sergiu_md85

paradox si cand vin vin toate odata!

8 posts in this topic

deci prin urmare am schimbat pompa de injectie cu metoda taiatului si o pornit ok,dar mai face figuri si cred ca e de la electrovalva,pe scurt am comandat electrovalva si un filtru de aer ,ieri,azi am mers sa le ridic,am pornit masina dimineata o mers din prima,am mers in oras am mai facut cam in jur de 4-5 opriri ultima fiind la magazinul de piese auto,am luat piesele si surpriza cand m-am intors nu o maI PORNIT,in sensul ca nici nu o mai invartit electromotorul si martorul bujiile au disparut de pe bord ,toti martorii porniti dar ala de bujii stins.am crezut ca este electromatorul dar l-am verificat si invarte,dupa multe cautari am descoperit ca daca pun contactul si duc un fir de la plus de la baterie la electrovalva de la pompa de injectie atunci se aprind bujiile si merge la automat si releul de la engine cupleaza,cum iau plusul de pe baterie automat dispare martorul de la bujii si nu mai merge la automat....ajutatima va rog stiu ca sunt cam insistent dar poate o mai patit cineva si imi da o idee ca nici electricienii nu prae isi dau seama....ajutooooorrrrr pls.....!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci prin urmare am schimbat pompa de injectie cu metoda taiatului si o pornit ok,dar mai face figuri si cred ca e de la electrovalva,pe scurt am comandat electrovalva si un filtru de aer ,ieri,azi am mers sa le ridic,am pornit masina dimineata o mers din prima,am mers in oras am mai facut cam in jur de 4-5 opriri ultima fiind la magazinul de piese auto,am luat piesele si surpriza cand m-am intors nu o maI PORNIT,in sensul ca nici nu o mai invartit electromotorul si martorul bujiile au disparut de pe bord ,toti martorii porniti dar ala de bujii stins.am crezut ca este electromatorul dar l-am verificat si invarte,dupa multe cautari am descoperit ca daca pun contactul si duc un fir de la plus de la baterie la electrovalva de la pompa de injectie atunci se aprind bujiile si merge la automat si releul de la engine cupleaza,cum iau plusul de pe baterie automat dispare martorul de la bujii si nu mai merge la automat....ajutatima va rog stiu ca sunt cam insistent dar poate o mai patit cineva si imi da o idee ca nici electricienii nu prae isi dau seama....ajutooooorrrrr pls.....!!!!!!

Un cod de motor ai?Daca e ce cred eu verifica sigurantele.

Edited by Cali5905

Share this post


Link to post
Share on other sites

D4192t

sigurantele sunt bune alea de la motor...nu stiu daca releul este bun,l-o masurat un electrician si o zis ca este bun,dar nu stiu ce inredere sa am....oricum orice parere este buna venita....multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

D4192t

sigurantele sunt bune alea de la motor...nu stiu daca releul este bun,l-o masurat un electrician si o zis ca este bun,dar nu stiu ce inredere sa am....oricum orice parere este buna venita....multumesc

mai verifica odata de la mufa pompei de injectie,cea cu imobilizatorul si electrovalvula.eventual scoatei mufa de tot,pune contactul si cu un aparat de masura sa vezi daca gasesti un plus + pe acolo.daca este atunci trebuie sa mai verifici imobilizatorul (care da comanda de deschidere la electrovalvula) si conexiunile de pe acolo. suerte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai verifica odata de la mufa pompei de injectie,cea cu imobilizatorul si electrovalvula.eventual scoatei mufa de tot,pune contactul si cu un aparat de masura sa vezi daca gasesti un plus + pe acolo.daca este atunci trebuie sa mai verifici imobilizatorul (care da comanda de deschidere la electrovalvula) si conexiunile de pe acolo. suerte!

deja am verificat,nu vine curent,vroiam sa va rog daca are cineva schema sau ceva electrica de comanda la pornire,adica:cheie->imobiliztor->panou sigrante si relee de comanda->electromotor ->pompa de injectie .....multumesc

deja am verificat,nu vine curent,vroiam sa va rog daca are cineva schema sau ceva electrica de comanda la pornire,adica:cheie->imobiliztor->panou sigrante si relee de comanda->electromotor ->pompa de injectie .....multumesc

Am uitat sa-ti zic ca immo l-am anulat ca nu am putut sa codez pompa dupa ce am schimbat-o....am legat +direct pe contact

chiar nimeni nu are idee de nimic..... :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine poate ai noroc si gasesc schema aferenta codului tau de motor.In principiu nu e mare lucru.

Edited by Cali5905

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara d-nule calin va multumesc din suflet pt ajutor,asa o fost o siguranta aesa numai ca nici electricu nu o stiut ca sub bord ascunse asa sunt sigurante ,eu o trebuit sa ma uit si l-am gasit-deci concluzie cand nu vi se aprind bujiile si nu invarte la automat sa stiti ca este un panou de sigurante sub volan in partea stanga si va uitati la siguranta de la ENGINE(adica motor),sau pt cei mai ghinionisti va uitati sub capota este un panou de sigurante aproape de parbriz si verificati releul tot de la engine.....multumesc tuturor pt sfaturi si ajutor ,acuma mi-o mai ramas sa schimb electrovalva de la pompa ca si aia se incalzeste sim nu mai vrea sa porneasca masina numai dupa ce se raceste complect in rest e ok.....nu in uiltimul rand multumesc d-nului cali5905...daca mai apare ceva mai apelez la sfaturile profesionistilor.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now