tragi pe nas ori pe gura? )) Sent from my iPhone using Tapatalk Pe tot ce insemna/seamana cu o gaura Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2015 · Report post Inseamna ca esti High ) E bine! Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2015 (edited) · Report post Hello, Stie cineva dimensiunile racordului flexibil de la sistemul de esapament? A cedat nervos si imi umple cockpitul de gaze. Satul de a trage noxe pe nas la fiecare stationare l-am semafor am rezolvat problema racordului flexibil la S40 1.6d Am ales varianta low buget pentru ca nu merita investia in tevi pe care circula doar fum... Si anume...data jos evacuarea intermediara->taiat cu flexul racordul flexibil -> masurat->mers la magazin->cumparat altul->sudat->vopsita sudara si montat pe masina. Dimensiunea lui este de 55x200 , ( https://www.pieseaut..._mm265-331.html ) Era spart in partea din spate suficient cat sa afume protectia termica alocata evacuarii. Cine vrea isi poate cumpara pe; OE Volvo - 31219070 ( http://www.autokarma...ginale/31219070 ) Se poate cere oferta de pret si colegilor de forum OE Ford - 1478568 ( http://www.autokarma...inale/1478568�� ) Cost total operatie AM = 150lei. Toate cele bune, Edited 28 Jan 2015 by Dinoco 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2015 · Report post Bai esti prost?!! 1100 lei o bucata de teava? Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2015 · Report post Mai ieftin http://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/pipes/intermediate-exhaust-pipe/1017096/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2015 · Report post Pai si acum esti treaz? Nu mai fumega? Cu ce ai sudat teava aia? Teava din ce era? Ce electrod s-a folosit? Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2015 (edited) · Report post Pai si acum esti treaz? Nu mai fumega? Cu ce ai sudat teava aia? Teava din ce era? Ce electrod s-a folosit? Sent from my iPhone using Tapatalk Sunt treaz Ionut Nu mai fumega. Teava e din fier si a fost sudata cu aparat de sudura cu argon. ( cu o butelie care se conecteaza la el si in loc de electrod iesea o sarma). Toata lucrarea a durat maxim 40 min. cu montat-demontat si fara a rupe suruburile. Edited 28 Jan 2015 by Dinoco 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2015 · Report post Salut, aceeasi probvlema avea si eu cu noxe in habitaclu si sub capota cand porneam si opream motorul, Am da si eu scutul jos si am inceput sa ma uit pe sub masina , la galerie, pe susu , deasupra motorului, si intr-un final la un prieten , el statea in groapa sub masina si eu porneam masin si o opream , si am gasit buba, colierul de ecavuare care iasa din turba si intra in catalizator nu mai avea surubul, si tot imi juca teava pe acolo si tot fum, si la semafor, noxe in habitaclu si nu stiam de unde, si dupa ce a pus surubul, totul a revenit la normal, parca si masina se intinde mai frumos, turbo nu se mai aude asa de tare, totul a revenit la normal. COSTUL reparatiilor un surub d ela un prieten si un suc si o vorba buna, toate s-au rezolvat. Mentionez , asta la Volvo s40 2.0d din 2006 ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2015 · Report post Salutare.Problema cu noxele in habitaclu o am si eu, de obicei la pornirea motorului si in stationare.O sa arunc o privire la colierul de care zice Raducu Radu.Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 · Report post Va salut. Am de cateva zile un volvo s40 2012 1.6 diesel si am aceleasi probleme comune se pare cu noxele in habitaclu si un clantanit la accelerare din zona injectiei,probabil injectoare slabite... Ma puteti indruma catre un mecanic priceput sau un service bun in Bucuresti? In Targoviste,la reprezentanta Ford au zis ca nu se baga ei sa umble la injectoare,iar la alte 2 serviceuri au dat din umeri. Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 · Report post La Bucresti ai reprezentanta Primus sau mai bine... ... ia legatura cu PaunIonutz, cu Alex (Midnight Caller) sau cu Bogdan G. Datele de contact le gasesti la profilul de utilizator al fiecaruia. Succes! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 · Report post Ionutz se ocupa cu reparatii pentru altii??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 (edited) · Report post Va salut. Am de cateva zile un volvo s40 2012 1.6 diesel si am aceleasi probleme comune se pare cu noxele in habitaclu si un clantanit la accelerare din zona injectiei,probabil injectoare slabite... Ma puteti indruma catre un mecanic priceput sau un service bun in Bucuresti? In Targoviste,la reprezentanta Ford au zis ca nu se baga ei sa umble la injectoare,iar la alte 2 serviceuri au dat din umeri. Multumesc! Am un amic, mecanic foarte bun de Ford particular acum(lucrat la reprezentanta 12-15ani) ,daca vrei ,insa face orice masina. Ai un Ford pina la urma ca si motorizare Sigur ai ceva cu egr-ul iar cloncanitul este o chestie insumata si nu din "saibele " de foc duse.In fine faci cum iti este mai bine. Tot Ionut il cheama Edited 20 Aug 2015 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 (edited) · Report post Nici nu stiu de unde sa incep. Motorul e intradevar de Ford si singura eroare e asta : p02cd-oo - cylinder 1 fuel injector offset learning : at max limit, sau generata de alt soft de diagnoza : cylinder 1 learning injection displacement max level. Eu din eroare inteleg ca softul forteaza la maxim injectorul si nu reuseste sa arunce cantitatea suficienta de motorina. O fi nevoie de o reconditionare? Edited 20 Aug 2015 by edyyy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 · Report post Cum naiba poti sa fii "mecanic particular" in ziua de azi, nu stiu? Ma refer la faptul ca e necesar sa ai un spatiu inchis, rampa, sute de scule, autorizatii, documentatie, firma si toate celelalte... Sau, nu trebuie? Share this post Link to post Share on other sites