scoro2000

Modificare turatie ralanti

42 posts in this topic

Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca mai face asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi erorile raman stocate si cand ECU nu este alimentat (in EEPROM), ca doar are memorie nonvolatila .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca mai face asa.

Cei din service au curatat si clapeta de acceleratie si acel debitmetru daca tin bn minte ca nu ma pricep ai putea sa imi spui unde se afla acela si sa incerc sa ii scot mufa sa vad daca mai face

Crezi că merită economia făcută?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ti-au curatat debitmetrul in service, poti sa-l schimbi deja. Se gaseste imediat dupa filtrul de aer, e de obicei cilindric si are o mufa mai lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate MAFul(debitmetrul) de GDI este unul mai ciudat produs de Mitsubishi iar pretul este prohibitiv, 300E pe Volvo si 600E pe Mitsubishi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit in manualul meu si am observat ca la unele modele scrie "non adjustable" si in paranteza turatia motorului la relanti in cazul nostru 750 rpm. La al tau si la al meu nu scrie asta...deci e posibil sa se poata. Uite cateva poze cu manualul.

Si mie imi cam tremura volanul desi de cateva zile am schimbat regulatorul de presiune ca fluctua turatia la relanti si din cand in cand se si oprea motorul. Acum merge bine motorul dar tremura putin si nu imi place.

Toate cele bune.

post-1874-0-80111900-1328821415_thumb.jp

post-1874-0-57131200-1328821441_thumb.jp

post-1874-0-54078600-1328821467_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar merge incercat daca se poate pacalirea unui senzor pentru care ECU aloca o valoare default.

Sunt cateva erori la care ECU raspunde prin marirea turatiei de relanti... sau poate "mai simplu", mergi direct la senzorul care-i spune ca e a.c. on, asta ar fi o turatie mai ok...

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dus o din nou la reprezentanta si acum au gasit ceva : spune ca e ardere insuficienta in cilindrul 4 si au zis ca s ar putea sa fie ceva de la un injector ca restul am schimbat la ea de la bujii la fise etc... si mi au dat si o solutie metabond sa pun in rezervor ptr a curata injectoarele nu am pus dar de atunci vad ca nu mai face asa bine nu am pornit o prea des 2 3 ori pe luna oricum acum vreau sa ii fac un full si sa ii pun solutia aceea sa vedem daca e ceva si de capul ei.Voi a ti auzit de ea e ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt foarte curios de unde au tras ei concluzia de ardere insuficienta in cilindrul 4, cand testerul iti spune cel mult ca ai "misfire"-uri (detonatii). Au permutat bobina de pe cilindrul 4 cu cea de pe cilindrul 1 sa vada daca nu se muta eroarea ? (bobina crapata) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu , nu au facut asa ceva dar sincer chiar as merge la cineva care se pricepe daca ma poti sfatui si in Bucuresti sau daca ai vreun service tu ceva unde as putea sa dau de tine ca sa imi spuna clar ce are sa stiu la ce sa ma astept

Share this post


Link to post
Share on other sites

GDI-urile se stie ca sunt de notorietate pentru problemele cu tachetii hidraulici... Avand injectie directa, mai ai inca o pompa intermediara de benzina pe traseu, la aia au verificat ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu asta a fost singura verificare a pus o p etester a aparut eroare aia a curatat clapeta de acceleratie si mi-au luat 200 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

GDI-urile sunt vestite pt o gramada de probleme nu doar de tacheti .

Cel mai bine este sa mergi la un service Mitsubishi pt ca ei au mai multa experienta cu acest motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie careva de ce imi sta la relanti airea? Adica ieri chiar si dupa ce s-a incalzit imi statea la 500rpm, astazi la 800 .... si are si fluctuatii motorul dar nu mari. In schimb cand pornesc masina pe vremea asta rece are fluctuatii mari intre 600 si 800rpm dar dupa 1 minut isi schimba motorul tonalitatea si sta turometrul la 1000rpm vreo 5 minute,apoi scade ba la 500 si ramane asa sau la 800 ceea ce e normal. Din ce am mai auzit pe la voi fluctuatile apar si din cauza "uzura motorului" (218.000 km) . Bujiile sunt noi, filtru de aer nou, clapeta de acceleratie curatata, ar mai fi ceva ce ar trebui sa verific?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor temperatura admisie si senzor temperatura motor. Cam astea ar mai face figuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor temperatura admisie si senzor temperatura motor. Cam astea ar mai face figuri.

Senzor de admisie si/sau de temperatura nu ar trebui sa le dea ca erori cand am pus-o pe tester? Nu te contrazic, doar te intreb pentru ca nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now