pol

Sfaturi achizitie volvo v40

104 posts in this topic

Am gasit un Volvo S40 din 1999, diesel, ala de 90CP.Nu sunt adeptul motorinei, am spus-o si mai sus, dar din varii motive imi trebuie ceva cu consum mai mic.Ce ziceti se merita la 3900 Euro. Ce nu scrie este nr. de km. Este asta: http://www.autovit.ro/volvo-s40-C17768495.html.

Astept pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un Volvo S40 din 1999, diesel, ala de 90CP.Nu sunt adeptul motorinei, am spus-o si mai sus, dar din varii motive imi trebuie ceva cu consum mai mic.Ce ziceti se merita la 3900 Euro. Ce nu scrie este nr. de km. Este asta: http://www.autovit.r...-C17768495.html.

Astept pareri.

Cam baga de la el... mie imi pare cam cheala masina. :)

Euro3 nu e, e euro2.

ESP, controlul tractiunii? Cred ca glumeste. Are maxim ABS cu tracs permanent, care intra numai pana in 40km/h.

O stiu de mult la vanzare. Daca mergi sa o vezi, ia un specialist cu tine si verifica atent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam baga de la el... mie imi pare cam cheala masina. :)

Euro3 nu e, e euro2.

ESP, controlul tractiunii? Cred ca glumeste. Are maxim ABS cu tracs permanent, care intra numai pana in 40km/h.

O stiu de mult la vanzare. Daca mergi sa o vezi, ia un specialist cu tine si verifica atent.

Pe mine me interseseaza cum e ca intretinere si ca fiabilitate.Eu am avut V401,6 benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bacy scump nu este.Asta in cazul a fost intretinut cat de cat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bacy scump nu este.Asta in cazul a fost intretinut cat de cat

Faza e ca nu dau bani pe el.Vreau sa-l dau la combinatie cu un Rover 45 2.0 V6 benzina, an 2001, care functioneaza impecabil si-mi place la nebunie, doar ca din varii motive am nevoie neaparat de ceva cu consum mai mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... eu unul m-as mai gandi, in locul tau. Sa dai ceva ce merge impecabil, pe o masina ( fie ea si Volvo ), pe care nu stii de la cine o iei, e cam loterie. Intreaba-l pe doctorul de la Cluj :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... eu unul m-as mai gandi, in locul tau. Sa dai ceva ce merge impecabil, pe o masina ( fie ea si Volvo ), pe care nu stii de la cine o iei, e cam loterie. Intreaba-l pe doctorul de la Cluj :rolleyes:

Cand am luat Rover-ul am dat la schimb V40-ul care la fel functiona impecabil sis si atunci mi-a fost teama ca nu stiam peste ce dau.Cand am vazut prima data Rover-ul si am mers cu el am fost un pic dezamagit de confort si n-am vrut sa-l iau. Il consideram o balarie in comparatie cu V40-ul meu.Dar nu stiu ce a avut ca pana la urma l-am luat si acum m-am obisnuit cu el si la cei 150 CP e fascinant si nu-l mai consider o balarie. Mi se pare chiar o masina buna si foarte stabila pe sosea.Dar imi trebuie ceva cu consum mic pentru facut naveta zilnic.

Doar ca ma gandesc ca daca like2008 zice ca e buna la pret, iar Adi 2727 zice ca e de mult timp la vanzare de ce nu a vandut-o pana acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Leonidas motorul tau este Common Rail, asta inseamna ca este si cu injectie directa, adica motorina este injectata direct in cilindru nu in antecamera ca la motoarele mai vechi . Ce scrie pe capac este adevarat in ambele cazuri laugh.gif

@Roberto un S40 1.9D este un pas inapoi major iar diferenta de bani nu este asa de mare, adica cu 2000E in buzunar ti-ai rezolva problemele financiare ? Mai mult nu o sa iei diferenta nici daca stai in cap .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto un S40 1.9D este un pas inapoi major iar diferenta de bani nu este asa de mare, adica cu 2000E in buzunar ti-ai rezolva problemele financiare ? Mai mult nu o sa iei diferenta nici daca stai in cap .

Nu, nu cred din pacate, poate doar temporar, deci sunt nevoit sa o dau angry.gif, foarte ieftin, dar asta eangry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand mergea al meu (116cp), mergea destul de bine. mie insa niciodata nu mi-a consumat mai putin de 5,5 combinat, de regula 5,7 care eu zic ca totusi e un consum decent. ai si tu grija la volanta, fii atent la injectoare daca s-a rupt axu´ turbinei si la tampoane.... al meu era plin de ulei in spate. tot timpul am avut senzatia ca nu era etans galeria de admisie pe bloc. habar n-am ce a fost, ca de-acum am scapat de el.

ps: pacat ca vinzi t5-ul.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine v-am găsit. Nu mai deschid un topic nou, pt că vreau să mă refer cam la acelaşi lucru.

Mă gândesc serios să intru în familia posesorilor de Volvo. Ochiul (influenţat şi de portofel) mi s-a oprit asupra modelului S40 (eventual V40, dar prefer berlina) - prima generaţie. Pentru că circul destul de mult şi îmi place să plătesc mai puţin la carburant, aş vrea să fie diesel. Din câte am înţeles, sunt mai multe motoare diesel care echipează modelul, dintre care cel mai recomandat ar fi 1.9TD (greşesc?). Nu mă deranjează dacă este mai leneş, dar vreau să fie fiabil. Mă îngrozeşte gândul de a sta toată ziua prin service-uri (am avut aşa o maşină şi nu-mi mai trebuie). Sper că toate au ABS şi 2 airbaguri.

