dmoushi

Probleme cutie viteze Geartronic

49 posts in this topic

O cutie de viteze nu pica in 80.ooo km .

Ca sa te scutesc de calcul la masina de fata taxa de inmatriculare (BPM) a fost undeva in jurul valorii de 25.oooE, tu crezi ca cineva da aceasta suma ca sa mearga 40.ooo km/an ? Putea lua 2.4i si iesea mai ieftin putin la taxa iar diferenta der consum este minuscula .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cutie de viteze nu pica in 80.ooo km .

Ca sa te scutesc de calcul la masina de fata taxa de inmatriculare (BPM) a fost undeva in jurul valorii de 25.oooE, tu crezi ca cineva da aceasta suma ca sa mearga 40.ooo km/an ? Putea lua 2.4i si iesea mai ieftin putin la taxa iar diferenta der consum este minuscula .

Se fac magarii si pe acolo? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agr....Nu e vorba de asa ceva.A inteles eronat ce tot am incercat sa ii spun.Este intradevar circotas sef.. :D

@Bogdan...Iti cumperi masina sa te folosesti de ea indiferent de costurile intretinerii (daca ai buget pe masura) .Nici vorba ca asta te obliga sa circuli de bezmetic 80 mii pe an sau si mai mult.NU uita era vorba de un cabriolet nu TIR.Trebuie sa fii nu stiu cum sa gindesti ca motivatia taxei implica kilometraj maxim.Nu ma apuc sa verific intradevar cit e taxa .Aberant ce spui.

Ma opresc ....

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vorbesc din experienta nu din forumeala, masinile diesel care vin din Olanda sunt masinile care au cei mai multi km, de asemenea statistica europeana spune ca in medie un olandez merge cel mai mult. Sunt statistici facute si tu vii fara argumente sa ma contrazici ? Mie imi trec prin mana cam 100 de masini din Olanda pe an, tie cate iti trec prin mana ?

Taxa olandeza se numeste BPM, cauta pe net cat costa si nu ma mai face aberant aiurea, habar nu ai despre viata din Olanda si evident despre cutiile de viteze automate care nu se pot strica la 80.ooo km, nici la XC90 nu se strica la asa putini km. Vorbesc de AW55-50 nu de 4T65EV/GT care e praf .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost azi la Primus am facut revizia cutiei...dupa 20 km parcursi nu am observat vreo imbunatatire in comportamentul cutiei...bonus mi s-a comunicat ca trebuie schimbate ceasurile masinii (combined instrument 4456,15 lei fTVA + programarea DIM 264,11 lei fTVA = 4724,98 lei fTVA) intrucat dau eroare de comunicare cu airbag-urile pasagerului din dreapta cand acesta este activat, iar cand il dezactivez cu cheia mecanica dispare martorul de eroare din bord (triungi cu !)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"flush" ca asa a recomandat service-ul. La ce te referi ca "ceva pute"? p.s.:masina este livrata in germania, actiuni & service-ari in germania dar computer-ul este in limba de lemn olandeza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca ceasurile de bord nu sunt ale masinii . Tu cum ai cumparat o masina cu astefel de probleme ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu am stiut ca are astfel de probleme...inainte sa o cumpar am fost cu ea la Primus sa-mi faca o diagnoza la masina si sa-mi spuna absolut tot despre ea referitor la consumabile...nu au vazut ca airbag-ul dreapta pasager este deconectat...dar ce ma irita pe mine e motivul pentru care ei nu au binevoit sa activeze airbag-ul ca sa vada ce este cu sistemele de siguranta care din punctul meu de vedere sunt destul de vitale. cat despre ceasuri nu pot fi decat noi si programat DIM-ul pe ele, am intrebat daca le pot lua de pe o masina donatoare si a zis seful de service ca nu se poate asa ceva, ca fiecare masina iese din fabrica cu ceasurile setate fix pentru acea masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si marmota inveleste ciocolata in staniol . Doar ce vroiai sa-ti spuna ca poti sa rezolvi problema in alta parte ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu daca sa-i cred pe cuvant cu airbagurile daca activez siguranta aceea din bord (airbag ON/OFF) si-mi apare acel martor de eroare exista posibilitatea sa nu merga airbag-urile? ei mi-au zis sa nu-mi fac griji ca ar merge toate !?

