Heimdallr

Despre rentabilitatea unui VOLVO

Cât costă un kilometru în VOLVO-ul pe care îl conduceţi?   41 votes

  1. 1. cheltuieli cu maşina (total, €) / total kilometri parcurşi

    • mai puţin de 0.1 €
      1
    • 0.1 - 0.49 €
      23
    • 0.5 - 0.99 €
      7
    • 1 - 2 €
      4
    • 2 - 3 €
      3
    • 3 - 5 €
      0
    • 5 - 10 €
      1
    • peste 10 €
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

105 posts in this topic

In jur de 9000 de euro costuri totale (fara taxa de inmatriculare) din 2008, 42000 de km pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai băgat ceva bănuţi în ea... aproape mă ajungi... ;D ...de când zici că o ai?

Iaca de aia e Volvo for live!:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai băgat ceva bănuţi în ea... aproape mă ajungi... ;D ...de când zici că o ai?

Daca includ si taxe/rovigne/asigurari depasesc binisor cei 5000eu postati de tine... numai ca eu am stiut de la inceput ca imi iau o masina ce necesita atentie si... totusi, chiar si asa, cu tot cu tepele luate (piese/reparatii/manopere) si cu experimentele mele personale (ex: 3 randuri amortizoare spate, diverse upgrade-uri, etc), e rentabila.

4 ani in acte, 5 ani la volan.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine masina a adus si aduce profit indiferent de cati bani am bagat in ea, orice descoperire facuta se transforma in bani, pt mine masina este un cobai, pe ea am invatat sa repar diverse calculatoare, de fapt nu cred ca a ramas vreun calculator nedesfacut in ea. Pana si CEM-ul a fost facut bucati de cateva ori. :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io nu stiu cati bani bagai in ea si nici nu socotesc, la naiba cu banii, mi-am luat VOLVO! :headbang::hello2::headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am facut socoteala niciodata sa vad cat ma costa un km. Pentru ca un drum parcurs cu masina mea nu se compara cu niciun alt mijloc de transport. Se creeaza o legatura om-masina, care face ca drumul parcurs sa fie placut, sa ma simt in siguranta, sa fiu eu insumi in propria mea masina. Opresc unde vreau, pornesc cand vreau, merg cu viteza cu care imi place si ma simt bine.

Nu ma plang ca dau prea multi bani pe benzina, revizii, reparatii, taxe de drum sau asigurari. Le stiam atunci cand am decis sa-mi iau Volvo si nu-mi pare rau.

Imi place sa conduc, desi nu fac curse, liniute sau alte jonglerii pe drum.

Ma bucur de Volvo in fiecare zi! Chiar si in zilele cand sta in parcare. Daca mi-e dor de Volvo in aceste situatii, vin aici, pe forum, unde aflu ce mai e nou de la prietenii mei.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine zici Marius :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,27 euro/km nu e suma la care ma asteptam,credeam ca o sa fie mai mare,eu zic ca e binisor.Vine cam 75 lei/zi in conditia in care prin calcule am ajuns la concluzia ca am parcurs 68 km/zi.Am masina din februarie si am bagat 2100km.E interesanta chestia cu calculele(achizitia masinii,taxe,piese,revizii,imbunatatiri,carburant,toate acestea fiind aproximative cu o marja de eroare de 10%) dar e mai bine sa nu sti... :confused2: Oricum Volvo sensation merita fiecare banut. :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze 21000km,exact 5670 euro am cheltuit! :hello2: Mentionez ca am dat pe masina 2500 euro.

P.S. O sa ma scot cu cheltuiala asta dupa ce o sa castig in istanta banii din taxa auto. :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimic nu se compară cu Volvo s 80(părerea mea)..Am avut şi două s 40(unul 1.9 diesel si unul 2.0 benzină), dar ca în S 80 nu m-am simţit în nici o maşină atât de bine! Şi cum mărturisea un coleg aici: ce mai contează câţi bani cheltuim pentru ea..este o maşină care ne reprezintă! Am achiziţionat maşina cu 4500 Euro şi în 2 ani, nu am cheltuit mai mult de 1000 Euro, pe toate defecţiunile, asigurări, etc.(excludem benzina). Dar prefer să merg cu suedeza mea, chiar dacă plătesc cu 10, 15 lei mai mult la 100 de km...decât cu alt automobil. Şi de fiecare dată când cobor din altă maşină..mă bucur că am ales volvo :headbang: !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am facut socoteala niciodata sa vad cat ma costa un km. Pentru ca un drum parcurs cu masina mea nu se compara cu niciun alt mijloc de transport. Se creeaza o legatura om-masina, care face ca drumul parcurs sa fie placut, sa ma simt in siguranta, sa fiu eu insumi in propria mea masina. Opresc unde vreau, pornesc cand vreau, merg cu viteza cu care imi place si ma simt bine.

Nu ma plang ca dau prea multi bani pe benzina, revizii, reparatii, taxe de drum sau asigurari. Le stiam atunci cand am decis sa-mi iau Volvo si nu-mi pare rau.

Imi place sa conduc, desi nu fac curse, liniute sau alte jonglerii pe drum.

Ma bucur de Volvo in fiecare zi! Chiar si in zilele cand sta in parcare. Daca mi-e dor de Volvo in aceste situatii, vin aici, pe forum, unde aflu ce mai e nou de la prietenii mei.

Sunt perfect deacord. Din pacate oamenii raporteaza totul la bani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pus optiuni incomensurabile in bani - exemplu viata - catora dintre noi ne-a salvat viata Volvo? Mie unul cel putin odata de la moarte sigura. Am scris despre asta si pe forum.

