Posted 2 Oct 2013 (edited) · Report post Da-ne mai multe detalii dupa 1 min da rateuri scoate fum sau nu dupa care se opreste sau functioneaza cu rateuri Edited 2 Oct 2013 by adrian mangalia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2013 · Report post Daca era buba bujia era eroare pe tester. Senzorul de flacara l-ai curatat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2013 · Report post Ce inseamna slaba cand citesti parametrii iti da ratio=50 % 12%? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2013 · Report post Deci tie nu iti scotea fum nici macar la pornire dupa ce ai schimbat bujia? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2013 · Report post A fost curatata doar sobita, nu si bujia sau senzorul de flacara..daca imi amintesc bine. Nu, nu am observat sa scoata fum...decat cand trec heaterul pe OFF manual. Poate fi injectorul ? ( adica cel ce picura motorina..cred ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2013 · Report post Daca era injectorul scotea mult fum albastru si se oprea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2013 · Report post Am un filmulet, de acum 2 zile, in timp ce mergea, daca ajuta : http://work.sizan.ro/web.mp4 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2013 · Report post Update: am fost azi dimineata cu masina "rece" pus pe tester, pornit heaterul, incalzeste perfect, nu scoate fum, motorasul sta in 8000 ture ( oscileaza intre 7950 si 8090..daca am vazut bine) Nici o eroare pe tester, parerea a cel putin 3 persoane a fost ca e injectorul care nu picura cum trebuie motorina, de unde si sunetul acel de ardere intermitenta..sau ceva de genul. Alte pareri/idei ? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2013 · Report post Bujia 100% nu e . Pentru ca ea doar aprinde flacara dupa care senzorul de flacara cand ajunge la valoarea 0,59 v decupleaza bujia , deci bujia intervine cateva secunde. Parametrii masurati la heaterul meu : speed fan:7885-8090 rpm. combinated fan pwm val: 46,27% glow plug ratio:50% flame senzor on =0,59v off4,98v Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2013 · Report post Daca imi amintesc bine, la fel si la mine, in afara de flame sensor la care nu cred ca m-am uitat. Deci ramane injectorul, nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Oct 2013 · Report post Au vazut ceva persoane filmuletul, dar nici o parere:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2013 · Report post Am pornit heaterul ieri seara cu Dice-ul si a iesit ceva fum :D !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post @HEIMÐALLR : Da, ai dreptate, e cam scurt, insa se aude clar cum "sughita" cand arde Am desfacut sambata bucatele heaterul, si am aplicat metoda lui @adrian mangalia, (multumesc de ajutor adi ! ) am suflat pe teava unde se alimenteaza cu motorina, iar ce motorina ramasese pe acolo a iesit si prin capat si prin lateral. Acum intrebarea care ramane este: schimb totusi tot arzatorul, sau schimb numai injectorul, avand in vedere ca motorasul e pus de nou acum 2 saptamani ? Poate motorasul sa pateasca ceva, meantime, pana schimb injectorul, din cauza ca acesta pica motorina si prin alt loc? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post Schimba doar injectorul! Pana-l cumperi, scoate siguranta de la heater ca sa nu mai porneasca! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post Pai asta intreb, are ceva motorasul, sau poate pati ceva daca merge asa..in suturi ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post E posibil sa patesti ca mine sa ia tot foc. Comanda injectorul si cand il montezi ii bagi siguranta la loc . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post OK, injectorul e la Alex, on his way spre mine Sper sa nu mai trebuiasca sa schimb ceva la heater..ca ii dau eu cu manuta mea foc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post OK, injectorul e la Alex, on his way spre mine Sper sa nu mai trebuiasca sa schimb ceva la heater..ca ii dau eu cu manuta mea foc. Care mai este pretul la un injector? Daca nu-ti trebuie asta vechi, tine-l pentru mine ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post 500 RON . Il dau jos, imi dai o adresa pe PM, si ti-l expediez, no problem. Il folosesti..la ce? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post 500 RON . Il dau jos, imi dai o adresa pe PM, si ti-l expediez, no problem. Il folosesti..la ce? Mai aveam unul, dar nu-l mai gasesc (incerc sa-i schimb membrana)! Lasa ca trec si-l iau personal! Nu stiu exact cand, dar te sun inainte! Da-mi PM cu nr! Merci! Păi, stai aşa, că dacă-i dai foc, nu scoţi 500 RON din el! Dă-i-l lui Andu că-i dă el foc. Da, da, cu fum, cat mai mult fum!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 (edited) · Report post A auzit Andu o poveste fermecata ca daca ii pune membrana de pompa de benzina de dacie n-o sa mai scoata fum si o sa porneasca pana la adanci batraneti. Edited 7 Oct 2013 by adrian mangalia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post Andu : vii personal prin Brasov sa il iei? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2013 · Report post A auzit Andu o poveste fermecata ca daca ii pune membrana de pompa de benzina de dacie n-o sa mai scoata fum si o sa porneasca pana la adanci batraneti. Mai vedem! Dar nu punem de Dacia, cautam altceva! Andu : vii personal prin Brasov sa il iei? Eu asa sper! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2013 · Report post Și ca să închei, pentru că nu am avut timp sa postez până acum : miercuri mi-a ajuns injectorul, tot în aceeași zi, am dat jos heaterul, am "fund"ățat încă odată tot ansamblul, am schimbat piesa defectă, iar de atunci, heaterul toarce ca un pisic, sper să nu mai apară vreo altă problema. Ca paranteză, am identificat cred, cauza defectării injectorului vechi, și anume faptul ca motorașul vechi, care s-a ars, avea joc, era descentrat (clemele care îl țineau, erau slăbite). De aici pana la faptul că vârful injectorului a fost puțin 'polizat' de ansamblul elice & company din vârf ( pe cel nou, vârful era conic, pe cel vechi era teșit), nu a fost decât un pas, și în timp asta a dus la, probabil, înfundarea lui. Am văzut ieri, la un prieten, care iși demontase și el webasto-ul pe un XC90, exact aceeași situație, din cauza motorului (Ardic, btw) care își pierduse 2 șuruburi care îl susțineau/centrau în arzător, vârful injectorului polizat, iar motorașul ars. Mulțumesc foarte mult colegilor de forum care m-au ajutat! Share this post Link to post Share on other sites