Roger

V60 - ce sa aleg: motorizare, echipare, optionale...etc?

156 posts in this topic

Va salut, sunt membru nou pe acest forum si am nevoie de sfaturile voastre. Imi cer scuze daca mai exista un topic aseamantor, dar eu nu am gasit.

Intentionez sa cumpar un V60 si, diesel:

1- ce motorizare imi recomandati?

2- care echipare merita si care nu?

3- ce optionale/pachete ati pune si ce nu? De ce?

4- ce se strica, ce probleme cunoscute sunt...etc

Va multumesc

Edited by Roger

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. D2 sau D3 daca vrei diesel desi iti recomand un T3 cu LPG pus la dealer, stiu ca era promovat LPG-ul in Belgia, nu stiu acum cum mai este.

2. echipare la orice Volvo merita R-Design sau Summum .

3. as pune optiunea Driver Support care cuprinde toate optionalele de securitate, adica: Adaptive Cruise Control (at all speeds), Collision Warning with Full Auto Brake and Pedestrian Detection, Driver Alert Control (DAC), Lane Departure Warning (LDW) and Blind Spot Information System (BLIS).

De asemenea as pune xenon adaptiv, navigatie si sonorizare premium, toate astea fac deliciul unui Volvo .

Acum in functie de motorizare si de ce vrei de la masina poti alege o suspensie adaptiva 4C, asta daca ai un motor care se apropie de 200CP si conduci mai sportiv, pt cei 115CP ai D2ului nu ai ce face cu 4C-ul .

Oricum optiunile sunt in functie de buget, poti configura un V60 in asa fel incat ajungi la 60.oooE si nu ai cel mai puternic motor .

Masina este prea noua pt a se cunoaste defectele, trebuie sa fugi doar de cutiile automate Powershift, Geartronicul fiind ok, asta daca vrei automata .

Pt consum mic dar totusi o placere la volan as alege R-Design cu D2 . Sasiul sport asigura o tinuta buna de drum iar motorul asigura un consum mic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

Motorul D2 nu e cam micut pentru masina? Pacat ca intre 115 si 163 nu mai e nimic. Macar un 140.

In oferta lor pachetul R-design include Active bending lights (xenon). Asta este xenonul adaptiv de care spui?

Pachetul de care ai amintit mai sus costa 1475 Euro (denumirea lor este Advanced safety package). Eu zic ca este ok.

D3 manual, R-design ar costa 26.550 + pachetul de securitate 1475.

Pentru luna decembrie au o reducere de 1500 Euro. As mai pune trapa 950 E.

Ramane sa vad ce culoare, si ce sistem audio sa aiba? Se merita sa iau de la ei, mai ales ca as vrea sa aiba si bebelina in spate ceva entertainment?

Mai am timp sa ma hotaresc pana la mijlocul lui ianuarie cand e Salon Auto si sigur mai vin cu oferte mai bune.

Initial bugetul era de 20k-22k, dar o sa sara sigur sigur. Pachetul este ffff atractiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda motor pe benzina. Este mai ieftin la achizitie, iar pretul combustibilului este egal. Oricum, in timp, motoarele pe motorina au tendinta sa dea mai multe belele, pe cand benzinartul e un motor cinstit, care nu te lasa la greu. Daca mergi mai multi km. la sosea decat in oras, atunci clar merita benzina. Diferenta de consum la drum lung nu e atat de mare ca la mersul in oras.

In orice caz, asa cum spunea si BogdanG, nu te zgarci la sistemul audio. Eu, daca ar fi sa aleg ( din cauza banilor ) intre pachetul R-design si cel de securitate, l-as alege pe cel din urma. Cutia manuala pentru benzina e o alegere inteleapta, daca nu iei motorul T6, desigur.

Mult succes si inspiratie in alegerea modelului optim !

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt total de acord!

Share this post


Link to post
Share on other sites

T3 -ul costa 25.640, deci cu 910 mai putin decat D3-ul (ambele in versiunea R-design).

Aveti idee cat consuma un D2, D3 si T3?

Cutia va fi manuala, cu siguranta.

In oferta primita de la dealer, packetul R are in plus fata de Summun urmatoarele:

- active bending lights (xenon)

- aditional heater (diesel)

- sistem audio High performance

- R design front spoiler

- R design grille with R-design emblem

- R design rear diffuzor in ironstone colour

- silk metal mirror caps

- silk metal window frames

- sport floor mats

- sport gear shift knob

- sport gearshift gatier

- sport pedals

- sport steering wheel

- decor inlays Manquin and air vents

- decor inlays R design

- dual exaust tail pipes

- lower sport chassi

- upholstery, sports T-tec/textile/leather KRxx

- watch dial instrument with blue insert

- water repellant glass, front side windoes ( nu stiu ce e)

- wheels 18" alloy Ixion in diamond cut with 235/40 Conti Tyres

In zilele urmatoare voi incepe sa merg la test drive.