Edited by dmoushi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G ...Mai Bogdane ,ai ajuns sa iei peste picior persoane care sint ceva mai mari (virsta)ca mine asa ca nu ar mai trebui sa imi fac griji.Veniturile mele nu au nici o legatura cu raspunsurile si sfaturile pertinente pe care le-am putut da unor forumisti.(VIDA 2009 ).

Sa ai multe masini si ce isi mai doreste sufletelul tau de meserias.

DOAMNE AJUTA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal cand dezactivezi airbagul pasager trebuie sa se aprinda in plafoniera martorul luminos de AIRBAG OFF .

Bordul nu are nici o legatura cu asta si nu inteleg cum a fost gasit vinovat de probleme .

@V50Saphir, nu are nici o legatura varsta cu luatul peste picior, atata timp cat ai argumente nu am nimic cu tine, atata timp cat nu ai argumente imi face mare placere sa te iau peste picior indiferent de varsta . Varsta nu are nici o legatura cu tehnica si cunostintele tehnice, varsta nu te face mai destept ci mai intelept, sunt insa oameni in varsta care au intelepciunea unui ou de gaina si pusti mai intelepti decat Papa de la Roma .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai a observat prietena mea dupa ce am cumparat masina ca apare (da asa este sus in plafoniera)...din moment ce Primus a zis ca masina nu are nevoie decat de schimb ulei cutie, ulei motor,filtre,update la cutie si distributie, nici nu mi-a trecut prin cap ca ar fi deconectat airbagul pasager. In momentul in care pornesti masina apare in plafoniera Fasten Seatbelt pui centura si pleci, nu mai stai sa te uiti ca mai apare la un interval Passenger airbag off...ce sa mai am luat-o orbeste din moment ce Primus a zis ca masina din punctul lor de vedere este in regula si diagnoza vorbea de la sine. Alt lucru care mi s-a parut aiurea este ca oamenii nu mi-au mai facut acel update la cutie dupa schimbul de ulei, ca era cica facut deja...pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este posibil ca updateul sa fii fost facut, au mai patit acest lucru si altii, asta trebuie sa te bucure pt ca nu mai trebuie sa dai niste bani .

Aha deci stai asa sa inteleg, tu ai luat masina cu AIRBAG OFF si cand ai dat ON au inceput problemele? Pai poate ai o problema la mufa de la airbagul pasagerului, am mai avut masini cu problema asta, a intrat apa (avand trapa) si cu praful aferent a intrat in mufa. In cel mai rau caz nu ai airbag pasager dar asta nu inseamna sa schimbi bordul .

Trebuie facuta o diagnoza calumea la masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-au zis garantat 100% ca am toate airbagurile...exista diagnoza mai calumea decat au cei de la Primus??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca exista, trebuie doar sa cauti . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde gasesc diagnoza mai buna decat cea de la reprezentanta (Primus), cat costa si cine garanteaza pentru veridicitatea problemelor?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix la BogdanG ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan ..Sa iti povestesc cum e cu argumentul tehnic.

S-a intimplat acum citeva luni.Te-am rugat sa vii sa imi sa verifici DPF-ul.Ti-am povestit absolut tot ce s-a intimplat cu masina ,comportamentul ei ,etc.Ti-am dat toate datele de la care sa incepi interventia ,inclusiv am spus ca DPF il dadusem jos de pe masina si era curatat.Aveam doar nevoie de un tester sa spuna ce si cum .

Ai inceput sa faci regenerarea dupa care imediat a aparut eroarea de senz.dif. pres..Toate bune si frumoase pina aici.Dupa acest moment ai fortat inca odata regenerarea si iar inca odata pina mi-ai infundat de tot ,tun,DPF.Din acel moment nu a mai pornit motorul datorita obturarii tubulaturii de evacuare .Apoi ai telefonat unui amic sa fii ferm convins ca asta este buba si sa isi dea si el acordul ,sa certifice.

Ai plecat multumit de la mine insa am ramas sa dau jos DPF din nou ,alti bani alta distractie.Stii ce inseamna asta?

FAptul e consumat dar am expus argumentat si tehnic caz concret in care se vad cunostintele tale.Fiindca aveai un tester am apelat la tine .Nota: X-ul , nu stie de T13 ,obliga motorul in turatie de 3500rpm (mare) pt regenerare.

Iti multumesc si public inca odata daca te satisface asta.

Nu am dat dovada de intelepciune ,asta e cert .

Am vazut ce comentarii tehnice ai pe forumul paralel.Te rog eu nu ii mai face jegosi pe altii care stiu electronica si sterg cip-urile sa nu li se vada codul.Isi portejeaza informatia si munca de altii care vor mura in gura.Ma intelegi ce spun!Ei vad mai departe de un tester.

Multe beculeli si xenoane montate ca vin sarbatorile.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masina ta problema era senzoru de presiune diferentiala, filtrul nu se da jos sa se curete, aia este o gogorita a mecanicilor din RO, iti pot confirma multi clienti ai mei daca vrei cum au venit cu filtrele TUN cum spui tu si fara sa le dau jos dupa doua regenerari si un traseu de 30 km tot in regenerare filtrul a ajuns de la 90 hPa la 3-10hPa.

Daca senzorul de presiune raporteaza aberatii este normal sa nu faca regenerare si sa mearga prost, se schimba senzorul dupa care se face regenerare fortata si merge masina perfect, nu se da DPFul jos. Una este sa arzi cenusa la 600+ C si alta e sa-l speli sau sa-l suflii, adica frectie la picior de lemn.

Daca aveai senzorul DPF bun si mergea masina dupa regenerare fortata te bucurai, nu ?

Eu te-am rugat doar sa argumentezi cand dai din taste, atata tot .

Xenoane nu mai montez de mai bine de un an de zile, oricum merci de urari, sarbatori fericite si tie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa continui acest topic prin a-l felicita din tot sufletul pe Bogdan G. pentru reusita sa, dand de cap problemei martorului de airbag. Problema a fost un led ars, care trebuia sa lumineze dezactivarea sistemului Isofix, in momentul in care exista scaunul copilului...in nici un caz nu era necesar schimbul ceasurilor din bord, cum mi s-a spus la reprezentanta si mi se garanta ca asta e buba, mai ales ca ma asigurau ca imi merge airbag-ul pentru pasager 100%, o nebunie ce sa mai. Bogdan a zis sa mergem direct la sursa, asta dupa ce a pus diagnoza pe masina. Am desfacut panoul din dreptul oglinzii retrovizoare, am deconectat placuta leduri si circuite integrate, a verificat Bogdan toate led-urile care sunt 3-4 la numar cu multimetrul si am descoperit ca unul nu mergea, l-am schimbat, a izolat circuitele cu un spray care formeaza o pelicula de protectie impotriva infiltrarii apei, pentru ca mai mult ca sigur, fiind o decapotabila, apa si-a facut loc pe la chedere arzandu-se ledul. In urma diagnozei am mai descoperit o problema la injectorul 4, urmand a fi schimbat in viitorul apropiat, a fixat Bogdan bratul care activeaza Swirl-ul, pentru ca masina nu mergea in parametri normali.

Edited by dmoushi
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate asa se intampla la noi, este simplu sa dai un verdict gresit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua. Stie cineva daca se poate schimba limba de afisare in bord? E in olandeza si as vrea sa schimb daca se poate. E un c70 din 2010 , 2000 diesel automata cu 6 trepte. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate. Ia legatura cu BogdanG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now