tudormed

ambreiaj care a inceput sa patineze

10 posts in this topic

salut,

am un 1,6 D din 2007 si a inceput sa-mi patineze ambreiajul.

la inceput a fost doar o impresie fugara si se intampla doar in viteza a 4-a, cand o calcam un pic.

apoi a devenit evident ca are scapari dar lucrurile se petreceau tot doar intr-a 4-a si nu tot timpul, pentru ca de 2-3 zile sa-mi faca asta si in vitezele 2 sau 3 in special in urcare.

masina are 146000 km dintre care cel putin 75-80 % au fost facuti in regim de autostrada. e motivul pentru care e un pic cam curioasa defectiunea dar, asta e situatia.

nu am ce face, trebuie sa schimb kitul de ambreiaj.

intrebarea mea ar fi, pentru cei care cunosc problema, cam care e pretul pentru reparatia asta.

cinstit vorbind m-ar interesa, in primul rand, un pret de reprezentanta cu piese originale.

asta pentru ca, nefiind in tara, nu-mi pot permite sa ma duc la un garaj despre care nu stiu absolut nimic si sunt practic nevoit sa apelez la o reprezentanta.

numai ca, as vrea sa stiu un pret in tara, sa pot face o comparatie cu ce-mi vor cere astia aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Skandix(in GErmania) costa 220 euro fara rulment!Iar oem volvo 304 euro fara rulment.Pentru motorul d4164t.Acum depinde ce motor ai.Dar preturile nu difera cu mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi de informatie.

nu stiu foarte exact ce motor are, dar as putea sa caut in certificatul de conformitate.

pe de alta parte, de ce preturile pe care mi le-ai spus sunt fara rulment ? obisnuit, asta nu face parte din kit ?

si inca ceva, mi-ar trebui un pret total cu tot cu manopera si adaosuri comerciale specifice reprezentantelor.

pentru ca astia aici unde sunt, in Franta, imi vor da pretul cu totul la reprezentanta. iar pe asta as vrea eu sa-l compar cu cel din Ro.

pentru ca in noiembrie vin acasa si m-as incumeta sa fac cei 2500 de km cu discul in starea actuala, daca diferenta de pret e importanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta nu e chiar asa mare la piese.Poate la manopera!

Rulmentul vine separat.De ce ?Nu stiu sa iti spun.Dar stiu ca are pretul de 30 si ceva de euro sau mai mare,depinde de model(pentru ce masina).

Manopera la noi incepe de la 100 euro,depinde de complexitate si durata.

Stiu ca mie mi au cerut 1200 ron pentru kit ul de la sachs + rulment+montaj + garantie 6 luni.

Masina mai este inca in garantie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, nu mai e de mult in garantie.

1200 ron (300 euro) mi se pare o gluma.

astia aici (Franta) cred ca nici nu-mi deschid poarta la service pentru banii astia.

singura reparatie pe care am facut-o, de mare nevoie, la o reprezentanta franceza a Volvo, m-a costat circa 1300 euro - inlocuit DPF-ul la 120000 km.

nici macar nu au vrut sa discute despre reumplere si regenerare fortata. mi-au spus sec ca ei nu fac asa ceva pentru ca e problema mare cu garantia si asigurarile.

a trebuit sa-i cred ca nu aveam ce face.

ce-i drept insa, cand am ajuns in Iasi, cei de la Tester (reprezentatnta locala cu preturi nesimtite), mi-au spus ca si la ei pretul e cam tot ala pentru DPF.

numai ca in Iasi nu sunt la mana lor ca sa accept asemenea lucruri. cand sunt insa in Franta, nu am alta solutie decat reprezentantele Volvo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa intreb maine (daca am timp) la Volvo sa vad ce preturi au.Piesa+montaj.Si revin cu detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM fost,am intrebat!Piesa(kitu complet) costa aprox 400 euro + 550 euro montajul.Garantie 12 luni.Toate asea la reprezentanta Volvo din Mannheim(D).

Ora de mecanica costa 95,89 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc inca o data.

e deja un reper pentru mine.

voi vedea ce preturi pot obtine aici.

la o adica, Mannheim nu e prea departe de mine (5-6 ore de mers).

si e oricand de preferat un service german unuia frantuzesc.

cine a avut macar o data de-a face cu meseriasul francez (indiferent de specializare, auto, instalator, zidar, etc) stie la ce ma refer. pe langa astia, care-s tantalai tare, meseriasul roman e super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau

vii cu piesele tale

si il schimbi in Ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat in august pentru masina mea 2.0D din 2005 la Auto Mayer pe splai, piese originale cu urmatoarele preturi: disc+placa presiune: 1588, rulment presiune: 621, simering planetara dreapta cutie viteza 36, manopera 461, uleiul pentru cutie 240 (120X2), volanta mi-am cumparat-o eu pe sachs pentru ca nu mi-au oferit un pret foarte bun, in rest celelalte piese au fost pe original toate, preturile sunt apropiate de ce ofera midnight_caller pe original. Piesele compatibile nu sunt cu mult mai ieftine, la rulmentul de presiune stiu ca un sachs era putin mai scump, kitul e mai scump cu vre 400 lei parca pe original, iar volanta pe original e dubla la pret fata de un sachs sau luk dar poate ai noroc si nu trebuie sa o schimbi eu nu am avut(1700 fata de 3400-3800). Per total eu m-am declarat multumit de lucrarea care mi-au facut-o cei de la Auto Mayer. Sper ca iti sunt de folos aceste informatii.

PS. preturile au fost exprimate in RON.

Edited by rynno85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now