Posted 23 Oct 2011 · Report post Salut! Am schimbat bateria de la S40-ul meu si, surpriza, desi i-am pus baterie noua nu porneste. Invarte dar nu vrea sa plece, de parca nu i-ar veni benzina. Masina a stat pe dreapta o saptamana, cat mi-a luat sa cumpar baterie. Are cineva vreo idee inainte sa cautun mecanic? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2011 · Report post Bec urile in bord se aprind toate?Ultima data ai inchis masina cu telecomanda? sau cu cheia? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2011 · Report post Becurile din bord functioneaza OK. Ultima oara am inchis masina cu cheia, ca era moarta bateria de tot. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2011 · Report post mda daia nu porneste incearca sa apesi pe alarma sa inchizi si sa deschizi masina de mai multe ori si apoi incearca din nou dar numai din buton nu din cheie ...... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2011 · Report post mda daia nu porneste incearca sa apesi pe alarma sa inchizi si sa deschizi masina de mai multe ori si apoi incearca din nou dar numai din buton nu din cheie ...... Care o fi ideea? Eu ma gandeam ca s-a dezamorsat pompa de benzina, dar incerc in ultima instanta si asta. Mi s-a mai intamplat la masina asta sa rezolv diverse rahaturi cu incuiat-descuiat, de ex. stergatoarele de faruri ramase blocate pe sus. O fi de la computer sau ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2011 · Report post daca nu porneste verifica si bujiile ,ie un cablu il dezizolezi capetele si pi uncapat pe+ si celalat pe bujie daca iese scanteie inseamna ca ii buna,daca toate is bune vezi la alimentarea cu benzina....succes Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Oct 2011 · Report post ia uitate tu in bord cand pui contactu ce bec licareste nu cumva ai o masina cu X pe ea care licare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2011 · Report post ia uitate tu in bord cand pui contactu ce bec licareste nu cumva ai o masina cu X pe ea care licare? Nu, becul de imobilizator se stinge dupa 2 secunde, asa cum e normal. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2011 · Report post Verifica daca ai presiune in rampa si verifica daca ai scanteie. Daca scanteieste si benzineste, alta e problema. Ce se intampla la tine poate fi senzor de cama sau de turatie volanta. Mira-m-as sa fi crapat asa doar de la schimbat de baterie. Sa nu fie ECU-ul prajit... Cand pui contactul se aude un bazait infundat cam 5 secunde in spate in rezervor ? Ridica bancheta si asculta atent cand pui contactul. Daca se aude ala inseamna ca isi trage benzina. Ai mai facut si ALTCEVA cand ai schimbat bateria ?! Sa nu fi iesit vreo mufa cand ti-ai facut loc de toate cele. Sunt AMBELE cabluri rosii legate la borna de + a bateriei ? Sunt oxidate contactele ? Nu s-a rupt niciun papuc ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2011 · Report post Din extrem de putina mea experienta ( deh... am masina buna ) as indrazni sa afirm ca are legatura directa cu schimbarea bateriei. Poate ca ai inecat-o cu cea veche, cand nu mai pornea, sau ceva s-a intamplat atunci. As baga mana in foc ca-i vine benzina si ca nu e de la alimentare. La fel s-a dovedit a fi si la masina lui Alexpopeyestar, care are probleme cu bateria ( i se descarca ) de cand s-a reparat ceva la alternator. Dupa luni de dat cu presupusul, s-a vazut ca era chiar de la acel alternator la care s-a umblat. Greu de crezut ca se produc doua defecte diferite deodata. Sper ca n-am batut prea mult câmpii si sa fiu cumva de ajutor. Succes ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2011 · Report post @Midnight Caller: am verificat cablurile, totul e OK, pompa de benzina merge, sa nu fie ceva de senzori. Sau ECU, brrr... @mariusdaniel: e posibil sa fie inecata, ma duc la un mester sa-mi curete bujiile si verifica si chestiunea asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2011 · Report post Am rezolvat problema, mariusdaniel a intuit bine: bateria veche cand si-a dat obstescul sfarsit avea curent doar cat sa deschida injectoarele, nu sa invarta si sa dea scanteie, asa ca a inecat serios motorul. S-a rezolvat intr-o jumatate de ora, curatat bujii, pac-pac. Cu ocazia asta am facut si un test complet si am sters o eroare mai veche de la climatizare, cand imi picase un tranzistor. Multumesc tuturor pentru raspunsuri si zeilor ca n-a fost ceva nasol! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2011 · Report post Bravo Mariuuuuus !!! Esti plin de surprize ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2011 · Report post Iata ca este si un avantaj sa fii profan ! Pur si simplu, vezi lucrurile altfel decat specialistii. Ma bucur ca am nimerit-o. Sincer, am intrat cu teama sa vad ce s-a mai scris dupa postul meu... Imi era frica de eventuale besteleli ca bat câmpii... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2011 · Report post Marius este omul zilei - de ce sa iti iei prietene besteleli? Oricine e indreptatit sa aiba o idee - ca dovada ca orice idee e binevenita, oricum ar parea la inceput. Super tare - bravo Marius! Share this post Link to post Share on other sites