johny

aburire interior

36 posts in this topic

Salut

am un volvo v40 din 2000 si se abureste foarte tare in interior ,am schimbat filtru de polen si nu stiu ce are ca tot abureste daca a patit cineva asa ceva sau daca stie cineva o solutie la aceasta problema ,daca pornesc aerul conditionat abureste mai putin va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

recircularea este oprita? adica pentru a nu se mai aburiiiiii trebe ca aerul sa-l iei de afara, nu sa ti-l amestece pe ala din interior.... sper ca am explicat destul de bine ce-am vrut sa zic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat... cu aerul conditionat ar trebui sa se usuce rapid aerul si sa nu se mai abureasca deloc. Altfel, chiar si fara AC pornit, cu termostatul setat la maxim de cald si viteza doi, la mine se dezabureste in cateva minute. Desigur, depinde si de conditii. Depinde cate persoane se urca deodata in masina, daca au hainele ude sau nu, daca ploua torential, etc. Poate o fi si de la filtru, nu stiu ce sa zic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miroase cumva ? un miros dulceag e de la antigel , vezi daca e uda mocheta ....

Daca ai trapa, se inchide bine? nu cumva ai uitat-o ff putin intredeschisa, cum

am patit si eu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caloriferul (heater matrix-ul) are vreun por pe unde-ti scapa putin antigel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

roaga-te sa nu fie spart caloriferu, ca e distractie maxima sa-l schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am trapa ,moncheta nu e uda , dar daca e un por in calorifer nu se poate folosi cum am auzit vreo solutie care sa se puna in radiator,trebuie neaparat scibat caloriferul,va multumesc pentru raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici un mecanic care stie macar un pic de meserie nu-ti va recomanda sa bagi asa ceva in instalatie. problema e ca optureaza si alte locuri, pe unde trebuie sa curga apa si s-ar putea sa ai probleme si mai mari pe urma. iti consuma apa, a trebuit sa mai completezi in ultima vreme? caloriferu, precum intreaga instalatie se poate verifica cu presiune (aer comprimat) pt. a descoperi eventuale scurgeri.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti curge caloriferul, ar trebui sa vezi ceva scadere de nivel lichid in vasul de expansiune.

... Vezi?

Oricum, S/V40 sta bine la dezaburire, in cateva minute e cald si uscat inauntru.

Daca totul functioneaza normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa lasi aerul pe AC pornit, pentru inceput iar dupa aceea il opresti.

La mine (fara sa am vreo alta problema) cand vine frigul si implicit nu mai e nevoie de AC, la oprirea acestuia se abureste putin in interior.

Mai pornesc din cand in cand aerul si in 2-3 zile nu se mai abureste absolut deloc, nici dimineata si nicicand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu pot folosi dezaburirea de la parbriz decit cu AC pornit. Cind cuplez dezaburire parbriza se activeaza automat AC. Altfel nu se poate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate daca dai butonul un pic mai inspre pozitia urmatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oops! sorry, evident ma refeream la modelul precedent. (butonul din mijloc)

852826_002_05.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU isi face datoria asa bre Chuck.

LA mine doar daca dau acolo pe mijloc se dezabureste in rest nu merge.

sau

Daca deschid geamu'.

Johny este posibil sa nu iti traga aer de afara.

App cat timp folosesti clima(ac ul) atunci cand ii aburit geamul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in vasul de expansiune e nivel maxim nu am complectat demult nu scade ,daca opresc aerul conditionat abureste imediat trebuie sa merg cu el pornit .. o sa verific sa vad daca trage aer de afara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

La mine mai este o grila de aerisire pe care scrie airmix si face aportul de aer proaspat cu cel din masina(un fel de recirculare) verifica daca ai acest reglaj si daca este inchis sau deschis.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1). Am o vaga impresie ca nu-ti mai comuta recircularea pe "aer proaspat". Cand pornesti masina, iti clipesc led-urile de la climatizare 10 secunde ?!

2). Pentru VLP. Acel "Airmix" este ca sa-l tina pe sofer "proaspat". Daca dai drumul la caldura in masina, setand airmix-ul pe rece, din gura de ventilatie din dreapta volanului va veni spre sofer aer rece de afara. Este singurul ei scop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1). Am o vaga impresie ca nu-ti mai comuta recircularea pe "aer proaspat". Cand pornesti masina, iti clipesc led-urile de la climatizare 10 secunde ?!

2). Pentru VLP. Acel "Airmix" este ca sa-l tina pe sofer "proaspat". Daca dai drumul la caldura in masina, setand airmix-ul pe rece, din gura de ventilatie din dreapta volanului va veni spre sofer aer rece de afara. Este singurul ei scop.

Eu nu am rece si cald la airmix,am decat un reglaj ca cel de la grilele de aerisire si atunci cand este pe minim se aburesc geamurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. ca aer cald + aer rece = condens :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca clipocesc led urile de la ac + recirculare este clar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

midnight caller becurile de la ac nu clipesc dar ar fi posibil ca recicularea sa fie blocat sa vad cum sa verific multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da la MAXIM ventilatia spre tine (spre fata), aer cald sau rece, nu conteaza, FARA A/C activ. Asculti bine fluxul de aer cum suna, apoi apesi pe recirculare. Ar trebui sa se schimbe tonalitatea sunetului pe masura ce flaps-ul comuta de pe aer proaspat pe aer recirculat si invers (una din ele are o tonalitate (fashait) mai joasa si alta o tonalitate mai inalta si un debit de aer mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am probat cum ai zis de vreo 2 zile tot ascult dar nu exista nici o schimbare fluxul de aer e la fel ,se poate demonta sa se vada exact sau chiar repara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now