HOV17

Inchidere portbagaj

60 posts in this topic

La mine era intrerupt firul, din cate am inteles. L-au lipit si izolat. Probabil nu va tine foarte mult, dar macar acum stiu unde e punctul slab. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit si am demontat masina era bara aia din plastic unde e butonu si becurile de la numar.Am demontato si era plina cu apa, firul oxiat l`am schimbat am pus tot la loc dar tot nu merge.Incuiearea mege perfect am scos toate firele sunt verifcate. Merge doar cand trantesc tare portbagaju. Am chemat un electrician cu un tester dinasta universal si a spus ca e computrul de ambianta ceva nu face contact si mi`a recomandat sa ma duc la reprezentanta sa o resoftez. Mai stiti de asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare despre deschiderea portbagajului.La mine cand il deschid si il las pe spate de tot cand ii dau drumu nu coboara incet spre luneta ci cade tare pana ajunge la cursa maxima si chiar face balans de 2-3 ori pana se opreste.Asa face la toti sau este problema cu pistonasele. Asa face de cand am luat o de 4 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

E problema comuna la modelele astea.S-a mai vorbit pe forum,mai demult despre acest aspect.Intra la categoria ''asa face toate'' :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E problema comuna la modelele astea.S-a mai vorbit pe forum,mai demult despre acest aspect.Intra la categoria ''asa face toate'' :D

Asa este dar nu am vazut unu care i sa spus ca trebuie resoftata masina ca sa se deschida portbagajul.

Edited by MetalARN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat, parca din cate imi amintesc la @larahau parca nu facea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit si am demontat masina era bara aia din plastic unde e butonu si becurile de la numar.Am demontato si era plina cu apa, firul oxiat l`am schimbat am pus tot la loc dar tot nu merge.Incuiearea mege perfect am scos toate firele sunt verifcate. Merge doar cand trantesc tare portbagaju. Am chemat un electrician cu un tester dinasta universal si a spus ca e computrul de ambianta ceva nu face contact si mi`a recomandat sa ma duc la reprezentanta sa o resoftez. Mai stiti de asa ceva?

Apropo am o problema similara la un V50, si am impresia ca e switch-ul, am dat jos sigla cu tot cu mecanism, lampi si switch jos, dar nu stiu cum pot sa scot plasticul ala in care se prind lampile de la numar si switchul, ma poti ajuta? prin o simpla explicatie cum ai demontat mecanismul. Multam mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Computerul de ambianta nu face contact? :D sa fim seriosi... In cazul in care nu sunt fire intrerupte de obicei cauza este intrerupatorul/switchul.In cazul in care switchul este defect sau mai bine zis daca vrei sa fii sigur ca switchul este defect poti incerca urmatoarea varianta:

- te bagi in portbagaj si undeva in partea stanga (cum stai cu fata la spatele masinii :) ) sub zona unde se face legatura intre luneta si interiorul masinii (acolo unde ne puneam boxe pe vremuri la Dacie) vei gasi mufa care face legatura cu intrerupatorul de la portbagaj. Incearca sa demufezi si sa mufezi la loc si daca in momentul cand conectezi mufa se deschide portbagajul (sau se aude yala actionand) atunci problema e switchul/intrerupatorul. Intodeauna cand faci mufarea mai sus amintita se transmite un impuls electric catre yala si aceasta tre sa se deschida.Daca yala nu este actionata cand faci mufarea atunci sunt probleme la fire.

Legat de switch, nu cred ca se poate repara.Este turnat in plasticul ala care include si becurile de la numar si nu se poate demonta/inlocui decat cu tot cu plastic. Daca cineva a reusit sa repare switchul respectiv sa ne spuna si noua cum ca eu poate nu am avut rabdarea necesara sa il desfac.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me, me :P

Am reparat pana acum vreo 3 bucati si problema de fapt nu e micro-intrerupatorul si apa ce a intrat in plastic si a facut punte.

Trebuie sapat in plastic si refacut traseul .

Nu merita pt ca tot plasticul ce cuprinde si micro-intrerupatorul costa cca 100 lei NOU, asadar 2 ore pierdute pt ~100 lei nu prea merita.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me, me :P

Am reparat pana acum vreo 3 bucati si problema de fapt nu e micro-intrerupatorul si apa ce a intrat in plastic si a facut punte.

Trebuie sapat in plastic si refacut traseul .

Nu merita pt ca tot plasticul ce cuprinde si micro-intrerupatorul costa cca 100 lei NOU, asadar 2 ore pierdute pt ~100 lei nu prea merita.

Salut Bogdan,

desigur nu se merita sa scoti switch-ul, dar eu ma refer cum pot sa dau jos plasticul ce cuprinde si switch-ul si lampile de pe mica bara, daca se poate desprinde usor sau are vreun skepsis, ca am incercar sa-l scot si nu am reusit si nici nu am vrut sa fiu o bruta sal fortez, ca-i plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now