Posted 27 Apr 2012 · Report post No problem mate!Aveam nevoie de unul pentru ca am luat o groapa a-la Romania si s-a format o galma,tipic romanesc..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post @Thor se pot vedea km numai daca sunt prost modificati, mai nou numai cei din B mai gresesc, cei de la Pitesti au devenit doctori. (...) Totusi dubios pretul si faptul ca ti-au spus ca au verificat cartea, eu stiu sigur ca nu se poate verifica in Bucuresti o masina din EU, se pot verifica doar recallurile . Un V50 de 200.ooo km arata identic la interior cu unul de 80.ooo km tot de Olanda si mai bine decat un V50 de 80.ooo km de Romania . Salut! Nu vreau sa fiu rautacios de la primul post, dar este bine sa stii la ce sa te astepti de la bun inceput. Masina a fost adusa din Olanda, deci nu putea fi cumparata decat de pe cele 3 mari site-uri : carxp, carmanager, cotw. Iar la pretul de achizitie de acolo , de 6500 E, din 2009, v50, niciodata nu ai sa gasesti o astfel de masina cu 65k km. O astfel de masina, in Olanda, are pret de pornire la licitatie undeva in jur de 8-9.000 E si poate sa se inchida licitatie undeva pe la 10-10.500, poate chiar 11.000 E. Tinand cont de anul de fab si de pretul l-a care s-a achizitionat masina poti sa te astepti la un rulaj situat intre 140-160.000 km. Cei de la Pitesti (cei 2) folosesc "Enigma", iar ca sa-ti reprogrameze BSI-ul si EPROM-ul ceasurilor de bord pretul este in jur de 100-120 RON (o nimica toata). Dupa ce se reprogrameaza BSI-ul de catre " Enigma" si se sterg toate urmele, e foarte greu ca cineva sa-si mai poata dea seama de marlanie. Cei de la Reprezentanta nu pot decat sa faca o verificare paralela cu baza de date, iar in baza de date nu apar decat intrarile in service pe garantie, deci ceea ce verifica ei este fix zero. O carte service (contrafacuta pe la vreo tipografie) costa 100-150 RON, iar acces la baza de date Volvo poate avea oricine(pentru 50 Ron), asa cum ai avut si tu. Astfel, toata investitia cu cartea service si km "absolut reali" costa maximum 100 E. Oricum ar fi, iti doresc sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Merci de info. Informatiile au fost verificate la service-ul din Olanda, cel din cartea de service. Masina, dupa toate verificarile, este impecabila. + la 8000 o vindea si cu 160.000 km..mai ales la dotarile pe care le are. Nu vad de ce ar fi investit atat in masluit . Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Merci de info. Informatiile au fost verificate la service-ul din Olanda, cel din cartea de service. Masina, dupa toate verificarile, este impecabila. + la 8000 o vindea si cu 160.000 km..mai ales la dotarile pe care le are. Nu vad de ce ar fi investit atat in masluit . Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk Daca vrei sa castigi 1500 E la o masina , trebuie sa si investeti ceva, iar ca sa investeti 100 si sa castigi 1400 mi se pare rezonabil. Ai factura de achizitie din Olanda, in antetul facturii scrie clar de unde a fost cumparata masina, eu sunt ferm convins ca a fost luata dupa COTW. A avut acte de Germania, brief mare si mic ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Masina e cumparata, banii sunt pierduti indiferent de unde este cumparata...Germania sau Olanda. Cu toti stim ca se fac mici trucuri dar asta e acum... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Masina e cumparata, banii sunt pierduti indiferent de unde este cumparata...Germania sau Olanda. Cu toti stim ca se fac mici trucuri dar asta e acum... Asa este ! Cunosc sentimentul si stiu cum este ca atunci cand iti cumperi ceva care iti place ceilalti sa-ti caute nod in papura. Eram curios sa stiu daca masina a avut acte de Germania, chiar daca a fost achizitionata din Olanda. . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post 1 - informatiile din carte au fost verificate de mine, vorbind direct cu firma care a facut reviziile, conform cartii. Mi-au confirmat tot, inclusiv umplerea acelui rezervor de aditiv de motorina ( Bogdan G avea indoieli in privinta lui ). Am factura originala - au fost achizitionate 5 masini, un lot, si in afara de volvolino numai nemtesti. Repet - la 9000 o vand maine, chiar daca masluiesc eu acum si o fac de 160.000 . Deci...asa bani pierduti doresc tuturor. In plus - nu am gasit absolut nici o hiba la masina asta, si chiar am cautat. Asa cum am zis - eu personal doresc si altora asa noroc . Salutari tuturor din Zurich! Nu am vazut nici macar un Volvo pe aici... Mah, dar nici unul! Sent from my BlackBerry 9790 using TapatalkNu. Acte de Olanda. Toate. Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Inseamna ca a fost cumparata de pe CARXP sau CARMANAGER. Sa o stapanesti sanatos si drum bun pe acolo pe unde umbii ! P.S. Ceva asemanator s-a vandut astazi, pe unul dintre site-urile de licitatii din Olanda, Volvo V50 - fab 04/2008, 1.6 d, 58.900 km, pret de vanzare 9600 E la care se mai adauga inca vreo 750 E transport, comisioane, etc. In total vreo 10500. Cam acestea sunt preturile cu fluctuatii de +/- 500 Euro, asta-i cauza pentru care sunt foarte sceptic in ceea ce priveste pretul pentru un Volvo cu 60.000 km, mai ales ca l-ai cumparat de la un samsar. Asa cum mai spunea si un alt coleg de forum, nici nu mai conteaza acum, sa aiba km cati o avea, tu sa fi sanatos si sa nu ai probleme cu ea. Drum bun ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Sa fie! Multumesc. Daca in vreo 2-3 ani fac 100k si se comporta bine, ma declar mai mult decat multumit PS. Factura este de la un parc auto din Haga. Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post nenea asta vrea sa te supere Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post nenea asta vrea sa te supere NU cred ca e suparare, dar stie ce vorbeste poate ne si ajuta sa deschidem ochii la ce cumparam, a mea tot din olanda provine dar avea actele de Germania, de aia mi s-a parut si mie ciudat pana am verificat-o in bazele de date ... fantozzi007, chiar te rog sa ne dai detalii sa stim cam ce cumparam. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post La o masina adusa din Olanda mi se pare putin mai complicat de "masluit km",spun asta pentru ca acolo(in Olanda) exista o baza de date numita NAP(Prin Certificatul Auto Naţional (NAP), kilometrajele sunt administrate în Olanda într-o bază de date naţională la toate operaţiile de întreţinere şi de reparare. Astfel, în momentul vânzării maşinii, se poate verifica uşor dacă a fost cumva dat înapoi kilometrajul maşinii. Datorită NAP, kilometrajul afişat este cel corect la peste 95% din maşinile olandeze.).Si daca tot suntem la capitolul asta ,cine vrea il rog sa compare un volvo din Germania cu unul din Olanda . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 (edited) · Report post Salut! Nu sunt mare specialist si nici nu vreau sa supar pe nimeni asa cum se vehicula, dar este la mintea cocosului ca nu poti cumpara un Volvo, fie el si V50, din Olanda, cu 65.000 km, cu o vechime de 1.6 ani cu un pret de 6500 Euro. Olandezii nu sunt tampiti !!! (dupa nemti cred ca au cea mai mare piata SH auto din Europa). P.S ca sa nu mai zic si de nivelul de echipare Summum... NU cred ca e suparare, dar stie ce vorbeste poate ne si ajuta sa deschidem ochii la ce cumparam, a mea tot din olanda provine dar avea actele de Germania, de aia mi s-a parut si mie ciudat pana am verificat-o in bazele de date ... fantozzi007, chiar te rog sa ne dai detalii sa stim cam ce cumparam. Masina ta, care provine din Olanda si care are acte de Germania, este o masina cumparata de pe site-ul de licitatii COTW(carsontheweb). Acesta este un site(un intermediar) care se ocupa cu vanzarea masinilor provenite de la firmele de leasing. Sunt masini achizitionate de marile corporatii in leasing operational, iar dupa terminarea perioadei de leasing(max 5 ani vechime) aceste masini sunt inapoiate firmei de leasing in sistemul buy-back. Firma de leasing preda aceste masini firmelor de licitatii on-line gen COTW, CarXP, Carmanager, care se ocupa cu revanzarea lor. Sunt masini care au un anumit nr de km, de obicei peste 150.000. Intr-adevar se pot cumpara si masini cu km foarte putini, dar