Matrixxx

pret estimativ motor 440 turbo - 1,7

22 posts in this topic

Va rog, cam la ce suma se mai invirte un motor complet de 440 1,7 turbo (inclusiv ECU, instalatie electrica, cutie, tot)? As fi interesat sa cumpar unul in stare cit de cit buna - pentru un proiect indelungat - e vorba de un "transplant" pe un renault 5. :laughing7:

Astept sfaturi de la cunoscatorii marcii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

...Frumos proiect. ;)

Ultimele preturi pe care le stiu, de anul asta, se invarteau undeva pe la 250eu pentru motor.

Cred ca iesi mai bine daca aduci un 440-460-480 intreg. La 5-600 de lire, aduci o bijuterie de masina... dar poti gasi ceva ok si mai in apropiere. Pastrezi ce iti trebuie si piesele care iti raman le vinzi. Daca ai marfa buna, poate o sa ma numar si eu printre doritori.

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Parca era vorba ca asta va ramane stock,adevarul este ca daca se aude faassss nu simti ca mergei cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

va fi o mica bomba pe roti ! succes !

motorul de volvo (renault) 1.7 turbo poate fi adus , relativ usor, la 170 cp si 240 nm. pe 1000 kg, cit va avea masina, e ceva nu ?

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

sint vreo 3 masini in vtm. au toate in jur de 170 cp toate si aprox 800 kg. au in jur de 6s pina la suta si sub 14 sec la sfert de mila.

nu stiu daca tine caroseria mai mult..., poate tine, io sper sa tina !

ce e rau (sau greu de contracarat ) la r5 este greutatea prea mare pe fata. daca vrei s-o faci controlabila trebe sa-i pui cam 100 kg pe puntea spate. e greu sa adaptezi pe r5 un motor de mai mult de 200 bhp si sa si rami sub 1000kg , balansat

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am plictisit sa ma contrazic pe teme adiacinte cu seria 400. Daca asa spuneti voi... atunci asa e. :smile:

...Cutia de viteze e in jur de +/-150eu, calculatoare de vanzare separat am vazut doar pe ebay.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru sfaturi. Am sa va tin la curent oricum.

O zi buna sa aveti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziua buna!

A trecut ceva vreme de cand s-a postat ultima data pe acest topic! :)

Eu m-am apucat de acest proiect acum doua luni. Adica sa pun B18FT intr-un R5(fost 1.1 benzina din '89).

Mai am electrica de pus la punct si gata roaba! :)

Eu am cumparat din Oradea motorul+cutie+electrica, cu 500 euro. Totul de pe aceeasi masina, un 460 din '96. Motorul cu tot cu turbo si cu un nr de km rezonabil de 113.000.

Sper sa termin pana la sfarsitul acestei luni masina si sa "dau o tura".

Am auzit ca Olandezul Zburator/Adi2727 ma poate ajuta cu o informatie, si anume daca gasesc cutie cu blocant pentru motorul meu, B18FT. :)

Gresesc? :)

O zi faina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am auzit de posibilitate dar nu am mers cu cercetarile pana acolo incat sa ma interesez ce trebuie exact.

Daca dau de ceva, te anunt.

De un Unichip cu harti multiple ai nevoie ca sa il faci bestie.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si tie!

Eu tare sper sa gasesc asa ceva, si anume cu diferential blocant/auto-blocant! O cutie secventiala depaseste valoarea bugetului+masina+motor si orele de munca! :smile:

Cat despre Unichip, imi poti da mai multe detalii, te rog? Ideea mea era sa ma "complic" cu un standalone(Haltech)!

Insa cu unichip as face un cost saving destul de bun!

Multumesc!

Edited by ionoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) eu am vazut ca incep de pe la 450$!

Daca e vorba de 1000$, raman la Haltech! :)

Un haltech Sprint500 ce ma va scutura de 800$ este alegerea mea! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e cu tot cu montaj si harti,1000$.

Multa bafta!

Eu astept pana gasesc un 400 ca lumea, iese ceva interesant si din sasiul asta, fara sa pun motorul pe altceva... eu cu Volvo vreau sa ma bat. :D

...Asta-i pofta ce-o poftesc! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, ionoi.

"Eu m-am apucat de acest proiect acum doua luni. Adica sa pun B18FT intr-un R5(fost 1.1 benzina din '89).

Mai am electrica de pus la punct si gata roaba!"

Cu RAR-ul cum ai facut, cit te-a costat ? Sau nu o inscrii in circulatie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

@ADI2727

Iti dau dreptate ! 1000$ o sa faca tot "show-ul"!

Am vazut in Germania un 480 cu 1.7t care se misca bine la 420 cai! O turbina cat toate zilele, GT35, clapeta separata pentru fiecare cilindru, 16 valve portata, pistoane si biele forjate, arbore usurat, volanta stock :), haltech Platinium 2000, cutie secventiala Sadev...si nu imi mai aduc aminte toate cele ce le-am vazut de am ramas...prost! :)

@Matrixxx

Cand zici RAR te referi la ITP sau Identificare vehicul?

