sergiu_md85

nu mai scap de probleme!

22 posts in this topic

Buna ziua tuturor!

Dupa cum am mai scris topicele anterioare stiti ca am schimbat pompa de injectie,totul bine si frumos pana ieri seara cand m-am intors de la un prieten,am pornit masina o mers ok vreo 300m si dupa aia s-o auzit ca un sunet metalic un clantanit,dupa care cand am ajuns acasa m-am oprit si am vazut ca relantiul merge ca un tractoras adica tac-tac-tac,si scoate un fum de rupe,am ridicat capota si parca nu curge nimica am ulei apa tot,da r motorul tocmai tremura dar ffforte tare si parca ar merge in 2 pistoni,sau numai stiu ce sa zic ca deja nu mai am nici o vaga idee,va rog dati-mi si mie ceva idei ca deja is mort,iar am de lucru si nu am masina,blestemata.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dane si noua mai multe detalii se aude vreun zgomot ciudat??? daca da de unde? habar nu am nu iti poti da seama din ce ai scris tu......eu prima operatie care as faceo in locul tau e sa dau capacu de la distributie jos ......vezi daca sa slabit ceva sa nu dai in altele ....apoi iale si tu prin eliminare.....ce motor ai????

verifica bobinele alea electrice de inductie...da capacu de la motor laoparte vezi merge in 1 2 3 4, 7 pistoane....daca esti comod si intri si astepti ca cineva sa isi imagineze sau sa ghiceasca....slabe sanse....daca ai zice da domne e crapata o bobina ...sau cine stie ce ...mai zic ..dar asa fara detalii fara nimic nu te prea poate ajuta nimeni....:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,ms de raspuns am volvo s40 1,9 td intercooler din'98,se aude zgomot de clantanit cand o turez si iese fum negru,distributia ii bine m-am uitat,cand o accelerez parca merge in trepte,in sensul ca nu merge in sus turatiile,dar parca se intrerupe si smunceste,la relantiu turatiilejoaca sub 750 sau peste 850,m-am uitat pe jos nu are nici o pata parca de ulei,sa zic cs scape pe undeva....nu stiu ,poste ii de ls filtru de motorina ca nu l-am schimbat odata cu uleiul.poate ii de la motorina de la OMV????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dă jos tubul care merge de la filtrul de aer la turbosuflantă, bagă degetele acolo şi vezi cât de tare joacă axul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dă jos tubul care merge de la filtrul de aer la turbosuflantă, bagă degetele acolo şi vezi cât de tare joacă axul.

Cand bagi degetele, sa ai motorul oprit ;D ;D ;D

si daca joaca ce poate sa aiba?

Turbina ar trebui sa aibe un mic joc in ax pentru ungerea cu ulei, dar daca jocul din ax este mai mare inseamna ca mananca ulei si trebuie schimbata bucsa pe care se invarte axul !

Legat de problema ta, sigur nu este de la turbo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms,stiu ca nu prea este problema de la turbo,ce ma gandesc mai mult ar fi ceva de la partea electrica ceva comanda,eu am avut probleme cu injectorul pilot dar l-am schimbat acuma 1 luna,nu vad de ce s-ar defecta,dar oricum cand era defect nu facea asa,acuma am pornit-o si porneste greu trebuie sa apas acceleratia si dupa vreo 7-8 rotatii se porneste,m-am uita la turul de la pompa si are motorina bine,la retur pe injectoare nu este,am schimbat electrovalva ii noua de pe pompa,ce poatefi ?m-am gandit sa nu fie iar electrovalva de merge in trepte si trepideaza,sau ca am uleiul pe jumate la joja,sau ca nu am aer destul si nu face arderea bine si scoate fum negru,sau poate mananca ulei ....??????????????va rog mai veniti cu ideii.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mai umblat la ea si tot asa face,zici ca e tractoras zici ca merge in 3 pistoane,bujiile sunt bune,motorina pe tur are cu caru,pe injectoare da motorina pe tur,poate sa fie de la filtru de motorina si sa nu alimenteze bine si sa pape ulei de scoate fum negru?

Edited by sergiu_md85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi "clănţănitul" de la ce să fie? De la particulele de şpan care se dau una de alta, în filtru? ;D

Ştii cum se opreşte un motor care a luat-o pe ulei? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca cam greu ,dar si al meu cand se opreste toata masina se zguduie,la sfatul tau cu axul de la turbo nu am ajuns dar maine o sa mauit,dar tu ce mai zici ,ce posibiltati mai sunt ca sa fie busit ceva la masina,ce parere aveti s-o vand sau sa o mai tin,de draga mii draga dar deja sunt a treia sapt pe tusa cu ea.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, eu zic ca e tot o problema de alimentare.

Era bine, daca te interesai inainte de a cumpara pompa asta, de alternative... Sa cumperi acelasi tip de pompa (...si sh), notorie pentru probleme... cand exista corespondent Bosch sau Lucas-ul de pe seria 400, care e tanc comparat cu astea de pe s/v40, nu a fost tocmai o alegere ideala.

Acum... asta e; regret toate problemele pe care le ai si cred ca e greu sa fii in locul tau. Dar daca nu gasesti un pompagiu meserias, sfatul meu este sa te opresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

crezi ca totusi de la pompa sa fie,dar daca e dus senzorul de aer ce ar trebui sa faca?sau poate am prea putin ulei in baie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tot o dai cu uleiul în baie?! Ai verificat joja şi e scăzut nivelul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e undeva mai jos de jumate intre min si max?

vreau sa va rog daca doriti sa ma ajutati cu ceva sfaturi ati citit topicul va rog cat mai detailat is la inceput si vreau sa stiu cat mai multe simptome....multumesc astept raspunsuri..!!!!!

sau daca pute-ti sa-mi trimite-ti ceva documentatie despre aceasta pompa de pe masina mea,as fi foarte recunoscator!!!!!motorul este 1.9 td inercooler 66kw,90 cp din'98,pompa lucas.... multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era vorba de cat ulei e acum in baie, ci daca scade cantitatea... urmareste joja, la cateva zile.

Clantanitul e mai mult ca sigur din injectoare. Nu ai presiune suficienta de la pompa... de asta, probabil nici nu vine nimic pe retur si rezulta fumul negru, care se traduce in ardere incopleta.

Mai pot fi situatiile de debit marit de motorina, acompaniat cu prea putin boost sau deloc (care tot din pompa e reglat, asta in cazul in care restul traseului de turbo e ok).

E foarte greu sa mai dai un diagnostic dupa toate modificarile pe care le-ai facut... Fara pus pompa pe stand sau macar de masurat presiunea cum arata in Vadis, nu ai nici un punct de plecare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai omule nu am nimic personal cu tine dar vad ca mergi din prostie in prostie, masina nu se repara online, masina se repara la service. Repararea masinii cu piese defecte uite unde te-a dus, cati bani ai aruncat pana acum si cati mai vrei sa arunci ?

Lasa masina in garaj, strange bani calumea si mergi in service, acest motor este unul cu probleme, nu este un motor simplu si fara scule de diagnoza nu ai de ce sa te apuci, daca tu vrei sa o iei pe bajbaiala e problema ta DAR iti toci nervii degeaba si cel mai nasol este ca ii toci si pe ai altora .

Ti-am explicat cum trebuia facuta masina in topicul celalalt, ti-am explicat de unde sa iei codul PIN pt a coda pompa, vad ca tot metoda greoaie ai ales-o, puteai sa repari pompa veche si rezolvai masina de acum 2 saptamani.

Ce nu inteleg eu e alta chestie, cum naiba sa cumperi de la second hand o piesa care oricum se strica in procent foarte mare? Care a fost logica ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ca intotdeauna fffff amabil si de bun simt,adi2727,daca stii un pompagiu bun poti sa -l recomanzi sau sa-mi dai un nr de tel. ca aici in oradea toti ma trimt la unguri,la debrecen astept raspuns multumesc mult

d-nule bogdan vad ca esti foarte amabil,daca pe la bucuresti salariile sunt mari p'aici la oradea sunt mici de aceea nu-mi permit sa cumpar o piesa noua adica mai ales pompa care costa in jur de 1000-1200 euro,plus aici in oradea nu am gasit teste ,nici astia de la reprezentanta nu au asa ca nua am putut sa rezolve problema cu recodatul,daca vrei sa ma ajuti o faci din bun simt,daca nu nu-mi mai posta si atat ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei mai in tema cu pompele de injectie ar fi Mefin, Sinaia.

Desi, pe o pompa taiata/modificata... cam greu isi mai asuma cineva (de bine) raspunderea.

Vorbeste cu ei si daca e ok, o faci pachet pe adresa lor.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Debrecen puteai sa-ti rezolvi problema foarte elegant, aflai codul PIN si cu asta basta.

Tester pt masina ta exista, se numeste Bosch KTS .

O masina pe care nu o poti intretine nu are sens sa o pastrezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o fost blocat ceva injector ca a pornit la mecanic ok,deci pompa ii buna,ms tuturor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now