nu la preturi de nimic. La fel ca si la nemti, pretul masinii il face in primul rand nr de km ( de aici reiese uzura), apoi se ia in calcul anul de fab si optionalele. La o masina adusa din Olanda mi se pare putin mai complicat de "masluit km",spun asta pentru ca acolo(in Olanda) exista o baza de date numita NAP(Prin Certificatul Auto Naţional (NAP), kilometrajele sunt administrate în Olanda într-o bază de date naţională la toate operaţiile de întreţinere şi de reparare. Astfel, în momentul vânzării maşinii, se poate verifica uşor dacă a fost cumva dat înapoi kilometrajul maşinii. Datorită NAP, kilometrajul afişat este cel corect la peste 95% din maşinile olandeze.).Si daca tot suntem la capitolul asta ,cine vrea il rog sa compare un volvo din Germania cu unul din Olanda . Anul trecut, un amic de-al meu a cumparat din Olanda un Renault Laguna 3, din anul 2008, varianta de echipare "Paris Initiale" (adica nu-i lipsea nimic). Masina a avut 214.000 km si a fost achizitionata cu vreo 6200 E. A mers la o rep Renault pentru o verificare, sa stie exact ce interventii s-au facut in tot acest timp. Stii cate revizii avea inregistrate in baza de date Renault ? Niciuna ! - o astfel de masina gasesti in Vitan cu 60.000 la bord si te duci sa o verifici- e ok. Dupa 4-5000km incep sa-ti cam pice piesele dupa ea, intrii pe forum la Renault si spui ca e masina de rahat. Acesta a fost si motivul pentru care i-am atras atentia colegului de forum, sa fie rational, pentru a stii la ce sa se astepte... Aceste masini cu km foarte putini, in general, sunt cumparate de alte natii. In mare parte de catre nemtii care au parcuri auto. Masinile cu km foarte putini(pana in 100.000) sunt intangibile pentru romani, au preturi foarte mari. Un samsar nu va cumpara niciodata o masina cu km putini pt ca nu o va mai vinde niciodata. De obicei cumpara masini foarte optionate cu un numar mare de km, care se masluiesc foarte usor (sport national) . Volvo, ca si toate masinile echipate cu motor PSA (Ford- Peugeot-Citroen) au materiale interioare de o foarte buna calitate, rezista foarte bine in timp si la uzura. O spalare profesionala si un polish "coroborat" cu un drum pana la Pitesti (la "cei 2" ) face minuni ! Edited 24 May 2012 by fantozzi007 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post La urmatoarea intalnire ma prezint cu masina si cu toate hartoagele. Cine este curios, I'll invit sa o purice . Nemti, olandezi, licitatii, parcuri auto - pe mine in mom asta ma lasa rece. Poate samsarul meu a fost zana maseluta - cine se oftica? Nu eu . La genul - am un balon verde. Nuuuu, nu este verde, pentru ca stiu eu ca verde la balon nu se poate ! Dar e verde.... Eu zic sa dati idei/ link-uri de unde se pot lua masini ok, si informatii pertinente pe aceeasi directie. Cat despre a mea - are 64.000 km, cu toate pe ea, si nu o dau . Ca e verde ) Sent from my BlackBerry 9790 using TapatalkPs - salutari tuturor din Lisabona. Aici sigur dau de volvolino Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Daca Volvo V 50 1.6D din 2010(sfarsitul lui 2009) echipare Summum, cu 64.000 km , a costat 6.500 Euro...ma gandesc cam la ce pret ar ajunge un V50 de prin 2006 (ca al meu) cu 180.000 km si o echipare modesta(Momentum), cred ca mai mult de 1500 E nu face Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 (edited) · Report post Daca Volvo V 50 1.6D din 2010(sfarsitul lui 2009) echipare Summum, cu 64.000 km , a costat 6.500 Euro...ma gandesc cam la ce pret ar ajunge un V50 de prin 2006 (ca al meu) cu 180.000 km si o echipare modesta(Momentum), cred ca mai mult de 1500 E nu face Eu am dat 6600 Euro pe el an 2006, km 145.000, 1,6D cu DPF, ca si functionare nu am ce reprosa, nu am rezerva dar cica e modelul fara, are chederul la sofer uzat de la cum a fost frecat, dar aia ma frapat ca era din Olanda dar actele de Germania, dupa ce am facut RAR si tot a iesit ok. Edited 24 May 2012 by mariusyoyo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Poate nu va avea 64mii km...si sa aibe 164mii.Daca masina arata bine,inca nu bate cum o zis el daca mai face 100mii km cu ea si ii multumit atunci ii ok.Sa fie doar km dati inapoi nu i o mare problema ca doar ii de generatie noua masina si duce. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Tin sa te contrazic Thor! Cu cat sunt mai noi masinile, cu atat sunt mai pacatoase Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Eu am dat 6600 Euro pe el an 2006, km 145.000, 1,6D cu DPF, ca si functionare nu am ce reprosa, nu am rezerva dar cica e modelul fara, are chederul la sofer uzat de la cum a fost frecat, dar aia ma frapat ca era din Olanda dar actele de Germania, dupa ce am facut RAR si tot a iesit ok. Este un pret corect! Iar chestia cu actele nu este deloc frapanta. Cum am mai spus, masinile cumparate din Olanda, dupa site-ul de licitatie COTW, vin cu acte de Germania(brief mare si mic). Poate nu va avea 64mii km...si sa aibe 164mii.Daca masina arata bine,inca nu bate cum o zis el daca mai face 100mii km cu ea si ii multumit atunci ii ok.Sa fie doar km dati inapoi nu i o mare problema ca doar ii de generatie noua masina si duce. La 164k uzura este alta, deja incep sa apara problemele. Vorbim despe un rulaj in 2 ani. Ideea este ca putin ma intereseaza pe mine cati km are masina, eu am adus niste observatii pertinente cu niste baze destul de solide - am prieteni(amici) care vand masini, care fac diagnoza, am acces la respectivele site-uri si cunosc preturile destul de bine, studiez piata de cca. 1 an de zile(fara un motiv anume, din pura curiozitate). Daca omului ii place si are bani de bagat in ea, poa' sa aibe si 10k si 300k, ce mai conteaza?! Exista o vorba : romanului ii place sa fie mintit - se adevereste ! Toate cele bune ! Totusi dubios pretul si faptul ca ti-au spus ca au verificat cartea, eu stiu sigur ca nu se poate verifica in Bucuresti o masina din EU, se pot verifica doar recallurile . Un V50 de 200.ooo km arata identic la interior cu unul de 80.ooo km tot de Olanda si mai bine decat un V50 de 80.ooo km de Romania . Oricum dubios pretul, cea mai ieftina din 2010 este 11.ooo E afara . Perfect adevarat ! Asta incerc si eu sa spun. Eu ma opresc aici ! Inca odata, sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 · Report post Tin sa te contrazic Thor! Cu cat sunt mai noi masinile, cu atat sunt mai pacatoase Deci zici ca acelasi model din 2009-2010 cu 160mii km este mai pacatos decat unul din 2005-2006 cu aceasi km?M-as mira Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2012 (edited) · Report post Pai gandeste-te si tu putin, una din 2010 cu 160.000 km , inseamna ca a avut un rulaj mediu de 80.000 km / an , iar cealalta din 2006, matematic vorbind, inseamna ca a avut un rulaj de 26.000 km / an. Iti dai seama ce inseamna sa rulezi 80.000 km / an ? Imparte pe 80.000 la 365 si vei vedea ca aceasta masina a rulat in fiecare zi 220 km, adica Buc-Pitesti tur -retur in fiecare zi, fara pauza. Dupa un asemenea tur de forta, de 160000 in 2 ani, este absolut normal ca uzura sa-si faca aparitia si sa fie destul de pronuntata. Rulajul este echivalent cu cel al unui microbuz de navetisti, cred ca nici cei cu microbuzele nu fac 80.000/ an Edited 24 May 2012 by fantozzi007 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2012 · Report post Dragilor, timpul le rezolva pe toate. Daca are 60.000 km, pe colegul nostru il asteapta 120-140.000 km fara probleme majore. Daca are 160.000, aceleasi probleme o sa apara in 20-40.000 km. Propun sa asteptam si sa vedem Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2012 (edited) · Report post @Fantozzi vad ca esti foarte bine informat si tin sa te felicit pe aceasta cale, problema este ca romanul vrea o masina impecabila, daca se poate sa arate mai bine ca cea din "show-room", sa fie rulata sub 100.ooo km in bord si sa coste 1/4 din pretul unei masini noi si daca se poate sa aiba maxim 2 ani . Ei bine asa ceva nu se poate in lumea civilizata DAR in RO totul este posibil . Am mai spus si ma repet, km din bord in RO nu indica absolut nimic, masina trebuie sa mearga bine si sa nu aiba probleme ascunse de vanzator, eu nu am