RAR am facut la cumparare cu masina originala R5 1.1 Campus, la fel si ITP. Urmeaza sa fac ITP(cred ca in septembrie), ITP unde am un prieten ce ma "rezolva"! Pentru orice eventualitate eu am pastrat motorul+cutia de 1.1 ca in caz de problema, pun motorul original, fac ITP si il schimb iar cu cel "neoriginal"!

Pentru ITP eu zic ca te pot ajuta! Si cu RAR te pot ajuta, insa iti dai seama ca suma este putin diferita(banii)! :)

Masina va merge ca orice masina normala inscrisa in circulatie! Singura mea "problema" o sa fie cu rollbar-ul care sper sa il camuflez cat mai bine si, de ce nu, sa reusesc sa il trec in talon la rubrica Observatii! Inca nu e montat! :)

Va salut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

@ADI2727

Iti dau dreptate ! 1000$ o sa faca tot "show-ul"!

Am vazut in Germania un 480 cu 1.7t care se misca bine la 420 cai! O turbina cat toate zilele, GT35, clapeta separata pentru fiecare cilindru, 16 valve portata, pistoane si biele forjate, arbore usurat, volanta stock :smile:, haltech Platinium 2000, cutie secventiala Sadev...si nu imi mai aduc aminte toate cele ce le-am vazut de am ramas...prost! :smile:

420cai... Fain de tot! :smile: Mi-ar fi placut sa il vad in actiune.

Teoretic si mie imi dadea ca se pot face 400-500cai, cu modificarile interne de rigoare dar pana acum (de pe net), nu am vazut cu mai mult de 300 (nici nu m-a interesat mai mult)/nici nu am cautat).

Pana la 290cai, cam am idee de cat ar costa "afacerea" dar de acolo in sus, cred ca ar trebui luat in calcul un buget nelimitat. :D

Oricum, la ce potential are, sa cumperi asa ceva de nou, ar costa inzecit mai mult.

Sper sa iasa ceva memorabil din proiectul tau. Voi urmari cu interes. ;)

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoase proiecte , felicitari baieti !!

@Ionoi : cutie cu diferentia autoblocant pentru seria 400 nu o sa gestesti (din cate stiu eu ) .... darrrrr , s-ar putea sa se pupe o cutie de clio RS , daca nu , trebuie incercat un transplant , de pe cea de rs pe cea de vlv .

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziua buna!

@Adi2727 > Cel din Germania, un domn la 45-50 ani, era foarte modest si destul de tacut! :)

Cat despre proiectul meu, o sa se intinda si pe urmatoarele 3-4 saptamani! Este putin mai greu sa ma impart in trei; birou, familie si pasiune! :)

Merg pe varfuri, ca si ieri seara cand am stat cu un amic de la 22:00 pana pe la 01:30, sa repozitionez intercoolerul si traseul lui! Si ce mi se parea mie a fi usor, electrica, imi incearca rabdarea! :)

O sa va tin la curent si cand o sa reusesc sa o pornesc, o sa fac un filmulet! :)

@Brava > Multumesc de pont! O sa merg pe el, adica ma ocup sa caut o cutie de ClioRS si sa vad ce si cum! Daca gasesc cutie pana miercuri, joi fac proba si va spun ce o sa constat!

Un uichend frumos! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putem vedea si noi ce ai realizat pina acum, adica sa venim pina la masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Da si nu! :smile:

Da pentru ca nu am nimic de ascuns, nu pentru "patronul"(mai frumos spus proprietarul) garajului unde lucrez la masina, are o chestie cu cine intra in atelier(eu si un bun prieten), avand in vedere ca eu in general lucrez la masina dupa ce isi incheie el treaba la service(adica el mi-a pus la dispozitie spatiul si scule, contra unei sume desigur)! Uneori dupa ora 18-19, sau mai are cate o masina care ramane peste noapte si eu nu merg deloc sa lucrez la r5!

Din acest motiv ti-am scris si in mesaj, @Matrixxx, ca prefer sa ne vedem dupa ce termin "la rosu", adica sa vezi/vedeti masina fizic!

Sper ca nu va dezamagesc cu acest raspuns insa va rog doar sa ma intelegeti! Daca tot vreti sa vedeti ceva, macar sa aveti ce vedea!

Spre exemplu am constat cu stupoare cand am pus vineri capota ca nu se inchide si ca trebuie si ea modificata, sa nu mai zic de admisie ca trebuie sa o modific, traseul initial fiind prea lung, intercoolerul in fata jos = turbo-lag! Un alt exemplu este ca am uitat complet de franele pe spate, care in "proiectul meu" trebuie sa totul hidraulic, adica legata si frana de mana hidraulica!

Daca as fi avut un garaj al meu, unde sa merg zi de zi, probabil as fi fost mai atent!

Desi nu mai am mult, zic eu, mai apar chestii ce necesita timp si idei noi!

Sunteti de acord sau nu cu mine? :smile:

O zi frumoasa!

Edited by ionoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now