Pentru restul exista Visa sau MasterCard. Punct,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim,

Niciodata nu am spus ca Volvo este o masina ieftina, mai ales la intretinere - iar o dam in acele nesfarsite topicuri si ajungem iar la preturi reparatii.

In acceptiunea mea, daca vrei Volvo platesti pretul premium - e o chestiune asumata.

Ca sa pastram linia topicului, eu la 20.000 km in 9 luni am bagat aprox 45.000 RON TCO masina - rezulta 2,2 RON / km cu TVA. Daca deducem TVA rezulta 1,7 RON / km, in conditiile in care:

- tot ce am bagat in masina - revizii accesorii jante iarna - Primus

- motorina OMV MaxxDiesel super aditivata

- detailing fiecare 3 luni.

Eu zic ca nu este mult, comparativ cu pretul per km la taxi de exemplu. Si asta strict tinand de aspecte pecuniare.

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEIM nu este foarte corect calculul tau, trebuie scazut pretul dat de revanzarea masinii din ecuatie, asa iesi la un cost/km corect.

Degeaba calculezi toti banii bagati pt ca la un moment dat vei vinde masina cu X bani iar acei bani trebuie scazuti .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaja intre 0,1-0,49 unde se incadreaza majoritatea e mult prea mare daca se impart costurile la km multi (peste 100.000).

Exemplu: la 0,17€ la 170.000 cat am parcurs eu ies la 29.000 total investiti. Dar daca fac cu 0,49 fac 87.000€. E o diferenta consistenta.

Daca iau in calcul si scad valoarea de piata ies chiar mai ieftin decat cu autobuzul. :)

Din pacate are dreptate Heim. Pe langa imensa placere, cand iti cade ceva treci prin furcile caudine. Tine mult si de service urile de la noi, dar si de marca. Si daca tot pica si i ai luat frica, stai stresat cu gandul la ce urmeaza sa se strice: nu prea merita!

Concluzia: e o masina foarte confortabila si iti da multa siguranta. Fiabilitate: trebuie sa te inarmezi cu rabdare. Consumul nervos e foarte ridicat la fiecare reparatie. Nicio reparatie nu este simpla la aceasta marca.

Poate cam mult off. Cer scuze anticipat!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de ale mele nu ma plang ;

in compatatie cu alte marci, nu se strica asa des.

Piese pe producatori sunt mai rare de aici rezulta ca sunt mai putin contrafacute;

cele in cutie albastra sunt scumpi dar merita .

Share this post


Link to post
Share on other sites

BG, am zis "în acest moment".

Atunci bagati si optiunea: peste 10.000€ caci probabil sunt/vor fi si propietari care doar ce si-au cumparat noul VOLVO si n-au facut decat cativa Km. :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu de ale mele nu ma plang ;

in compatatie cu alte marci, nu se strica asa des.

Piese pe producatori sunt mai rare de aici rezulta ca sunt mai putin contrafacute;

cele in cutie albastra sunt scumpi dar merita .

N am spus ca se strica mai des ca alte marci. Si eu sunt de parere ca din contra. In schimb reparatiile dau mult mai multa bataie de cap. E o masina complicata fata de altele si fiabilitatea unor piese nu este la cele mai inalte standarde. Multe defecte sunt chiar stupide. Daca mai adaugi si know-how l care tinde spre 0 in majoritatea service urilor din Romania, uneori chiar devine complicata reparatia.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci bagati si optiunea: peste 10.000€ caci probabil sunt/vor fi si propietari care doar ce si-au cumparat noul VOLVO si n-au facut decat cativa Km.

Am considerat că vor fi extrem de puţini în acea categorie şi, pe măsură ce vor parcurge kilometri, vor trece extrem de repede la alte categorii, de aceea cred că e suficient ce am pus.

Calculează şi tu care ar fi rezultatul după doar 1000 (o mie) de kilometri parcurşi cu o maşină de 80.000 €, de exemplu. Nu cred că votează nimeni după 8 kilometri parcurşi. Cine, totuşi, vrea, n-are decât să mai parcurgă încă 792 km şi-apoi să voteze... ;D

Te rog frumos să încetezi cu ironiile, nu e nimeni prost.

PS: Oricum, mulţumesc pentru că mi-ai atras atenţia, variante peste 10 €/km nu-şi au rostul. Le şi elimin. ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca vor fi extrem de putini care sa aiba un raspuns pozitiv.

Desi sondajul e foarte interesant titlul e putin nefericit ales.. Toata lumea stie ca intr-o masina tooot bagi bani din momentul in care o cumperi.. Eu d-aia nici nu calculez, sunt chestii care nu se pot masura in bani(pentru restul exista MasterCard).

O masina e rentabila (=venituri>cheltuieli) atat timp cat produci bani din folosirea ei (taxi, scoala, carat marfa etc) asa ca Volvo cu atat mai putin (dar am vazut un D5 auriu cu "Scoala" :D ).. poate doar una careia ii creste valoarea fiindca devine istorica.

Edited by Andreos
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi tu ce titlu ai sugera? Că-l schimb, să fiu a' dracu' dacă nu-l schimb! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are dreptate Andreos, nu poti pune problema daca o masina este rentabila decat in situatia in care in care o folosesti ca sa faci bani, sau daca o ,,bisnitaresti", altfel nu vad cum poti pune problema rentabilitatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleuuu.. :blackeye: tu l-ai facut!?!.. :happy12:

Nu gasesc ceva dint-un cuvant, nu stiu, "despre cat ne costa mersul cu Volvo" sau " cat platesti ca sa privesti lumea printr-un geam de Volvo (..DINĂUNTRU !!) :laughing7:

Ma mai gandesc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now