Posted 20 Aug 2015 (edited) · Report post Treaba sta in felul urmator.A pus pe ECU un tester universal.In fineTe pot ajuta cu un tester ce il am la vinzare care te va ajuta mult si bine de acum incolo sa stergi orice eroare ce iti apare.Nu necesita laptop si alta periferie.Asta unu la mina. Doi la mina ,daca cumva masina ai intrat in regenrerarea a filttrului (DPF) ar trebui sa stii intrucit banuiesc ca nu ti-ai cumparat-o ieri. Faci cum crezi eu am vrut sa iti dau o idee. Succes @marius daniel...Pai asta are omul .(elevator ,scule .un hangar de garaj etc..) Ai impresia ca lucreaza pe trotuar?!!Eu daca fac recomandari pe bazez pe ce face unul sau altul , Mie cind mi-a fost testat V50 spre vinzare la Bogdan G a fost facut pe strada si mai era altul care era la testat tot acolo.ma rog Nu ma intereseaza ce si cum a fost dar iti spun asa ca idee Edited 20 Aug 2015 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Aug 2015 (edited) · Report post Cred ca o sa il trimit la reconditionat, dar toti cei care fac chestia asta nu demonteaza. Exista undeva pe forum un diy? As inerca eu sa il scot.Multumesc pt raspunsuri. Edited 21 Aug 2015 by edyyy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2015 · Report post Pana la urma am comandat unul nou. Am rezolvat si problema cu inlocuirea, dar nu stiu exact procedura de resetare dupa inlocuire. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2015 · Report post Am luat legatura cu Bogdan care m-a trimis la un update de soft motor la Primus pe care o sa il fac maine. Legat de mirosul care se simtea, am descoperti singur : am dat scutul de la motor jos si am observat ca curgea ulei pe la surubul de scurgere de la baie.Tot uleiul se imbibase in materialul sintetic de pe scut. L-am spalat bine cu detergent, am cumparat alt surub si garnitura, am scos uleiul, l-am pus la loc, apoi scutul si rezultatul e ca nu mai miroase decat a Ariel Multumesc celor care m-au indrumat catre Bogdan ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2016 · Report post La S40 2.0d știți ce dimensiune are racordul flexibil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2016 · Report post Mergi la un atelier de tobe și au ei și racord și tot ce trebuie . Dacă ești din București te trimit la un atelier cu care lucrez. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2018 · Report post Salutare tuturor, Citind acest tipic, am constatat ca trebuie si eu sa duc S40 1.6 D din 2010 la doctor, dar problema este alta... unde gasesc si eu vre-un mecanic bun si rezonabil in Iasi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2018 · Report post La Bucuresti . Fara gluma, nu prea gasesti. Avem vreo 6 clienti care vin din Iasi, la noi... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2018 · Report post 5 hours ago, paunionutz said: La Bucuresti . Fara gluma, nu prea gasesti. Avem vreo 6 clienti care vin din Iasi, la noi... Atunci cred ca e cam greu sa ajung la București.. Până la urmă cred că mă apuc eu de învățat să repar toate Volvo-urile... ținând cont că mă pricep ceva mai mult decât unul care repara o dacia... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2018 (edited) · Report post Bună dimineața tuturor, Am gasit problema cu fumul in habitaclu si cum se vede din poze, nu stiu daca este vre-un injector sau garnitura de la capacul acela. Eu fac acum distribuția, poate cineva expert îmi poate spune în timp. Va mulțumesc anticipat. Edited 21 Feb 2018 by CrissIS Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2018 · Report post Am revenit pentru ca deja am descoperit cauza, era un injecție, schimbat șaiba și totul e ok! Share this post Link to post Share on other sites