septy

Inlocuire Suspensii SPORT cu Suspensii normale!

46 posts in this topic

Daca vrei doar sa o lasi mai jos poti face asta, daca vrei sa fie mai sportiva trebuie amortizoare si bara stabilizatoare .

Am mers cu un S40 T5 AWD facut "cart" si nu mi-a placut deloc senzatia, parca fiecare denivelare se oprea fix in coloana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau super sport, vreau mai teapana in viraje si garda la sol putin mai mica, plus ca am rotile mari cele de vara. Deci, cineva de aici zicea ca sa fac lucrul asta, tre sa schimb jdemii de piese! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G, am o rugaminte, poti posta te rog o imagine cu suspensia, desen explodat, schema, orice sa vad daca am tot ce-mi trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau super sport, vreau mai teapana in viraje si garda la sol putin mai mica, plus ca am rotile mari cele de vara. Deci, cineva de aici zicea ca sa fac lucrul asta, tre sa schimb jdemii de piese! <_<

Iti recomand sa investesti banii aia in tine (scoala de pilotaj) :P

Ai fii uimit cum sta masina in viraje dupa aceea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un ford focus din 2005, motorul de 1.8 TDcI, inca pe picioarele lui nedesfacut, de pe el urmeaza sa iau tot ce tine de suspensie si o sa o pun la S40-ul meu,

cei de la reprezentanta volvo m-au sfatuit sa o fac, au zis ca e aceasi treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Septy, as avea rugamintea sa imi spui ce arcuri ai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Septy, as avea rugamintea sa imi spui ce arcuri ai!

Momentan am arcuri sport!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta mi-am dat seama :lol: , te intreb ce producator si cat iti coboara garda la sol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pdroducator e KW, sunt reglabile dar nu stiu cati cm ridica sau coboara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un ford focus din 2005, motorul de 1.8 TDcI, inca pe picioarele lui nedesfacut, de pe el urmeaza sa iau tot ce tine de suspensie si o sa o pun la S40-ul meu,

cei de la reprezentanta volvo m-au sfatuit sa o fac, au zis ca e aceasi treaba.

Pai si ce rezolvi ? :hello:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce rezolvi ? :hello:

Pai rezolv sa am o suspensie mai confortabila si o garda la sol mai inalta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

agresor si septy, vad ca fiecare vrea ce are celalalt. De ce nu faceti voi schimb intre voi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!

Succes total, am schimbat suspensiile sport cu unele normale luate de pe un focus2 din 2006 adus din UK cu 50 mii kilometri in bord.

Masina nu mai e la fel de stabila in curbe, se simte forta centrifuga, masina tinde sa iasa pe sensul opus la viteza neadaptata, curbe in care mergeam lejer cu 100km/h acuma trebuie sa merg cu 70-80 km/h, e ok si asa, garda la sol este cu 9 cm mai sus.

Partea cea mai buna este ca nu mai simt fiecare denivelare, fiecare rost de dilatatie din asfalt, si nici cea mai mica groapa, vibratiile de pe unele tipuri de drumuri nu mai exista, este foarte confortabil acum, telescoapele lucreaza bine, se comporta ca la o masina noua pot sa spun.

Am facut 50 mii de km cu suspensia sport.

Concluzia mea este ca nu merita sa ai in RO suspensii sport.

drum bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru reusita!Acum scoate la vanzare suspensia sport care ai dat-o jos de pe masina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aceeas ziceam ca vreau numai arcuri sport! :D ...Sa nu imi sparg rinichii...

Acum deh, multi zic ca tre sa schimb o groaza de chestii impreuna cu arcurile sport, altii merg pe premiza ca daca vrei rigiditate si garda la sol coborata, poti pune doar arcurile pe suspensii stoc, fara a mai schimba alte chichite legate de directie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aceeas ziceam ca vreau numai arcuri sport! :D ...Sa nu imi sparg rinichii...

Acum deh, multi zic ca tre sa schimb o groaza de chestii impreuna cu arcurile sport, altii merg pe premiza ca daca vrei rigiditate si garda la sol coborata, poti pune doar arcurile pe suspensii stoc, fara a mai schimba alte chichite legate de directie.

Pe puntea spate cred ca poti pune doar arcuri sport dar vor fi solicitate la maxim telescoapele ( cred ca li se va scurta durata de viata).

Pe puntea fata nu prea vad cum poti sa pui arcuri sport fara telescoape sport, diametru arcului sport este mai mic decat cel stoc plus ca mai ai rulmentii de presiune si flansele de schimbat, bara si bieletele antiruliu nu cred ca trebuiesc schimbate , cel putin la mine sunt stoc!

Sa ne tii la curent cu miscarea pe care o faci!

Drum bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pardon, "rulmenţii de presiune"?! ;D

rulmentii din partea superioara, in service i-au numit de "presiune"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbă service-ul! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce se mai aude pe aici? Ai rezolvat problema? Cum se comporta? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce se mai aude pe aici? Ai rezolvat problema? Cum se comporta? :smile:

E bine, am rezolvato de ceva vreme, se comporta bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai schimbat si arcurile? Le-ai pus pe cele stoc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now