Am câteva întrebări legate de această maşină:

1. Are caroserie bună sau există şi riscul de a intra rugina în ea? Mă refer în mod normal, nu dacă ar fi fost accidentată.

2. Care sunt piesele scumpe care cedează cu o frecvenţă mai mare? Din câte am citit, ar fi volanta, turbina, debitmetrul, compresorul AC.

3. Motoarele duc sute de mii de km, sau pe la vreo 300k ar trebui să mă aştept la reparaţii capitale? Sunt preluate de la Renault 100% sau totuşi au pus şi suedezii puţin mâna? Văd că sunt coduri diferite la motoare.

4. Pompa de injecţie, cutia de viteze, ambreiajul nu au creat probleme deţinătorilor acestui model?

5. În cazul în care cedează totuşi o piesă mai importantă, cam care sunt preţurile la dezmembrări? Un motor, o turbină, o pompă de injecţie, o volantă...

Cam acestea ar fi întrebările pentru început. Mulţumesc tuturor!

Edited by mannion

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mannion ce model de 1.9d te intereseaza?

Pentru ca sunt mai multe :

90 cp 1996 - 1998(injectie indirecta)

95 cp 1999-2000(injectie directa)

102 cp 2000-2004(cr)

116 cp 2000-2004(cr) (common rail)

Numai s40 este berlina,dar pretul este putin maricel fata de v40.

Motorul este facut in colaborare cu Renault din cate stiam,dar nu merg toate piesele de Reno(la Volvo).De obicei tin destul de mult,pot depasi 300 k (cred).ASta in cazul fostu' proprietar l a intretinu corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Sunt in cautarea unui s/v 40 benzinaa(1996 - 2000) si as dori cateva sfaturi de la cei care au motorizarea 1.8 (motorul de la volvo 116 cp parca) si 2.0 l (136 ps).

M ar interesa in general care sunt probleme la motor si la ce ar trebui sa fiu atent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara .. sunt in pragul sa cumpar un Volvo V40 din 1998 motorul este de 1.8 km sunt cam 213 000 cu carte de service , as vrea de la voi cateva sfaturi:

1. la ce trebuie sa ma uit

2 cum trebuie sa se comporte masina

3, care sunt problemele cele mai des intalnite.

4 preturile la intretinere care sunt mari mici

tin sa precizez ca nu am mai avut volvo niciodata , vreau sa stiu cat de fiabile sunt . Cel care are masina in prezent mi-a spus ca masina are un consum 8.5 in oras ( consumul nu ma intereseaza asa mult)

niste raspunsuri ar fi de mare ajutor .

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,in legatura cu intretinerea nu pot sa zic ca este fff scump,dar la consum pot sa zic ca ii un pic mai mult,in oras o benzinara papa cam 10-11....a mea ii disel 1,9 ,90 cp din '99 si papa cam 7,5-8l in oras exterior papa 5l ct.....dar depinde la ce pret ii.....du-o la un service pune testeru si vezi cam ce probleme are si cam cat te-ar costa ....succes si bafta!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut

Probabil ai vrut sa faci referire la motorul de 1.8.Daca da vezi ca sunt 2 motoare: 1 de la reno/volvo si altu de la mitsu.Km nu cred ca conteaza asa mult.Cel mai mult ar conta starea tehnica(cutie,motor).

Probleme pot fi destule,depinde de starea masinii.

Pretul de intretinere/service e asa cum ti l faci.Asta in cazul in care te pricepi putin la masini/mecanica.

Fiabile sunt daca ai grija de el si ii faci service ul la timp.

Consumul depinde de talpa,dar mai putin de 7 % nu cred ca vei obtine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum pot afla de cine e facut motorul :| maine plec dupa masina....despre mecanica am idee , dar nu am mai avut marca asta de masina niciodata !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa vin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai din anul 1998 s-a pus motorul de Mitsu pana in 2001 deci nu e cazul .

Probleme la motor nu sunt daca motorul nu a fost desfacut si a mers cu un ulei bun .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan cumparatorul spune asa "Volvo V40 din 1998 motorul este de 1.8" deci?!

le: acum am vazut .Abia din 2000 s a pus motorul alalalt de la aialalti:D,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la semnatura am vazut ca spune V40 97, de asta am banuit ca e vorba de 97, oricum in 98 exista 2 motoare, cel de Volvo care are 116cp/85kw si cel de Mitsubishi care are 125CP/92kw .

Cel de Mitsu e cu probleme mari de tot fiind prima generatie de injectie directa benzina, este un motor greu de diagnosticat si cu probleme mai mari decat cel de Renault/Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si benzinar au luat de la renault ma frate??? gdi-ul am auzit si eu ca e penal rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri , mai exact masina are 85 kW

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chuck motorul este Volvo/RENO pt ca a fost pus si pe Laguna 1 . Oricum sunt motoare bune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

85 kW are B4184S-ul, si atunci e totul ok. B4184SM/SJ are 92 si respectiv 90 kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now