blackbaron

Vreau sa cumpar un V50

229 posts in this topic

132 k si 7000 euro?!cam suspect!

In primul rand km aia nus reali!

In al doilea de ce vrei 1.6d cu dpf?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta pare mai ok si e inmatriculat deja.Oricum,eu zic sa nu te grabesti .Ai ocazia sa gasesti o masina buna:).POate chiar aici pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si vrei neaparat V?

ti-l dau eu pe al meu,dar e s80 si .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]

cum dau de o masina buna aici pe site?

[...]

Cauţi în secţiunea dedicată. ;D

Despre Alfa, va trebui să întrebi pe forumul lor...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu alfa nu i de romania.Ii masina de autostrada si drum bun.Tu compari un v50 combi cu un hatch micut dar cu motor puternic.Depinde ce vrei spatiu,consum mic sau putere.Contacteaza l pe acela cu volvoul din alba iulia ca doar sunteti aproape:dar nu are decat AC manual in rest ii ok masina cu toate ca are un pret cam mare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta userul bogdan g, ia nr de telefon si vezi daca poate veni cu tine cu testerul de diagnoza + ca se pricepe la volvo.Si poate vine in bucuresti sa vezi masina/masinile.

si inca ceva:se recomanda sa fugi de motorul 1.6d

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca doresti un V50 cauta de la 2.0D in sus,nivel de sonorizare minim High Performance.Credibile sunt toate pana la proba contrara :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu spun sa iei in calcul si o motorizare pe benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut blackbaron,pot sa-ti spun ca detin un v50 1,6 diesel din 2008 sar putea sa-ti para rau ca ai ales un volvo din cauza acestui motor problematic.Masina pare submotorizata cu patru persoane in ia nu mai spun si de bagaje.Decizia iti apartine. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are scaune incalzite !

E 1.6D - nu o sa simti nimic din ce inseamna Volvo cu motorul ala :salut: iar daca incepe sa pice pe el o sa zici ca Volvo e masina proasta.

Daca chiar vrei diesel opteaza pentru macar un 2.0D, diferenta la taxe e de cateva zeci de lei, crede-ma diferenta aia ti-o scoti direct la primul schimb de filtru de motorina, care filtru la 1.6D e 200 de lei si la 2.0D e cativa zeci de lei. Colegii de aici nu iti recoamanda minim 2.0D doar de chichi, ci din cunostinta de cauza.

Eu iti recomand benzina :laughing4:

P.S: Acum vad ca are si filtru de particule. Daca faci drumuri doar drumuri scurte prin oras e o alegere total nepotrivita.

Edited by Roberto
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI la pretul ala nu are 62 mii km nici batut.poate 162mii.

1.8 benzina sau 2.0d sau D5 disel 2.5D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Permite-mi sa te corectez:motorul diesel este de 2400 cm,nu 2.5 :D

La cat a ajuns sa coste motorina nu mai e nici un avantaj sa iti iei masina diesel.Benzina + GPL este cea mai ieftina combinatie,atat din punct de vedere al costului pe km parcursi,cat si din punct de vedere al intretinerii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te tine buzunarul, te sfatuim un s60 D5. Este cea mai buna achizitie de la volvo. Daca ti mortis pentru un v50, 2.0 diesel sau 1,8 benzina sunt ideale.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ai nimerit marca ai nimerit modelul dar nu si motorul mai incearca mai pune linkuri si noi ne dam cu parerea eu optez pt benzina 1.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

care sunt minusurile motorului 1.6d?

aceste munusuri le are si motorul din 2009?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La minusuri trebuie trecut in primul rand filtrul de particule, dar sa zicem ca se poate trece peste asta avand in vedere ca exista posibilitatea de a-l suspenda atunci cand cedeaza, daca nu vrei sa dai 1000 E sa-l schimbi. Apoi toate celelalte necazuri ale turbo-diesel-urilor: turbina, injectoare. Volanta bimasica e alta buba, dar nu neaparat specifica pentru motorul asta. Intretinerea/piesele sunt scumpe, mai ales daca le faci pe original/in reprezentanta. Cum a mai zis cineva, nu se preteaza la o utilizare preponderent urbana.

Unii zic ca e prea mic pentru masina, eu zic ca daca esti un sofer normal de zi cu zi si nu faci curse cu ea, e suficient.

La plusuri: evident taxe/asigurare mici, consum mic (in regim normal de mers).

Desi incep sa cred ca sunt singurul pe aici pe forum, eu sunt multumit de motorasul asta - in total am aproape 400.000 km pe motorizarea asta. Pana la 180.000 prima masina s-a comportat ireprosabil, dup-aia au inceput problemele. A doua are 140.000, iar pana acum nu s-a schimbat pe ea nimic in afara de consumabile.

Cu toate astea, in momentul asta eu nu as cumpara diesel. Diferenta pe care o dai la achizitie, intretinerea ceva mai scumpa, problemele potentiale mai multe nu justifica diferenta de consum, mai ales la preturile actuale ale carburantilor.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numa ca masina o iei pt perioada mai lunga.Nu ai de unde sti cum isi revine economia in Eu si motorina cade iar mult sub benzina.Si apoi peste 1-2 ani te cam zgarii pe ochi.Dar la momentul actual masina clasa mica + motor benzina micut= consum 5,5-6%.Dar daca vrei spatiu si putere mai mare creste f mult consumu la benzina.

Mai bine cauti v40 din 2002-2003 disel

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-o sa se mai ieftineasca niciodata carburantii. De scumpit da. 1000 euro (filtru particule)= 770 litri benzina/motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.