intalnit decat o singura masina din Olanda(cu acte de Olanda) cu probleme grave. Restul masinilor erau ok la momentul achizitiei si numai timpul poate arata problemele ulterioare . In schimb am intalnit mai multe masini de Olanda DAR aduse din Germania iar astea erau la fel de impecabile in interior dar cu probleme la DPF/Turbo iar asta pt ca aveau peste 160.ooo km reali . Daca masina este beton la momentul achizitiei tot mai tine 40.ooo km. De exemplu colegul George_V a cumparat un V50 1.6D si sunt curios dupa 10 luni de la achizitie ce probleme are cu masina si cati km a facut . Edited 25 May 2012 by Bogdan G 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2012 (edited) · Report post 'neata! Ce trebuie stiut : 1. In afara intervalul de revizii pt o astfel de masina este de 30.000 km. Adica, daca masina are 60.000 km , in cartea service trebuie sa aiba doar 2 revizii, daca are mai multe - sa va puneti un mare semn de intrebare. 2. Daca pe undeva prin cartea service gasiti cum ca a fost schimbata distributia la 90k km sau la 120k km, cartea este contrafacuta, distributia la o astfel de masina se schimba ori la 180.000(conditii grele - mers numai prin oras) ori la 240k km(in conditii normale) 3. Intre 120-130k km filtrul de particule(cel de fabrica) se inlocuieste , dupa care acest ciclu se repeta din 80 in 80k km. Verificati la service daca s-a umblat la suportul FAP-ului. La o masina cu FAP-ul schimbat teava de esapament trebuie sa fie curata ! 4. turbina garret de la acest motor incepe sa behaie intre 160-190k km 5. volanta bi-masica+ambreajul incep sa dea semne de oboseala tot in jurul a 170-190k km 6. motorul spalat si siliconat- sunt ascunse pierderile de fluide. Urmariti daca pe rolele de la accesorii s-a folosit vaselina lichida - pt a se ascunde anumite zgomote ale rolelor 7. Ambalati motorul la renlanti cu capota deschisa in jurul a 4000 rot/min si uitati-va atent la turbo sa nu aiba scapari de presiune 8. Verificati discurile de frana si placutele de frana. Placutele de frana se schimba pe la 70-80k km, deci la 60000 trebuie sa fie cele din fabrica 9. Verificati cu foarte mare atentie DOT-ul anvelopelor si confruntati-l cu cartea service(daca are). Uzura anvelopelor, data lor de fabricatie si km din bord reprezinta un raspuns 10. Cand puneti contactul urmariti cu atentie daca se aprinde martorul motor sau cel de airbag si daca au aceiasi intensitate luminoasa(colegul Bogdan G- stie la ce ma refer). Daca unul dintre cei 2 martori nu au aceiasi intesitate luminoasa - fugiti cat va tin picioarele ! 11. Incercati sa evitati vreun service recomandat de vanzator in vederea unei verificari amanuntite. Alegeti-va singuri service-ul ! Asa cum spunea si colegul BogdanG, chestia cu verificatul km este aivea. Daca se masluiesc km la un Audi A7 din 2012 fara probleme, ganditi-va ce se poate face la un biet Volvo... Acestea sunt motivele pentru care strainii incep sa le vanda pe la 150-160k km. Poate va este de ajutor cu ceva acest post in vederea achizitiei unui Volvo Edited 25 May 2012 by fantozzi007 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2012 · Report post Si al meu este fara rezerva- cu kit-ul continental (compresor + lichid). Ca si semne de uzura, eu ma uit la pedale, schimbator, volan, cheder usa sofer, stare mocheta de sub covoras la sofer, si in general diferenta intre scaunul soferului si al pasagerului. Treaba cu placutele de frana la 80.000 nu o cred relevanta - depinde de sofer, conditii de trafic etc. Pe mine, de exemplu, ma tin cam 40 - 60k maxim. Oricum, sunt curios cati km ar da cineva BMW ului meu din 2008, condus de mine de la 0, cu carte de service la reprezentanta. Daca l-as da, "specialistii" sigur m-ar acuza ca am lucrat la km . Are 80k... I-am schimbat placutele la 60k... Oameni buni - eu as spune "depinde" pentru orice situatie de genul asta. Depinde de o gramaaada de lucruri. Fiecare caz este singular. Sent from my BlackBerry 9790 using TapatalkSi reviziile la 30000!?! Sent from my BlackBerry 9790 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites