septy

S40 MOTOR DEFECT

75 posts in this topic

Povestea pe scurt:

Volvo S40, 2.0 D ,2005 masina are 140 mii km

Fac un drum de la tg-ms la brasov (180km) cu motorina OMV, intru intr-o parcare opresc motoru totul ok, a stat cam 1/2 ora oprit, revin la masina si dau sa pornesc motoru, Surpriza vine, nu a mai pornit deloc, nici semne ca ar porni am invartit pana m-a lasat bateria.

M-a luat platforma a doua zi m-a dus la service unde se constata:

1. senzorul de la axa cu came defect, s-a inlocuit cu unul nou, motorul nu porneste.

2. probleme cu distributia(nimic concret) au curatat pe acolo ceva, motorul nu porneste.

3. pompa de inalta presiune defecta (i-au facut ceva nu stiu ce dar au zis ca acuma e in regula) motorul nu porneste.

4. injectoare defecte, ma pun sa cumpar injectoare noi mi-au zis k nu deschid la presiunea care trebuie ceva cu 110 bari in loc de 130 sau ceva de genu, chestia e ca un injector costa 1500 ron mi-e frica sa nu le iau degeaba, adica sa nu fie problema de la injectoare.

Motorul nu a dat semne de oboseala niciodata,nu consuma ulei, nu a fumegat nu i-a scazut puterea sau chestii de genu, a functionat perfect.

Se pot strica toate patru injectoare deodata?

Ma pune pe ganduri masina asta desi imi place goarte mult!

Va rog sa va exprimati parerea si sa impartasiti experienta voastra!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povestea cu 4 injectoare am trait-o si eu in iarna cand am luat masina.Am schimbat mecanicii si s-a dovedit a fi o amarata de siguranta.

Sfatul meu e sa mergi la cineva cu un tester de diagnoza bun(DICE+VIDA) si sa ii faca o testare cap coada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! asta am sa si fac! nu cred ca se pot strica toate 4 injectoare simultan la km astia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa merg la IATSA VOLVO din Brasov pentru ca masina mea e in Brasov. multumesc de indrumare

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2.0D in momentul in care scoti mufa de la un injector cu motorul pornit sau contact pus acel injector se dezactiveaza, daca desteptii aia au scos mufele injectoarelor este normal sa nu porneasca .

Cand dai la automat nu apare un mesaj de ABS ?

Ce erori ai pe tester ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G ba da mi-a aparut mesaj cu ABS mai precis ceva cu ANTI SKID

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creca mai bine il suni pe bogdan si te pregatesti cu carnetelul de notite si apoi mergi si ti o faci singur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca apare ANTI-SKID sevice .......... cand dai la automat inseamna ca ECM-ul(calc motor) nu mai comunica. Problemele fiind de la calc motor .

Cel mai bine este sa mergi la civeva cu tester, nu o rezolvi fara tester .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns in cele din urma cu masina la reprezentanta Volvo din Brasov:

Se constata ca nu sunt stricate injectoarele si nici pompa de inalta presiune dar e stricat senzorul de la arborele cotit si calculatorul ECM nu trimite comanda injectoarelor dar nu sunt siguri si trebuie sa ia un ECM de la alta masina sa stearga softul de pe el si sa instaleze alt soft (al masinii mele) sa vada daca e intr-adevar stricat, doar operatiunea scrierii softului ma costa 500 lei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi tu nu le-ai sugerat să pună, prima dată, alt senzor pentru probă şi numai după aia, dacă mai e cazul, să pună alt ECM?!

Pe de altă parte, cu DiCE-ul şi VIDA ar trebui să ştie sigur... :violent1: ...în locul tău, eu n-aş da atâţia bani pentru o astfel de manevră...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HEIMDALLR Au pus vida si DiCE si au zis ca nu comunica ECM-ul cu alte componente

Share this post


Link to post
Share on other sites

E aberanta solutia propusa de ei. Nu pot sa-ti ceara sa platesti piese (in cazul acesta - soft) pentru diagnosticare. Asta nu mai e diagnosticare, e metoda romaneasca "hai sa schimbam piese (si sa taxam clientul) pana porneste".

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Huff E aberanta dar trebuir sa-mi repar cumva masina asta atat de complicata sau nu stiu cum sa zic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este o gresala aici, de fapt buba este calculatorul motor, iar partea cu senzorul care nu comunica e scoasa din burta pt ca atunci ar fi altul defectul .

Este foarte bun pretul de 500lei pt rescrierea softului, din pacate insa este o minciuna la mijloc sau nu se face pe cai oficiale softarea pt ca Volvo nu permite rescrierea softului intr-un calculator folosit.

Oricum este trasa de par si aceasta varianta pt ca se poate pune alt calculator si se vede cu VIDA ca apare in retea ECMul chiar daca nu porneste motorul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multa bafta, atentie ,bani cit mai putin de dat (aruncat) pe defecte inventate,scrieri de soft si bazaconii de felul asta .La reprezentanta doar reconfigurare limba afisare in bord era peste 200E ,Asa ca softul....?!!!Se face o spaga ceva pe spinarea ta,printre alte chestii oficiale.In fapt nu ai incotro cit timp nu ai prieteni sa te ajute etc.Imi pare rau sa aud cind cineva este facut pe fata.Sincer vorbesc

C'est la Roumanie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G , mi-au zis ca de curand au primit in reprezentante permisiunea de a sterge , rescrie softul ECM-ului,oricum mie mi se pare mult costul acestei operatiuni sunt convins ca nu e mare lucru de facut dar asta e situatia, fie ce o fi numai sa mi-o porneasca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e mult deloc 500 lei pt a rescrie softul, daca era asa de usor de ce nu ai facut tu singur acest lucru ?

Sa vezi cat costa un ECM nou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin cu noutati: nu mi-au mai rescris soft, au schimbat senzorul de la arbore si au pornit motoru, merge numai ca am conducta de retur a injectoarelor rupta(probabil e mana celor care le-au demontat inainte de a o duce la reprezentanta) e spre bine oricum.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta inseamna ca ECMul tau nu a avut nimic, pur si simplu ei vroiau sa faca experimente sau cum ?

Ce erori aveai stocate pe ECM, poti cere acest lucru, o lista cu erori pe motor .

Eventual sa fie de la masina ta nu inventate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-am luat masina din service, merge fara probleme doar ca parca nu mai am asa putere la motor ca inainte (poate mi se pare, poate isi revine), mi-au inlocuit doi senzori, cel de la axa cu came si cel de la arborele cotit, pret cca 200 lei ambii, restul manoperei 600 lei, putin cam piperat pentru ce au lucrat dar ma bucur ca merge masina!

Drum bun tuturor! si multumesc de sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-am luat masina din service, merge fara probleme doar ca parca nu mai am asa putere la motor ca inainte (poate mi se pare, poate isi revine), mi-au inlocuit doi senzori, cel de la axa cu came si cel de la arborele cotit, pret cca 200 lei ambii, restul manoperei 600 lei, putin cam piperat pentru ce au lucrat dar ma bucur ca merge masina!

Drum bun tuturor! si multumesc de sfaturi!

Mi-e foaarte greu sa cred ca senzorii aia au costat doar 200 de lei, ambii ! Precis ti i-au schimbat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto, da mi i-au schimbat , cei vechi mi i-au dat in cutiile celor noi! doar ca nu mai am putere la motor , un deal care il urcam lejer in treapta a-5-a il urc acum in treapta 3-a! o fi vreo supapa de la turbo sau ceva nu stiu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitete imi pui si mie aici codul de pe fiecare senzor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now