Posted 31 Oct 2011 · Report post Salut! Sambata impreuna cu un amic am vrut sa ne descoperim valentele noastre artistice in domeniul mecanicii.Avand un garaj echipat , culegand in prealabil niste date ne-am pus sa schimbam semeringurile de la supape.Treaba a decurs foarte bine , dar cand am dat jos distributia (forte increzatori pe aptitudinile noastre) nu am mai facut semne bazandu-ne pe semnele de la aprindere, de la senzorul de rotatie si fulie.Dupa ce am pus ditributia la loc am facut o proba la rece pt a verifica daca nu cumva se blocheaza motorul.Verdict: totul parea in regula. Cand ne-am decis sa pornim motorul am observat, cu stupoare, ca motorul nu vrea sa porneasca. Am verificat aprinderea si alimentarea...nicio problema.Ce poate sa fie? Eu banuiesc distributia. Ma poate ajuta cineva cu o schema? Va rog mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post In rampa aveti benzina ? Puteti verifica pe la ventilul din capatul rampei.Scanteia o da cand trebuie ca nu aveti cum sa modificati pozitia volantei... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post am verificat la ventil.Vine benzina. Scanteia e buna. Acum merg sa iau ceva documentatie...Cred totusi ca e distributia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Ai citit codurile de eroare de la mini-testerul de langa farul din dreapta ? (dreapta cum stai la volan) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Nu stiu caum sa fac asta. am dat borna jos, gandindu-ma ca poate se reseteaza ceva....Semnele de la distributie sunt bune?NU sunt oare alte semne? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Pai... foloseste-te de acel tester, daca ai asa ceva, Nu stim din ce an e masina, pt. ca nu ne-ai spus... Daca e dupa 1996, nu mai ai acel tester din cate stiu. Daca il ai : http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=24944 Daca nu il ai : http://850r.dk/pdf/850/volvo%20error%20code%20readout,%201996-1998.pdf Spor la treaba ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Daca masina mergea ok INAINTE de a va apuca de distributie, de ce mai cauti coduri de eroare ? Mie din cauza unui singur dinte nu vroia sa porneasca... Vezi la topicul meu (cel de schimbat semeringuri si garnitura chiulasa) ca am pus acolo tot, mura in gura ce sa faci si sa desfaci. Citeste tot si uita-te la poze. Bafta ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Pai de ce sa nu caute, Florin ? Daca din "avantul pionieresc" a uitat sa conecteze mufa de la CMP de exemplu ? Sau de la un alt senzor de care depinde pornirea motorului ? Chiar daca distributia ar fi fost corect pusa la punct... ? Daca la scoaterea CMP sensorului, s-a defectat ceva in el ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Ei, dragule, eu am considerat ca a fost si el atent cind a pus totul la loc. Altfel, ne putem da cu parerea mult si bine. Deci, poate sa citeasca si codurile, bineinteles - nu m-am gindit ca a...uitat sa puna ceva la loc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Va multumesc pentru ajutor si sustinere ..am pornit masina.distributia nu a fost pusa la semne cum trebuie....porneste foarte bine...trage foarte bine, dar schimbarea semeringurilor nu a dat restultatul scontat...se pare ca nu mai scoate asa de mult fum....dar.......cred ca necesita o segmentare...in fine...(....)...am sa revin la primele mele iubiri....(desi prima mea masina la 18 ani a fost un 850, 2.5,20 valve)....(...)....daca cineva e interesat pentru masina va anunt oficial: DE VANZARE!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Segmentare ? De unde stii, i-ai luat compresia ? Ai gasit ulei in continuare in capul bujiilor ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Maine intentionez sa-i masor compresia.....si sa mai fac anumite teste,,,,am descfacut doua bujii si sunt curate...la alceva nu ma gandesc...dar daca e vorba de segmentare eu nu o mai fac. ar mai putea sa fie alceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Pune un filmulet sa vedem si noi care este buba si nu te pripi sa o vinzi,poate fi ceva minor. Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Maine am sa fac unul si am sa-l postez....nu stiu ce sa mai fac..mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Salutare!Ce inseamna "nu a dat rezultatul scontat"?Eu am schimbat la motorul meu TOT ce era sau nu uzat (segmenti Mahle,cuzineti Volvo si simeringuri supape Victor Reinz)iar dupa cam 20.000 Km a inceput sa manance ulei,din ce in ce mai mult.Intentionez sa mai inlocuiesc o data simeringurile de supapa cu unele originale Volvo.Inainte de asta am sa incerc puterea Dura Lube,care imi aduc aminte ca a fost folosit de cineva acum 12 ani si a reusit sa potoleasca "setea" de ulei a unui 850.Ulterior respectivul si-a schimbat masina cu un S 80 pe care l-a tratat chiar in perioada de garantie tot cu Dura Lube.In prezent a mea nu are un consum constant de ulei,cam 0.5-0.8 Lit./1000 Km independent de stilul de mers.De cele mai multe ori la pornire scoate un fum de nu te poti vedea(azi dimineata a scos foarte putin,o fi din cauza frigului???),apoi se potoleste si mai scoate daca merge timp indelungat la ralanti.Daca la mine va schimba ceva am sa va anunt Pe curand! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Poate fi turbina... verifica daca ai ulei lichid la intrarea in intercooler... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post Cel putin al meu e aspirat dar la Adam e foarte posibil sa fie turbina.Motorul care a fost pe masina mea la demontare avea fix 329.000 km si am gasit segmentii "aliniati" la un cilindru motiv pentru care cred ca mergea cu untdelemn de la bunica asta judecand dupa faptul ca bara,stopurile si capota portbagajului erau crem nu albe ca restul masinii.Eu din Germania pana acasa nu am consumat decat vreo 4oo ml. ulei ca am pus un furtun in loc de joja,iar celalalt capat l-am bagat intr-o sticla si in care am gasit doar cateva picaturi de ulei cand am ajuns acasa.La masurarea fantelor segmentii erau inca in cote asa ca n-as da vina pe segmenti.Ar mai putea fi si oil trap-ul infundat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Oct 2011 · Report post M-am uitat si la furtune...erau curate..Pentru capi: inainte de a schimba semeringurile imi consuma 2L la 7000 km...iar acum ramane de vazut...Simptomele sunt identice -identice ca la tine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2011 · Report post Asteptam filmuletul. P.S. Poate ne spui si noua din ce oras esti. Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2011 · Report post Arad..nu resuses sa-l descarc...are 270 MB..am sa mai incerc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2011 · Report post Arad..nu resuses sa-l descarc...are 270 MB..am sa mai incerc Pune-l pe YouTube şi pune aici doar link-ul.PS: Presupun că ai vrut să zici că nu reuşeşti să-l încarci, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2011 · Report post Ai rezolvat problema motorului? Are sau nu compresie? Share this post Link to post Share on other sites