Posted 15 Nov 2011 · Report post bogdane mai bine nu mai cere nimic ca poate isi face peri albi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2011 · Report post pune o poza cu masina ta te rog...cred ca o stiu.....sau poate o confund! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2011 · Report post as pune dar nu stiu cum... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2011 · Report post @Thor nu iti miroase putin ciudat ? Nu de alta dar 2 senzori care se strica din senin ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2011 · Report post @Thor nu iti miroase putin ciudat ? Nu de alta dar 2 senzori care se strica din senin ? in tara asta tot e posibil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2011 (edited) · Report post asta e masina, De curiozitete imi pui si mie aici codul de pe fiecare senzor . Senzor axa came: 9645844080 si mai e un cod pe el, PA668530 Senzor arbore:9643695780 si mai e unu si pe asta, PA66GF30 Motorul nu isi da drumu nicidecum, stau cu pedala de acceleratie la podea si turatia urca incet, ca la un SDI chiar mai rau! Edited 16 Nov 2011 by septy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2011 · Report post asta e masina, Senzor axa came: 9645844080 si mai e un cod pe el, PA668530 Senzor arbore:9643695780 si mai e unu si pe asta, PA66GF30 Motorul nu isi da drumu nicidecum, stau cu pedala de acceleratie la podea si turatia urca incet, ca la un SDI chiar mai rau! DPF e ok? Debitmetru? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2011 · Report post A fost cumva de Valcea ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2011 · Report post A fost cumva de Valcea ? nu, nu a fost de valcea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2011 · Report post Este gri nu? cu dubla evacuare! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2011 · Report post salutare tuturor, .............aceasta este prima mea postare asa ca nu fiti rai ................ masina asta seamana foarte mult cu una care am vazut-o anu trecut in gheorgheni ..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2011 · Report post Salutare!Daca spui ca e primul tau post,aceasta sectiune iti sta la dispozitie! P.S:Acest avatar il mai au vreo 2,3 persoane Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2011 · Report post asadar care-i treaba cu codurile de pe senzorii inlocuiti? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2011 · Report post Cred ca au fost inlocuiti degeaba, aceia sunt senzorii dar nu cred ca se defecteaza amandoi odata, pur si simplu buba e alta iar faptul ca motorul nu mai trage este din alta parte . Iar atunci cand tu dadeai la automat si iti aparea eroare de ABS insemna ca ECMul nu functiona. Mai mult ca sigur ei au tras de mufele de la ECM, au facut masina sa porneasca si ti-au schimbat 2 senzori care au treaba cu pornirea ca doar nu era sa te lase sa pleci fara sa schimbi nimic . Trebuia sa le ceri un print cu erorile stocate de ECM, asa era cel mai corect .Poti incerca sa pui la loc senzorul de axa cu came si o sa vezi ca masina porneste la fel . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2011 · Report post da e posibil, maine merg inapoi la reprezentanta sa vad ce-i cu motoru de nu mai trage! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2011 · Report post Mai mult ca sigur buba este un furtun de vacum pus aiurea sau deloc sau valva control turbina defecta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 (edited) · Report post Mai mult ca sigur buba este un furtun de vacum pus aiurea sau deloc sau valva control turbina defecta . Adevarat! Insa cei de la reprezentanta volvo brasov mi se pare ca isi cam prind urechile la orice, pun testeru.....bla bla bla dau si ei din gura, e musai sa zica ceva numai sa zica. Astazi am fost la ei la ora 9 dimineatza pana pe la vreo 3 dupa masa, au scanat cu DiCE au scos relee, au verificat vacuum(despre care au zis ca e ok), au tinut motoru turat pana la rosu si peste asa in gol cu orele, mi-au consumat multa motorina, au dat cu presupusu si au constatat urmatoarele: tubulatura( furtun admisie cel de la filtrul de aer, furtunele de la turbina la intercooler) stiu k erau trei bucati, sunt fisurate pe undeva in fine, am primit oferta de pret pentru fiecare, erau in jurul sumei de 2600 lei m-au intrebat daca sa le comande si sa le inlocuiasca pe cele vechi, asta in conditiile in care nu sunt siguri! Concluzia finala: Iti inlocuim tubulatura dar s-ar putea sa nu fie asta problema! Am refuzat! Iar ei au zis: Ne pare rau nu avem ce sa-i mai facem, parametrii sunt normali, am mai avut una dinasta si ne-am chinuit mult cu ea! M-am gandit sa-mi incerc norocul la reprezentanta Peugeot tot in BV, initial nu au vrut sa se uite ca e volvo si nu au diagnoza dedicata si difera multe, protocoalele etc, pana la urma m-au primit. Au conectato la un tester universal unde apar erori: Senzor temperatura aer(arata ca temperatura aerului are -20 grade) senzor cam shaft(asta intermitent) bujie incadescenta Au inceput sa lucreze la ea: Au constatat ca pe galeria de admisie in loc sa se umfle furtunu ala care vine de la turbina se sugea(asa s-au exprimat ei), subtia, au verificat vacuumul si au constatat ca electrovana care controleaza turbina nu lucreaza, au inlocuit electrovana si un furtunas mic de la vacuum care era fisurat tubulatura de la admisie se umfla la turatii mari, ne-am dus in proba, masina accelera bine, puterea a crescut simtitor. Urmeaza sa-mi schimbe si senzorul de temperatura si sper ca totul sa fie ok. Cam atat deocamdata. Chiar nu mai ai nevoie să poţi posta? Edited 21 Nov 2011 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post In concluzie, toata lumea sa mearga la Pejo pt ca sunt capabili sa repare un Volvo, bravos !!!!!!! Este foarte adevarat ca diagnoza la PEJO este mai amanuntita pe motor dar ce ai patit tu era ceva comun pt orice motor turbo-diesel. Bine macar ca ai rezolvat problema . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post Chiar nu mai ai nevoie să poţi posta? Mai gresetse omu' scuze! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2011 · Report post Pana la urma merge masina? Trage ca inainte ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2011 · Report post merge ceva mai bine, nu mi-au mai schimbat nici o electrovana s-a constatat ca functioneaza toate, se creaza vacuum, ajunge aeru si pe admisie numai k insuficient adica presiunea dorita cu motorul in sarcina era la 2200 mm bar(nu stiu exact ce erau) iar presiunea creata ajungea pana la 1800,(urca treptat nu se creaza aproape instantaneu), masurat cu un tester multimarca, mi-au verificat senzori , recopie-ul ceva cu pozitia geometriei variabile a turbinei. Mi-au inlocuit si cele patru bujii incadescente(foarte nasol de skimbat). Concluzia: trebuie curatzata turbina, posibile obturatii ale geometriei variabile! Am luat masina din service, asa functionand ceva mai mult decat jumatate din performantele ei, am achitat nota de plata, destul de piperata. revin cu detalii pe parcursul evolutiei. drum bun! Eşti incoercibil! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2011 · Report post Cam cat a durat sa-ti schimbe bujiile? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2011 · Report post Pai daca VNTul este defect face presiune prea mare nu prea mica . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2011 · Report post Cam cat a durat sa-ti schimbe bujiile? 1 ora jumate, a desfacut motorul din suportu de sus stanga. Pai daca VNTul este defect face presiune prea mare nu prea mica . VNT-ul poate sa ramana in vreo pozitie intredeschisa, poate sa fie vana care inchide si deschide VNT, dar are vacuum puternic, valoarea la recopie(ceva senzor cu pozitia VNT) indica valoarea de 4.2 cand este actionata vana cu pompa de vacuum. Ce nu stiu este daca sa dau jos turbina sa o duc la curatat verificat sau nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2012 · Report post Au trecut aproape 4 luni de cand a inceput aceasta problema caruia inca nu i-am gasit rezolvarea! M-am chinuit cu masina asta toata iarna, medie consum 11l%, pornit super greu indiferent daca e cald sau frig, trebuie sa invarta mult, dupa ce reusesc sa pornesc motoru acesta suna ca un tractor nu merge rotund deloc, ca si cum ar merge in doua-trei pistoane,se aude asa ca o bataie regulata, accelerez si da sa moara ca si cum s-ar ineca, scoate fum alb albastru, toate astea pana ce se incalzeste putin, ma gandesc sa duc injectoarele la verificat, desi nu apare nici o eroare la ele pe tester.eu am o banuiala, daca injectoarele nu-si fac treaba si combustibilu nu arde suficient de bine in cilindri se poate ca turbina sa nu poata crea presiunea dorita instantaneu din cauza densitatti scazute a gazelor pe evacuare ci cu mare intarziere? si de-asta sa urce incet in turatii in mers? MULTUMESC SI APRECIEZ EFORTIL CELOR CARE MA VOR AJUTA CU UN SFAT , GAND, ORICE! Share this post Link to post Share on other sites