O sa cer T3 si D3 si o sa postez impresiile aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

25.640 cu tot cu tva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Belgia toti dealerii auto au oferte speciale cu scutire de TVA si alte discounturi pentru NATO, functionari europeni, diplomati, x-pati, independenti, taxi..etc.

Pretul e fara tva si cu discount

Share this post


Link to post
Share on other sites

In oferta primita de la dealer, packetul R are in plus fata de Summun urmatoarele:

Imi cer scuze, este fata de de Kinetic si nu de Summum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water repellant glass=geamurile fata sunt tratate cu o solutie sau acoperite cu o folie invizibila pe baza de silicon si/sau ceara care previne aderenta picaturilor de apa,insectelor etc. pe suprafetele tratate si intarzie matuirea/zgarierea lor.Intrebarea este:cat dureaza efectul?Teoretic ai putea in anumite conditii sa ai vizibilitate chiar si fara sa folosesti stergatoarele de parbriz pe ploaie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde in ce regim folosesti masina, daca mergi in afara orasului mult diferenta de consum fata de D3 o sa fie sub 1L iar in oras cam 1.5L, in medie benzinarul o sa consume cu 1l in plus dar merita din multe puncte de vedere.

Totusi mica diferenta de numai 900e intre D3 si T3, esti sigur pt ca eu vad in diferite cataloage diferente de peste 2000E .

Avantajele benzinarului sunt zgomot redus, vibratii reduse, cilindree mai mica pt aceiasi putere, preobleme mai putine, fiabilitate crescuta, se incalzeste mai repede iarna si toate aceste avantaje pt numai 1L in plus .

Oricum am gresit cand am zis fata de T3, aveam in cap T4 care este acelasi motor cu acelasi consum dar cu 180CP, este posibil ca T4 sa fie la acelasi pret cu D3ul dar performantele dinamice sunt uluitoare pt numai 1L in plus .

Nu stiu cum este cu impozitarea in Belgia, dar cred ca un benzinar de 1600 cmc are niste taxe foarte mici .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu as merge pe ideea unui benzinar de 1.6

Asta in ideea ca in 4-6 ani, in multe tari europene chiar si motorizarile de 2.0, vor incepe sa simta urat la taxare/buzunar.

Depinde cat vrei sa tii masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tinut va fi minim 5 ani, iar Seat-ul il pastrez, asa ca iau in calcul si varianta benzina.

Aici taxele sunt in functie de KW si nu conteaza cilindreea.

Stiu ca S60 se face aici in Gent dar V60?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot acolo se face si V60-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La specificatiile tehnice de pe site, la volumul portbajajului, apar 692 litri iar in catalogul de prezentare luat de la dealer scrie 430 L extins la 1241, cu rabatarea banchetei.

Pe cine sa cred?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalogul pe care-l am este doar pentru V.

Pentru S am vazut pe site ca scrie 380 litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

430L pana la nivelul geamurilor, 692L pana in tavan, 1241L cu bancheta spate rabatata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu cand am cumparat S60 ul in vara, am ales varianta Momentum in loc de Summum din cauza faptului ca nu suport pielea pe scaune, avand in vedere ca transpir foarte tare. In rest ca optiuni.... pune ce simti tu ca ti-ar trebui sau ti-ar face placere si ti-ar spori confortul in masina. Aici e dupa gusturi si fiecare poate sa-si spuna parerea.... dar personalizarea o faci dupa cum vrei tu si dupa buget. Ca recomandare si eu iti recomand sistemele de Driver Support mai ales BLIS-ul care chiar e super util. De la versiunea Momentum incolo, masina vine cu sistem audio 4x 40W High Performance cu 8 incinte acustice ceea ce e suficient dar care cere display-ul de 7 inch , nu cel de 5 din standard... deci ca recomandare poti alege si optiunea cu display mare... In rest toate optiunile tin de gust, placere simturi etc... Asa ca da frau liber imaginatiei... :)

Cat despre motorizare... D3 imi pare cel mai echilibrat motor de pe aceasta masina... Cilindree decenta, cai destui, cuplu destul senzatii (parere doar personala si fara a ataca in vreun fel benzinarii) mai misto decat la benzina de la turatii joase... Si totusi... cred ca la un V60 ii sta bine cu un diesel... mai ales daca o sa o scoti mai mult la drumuri lungi... Iar ca fiabiilitate... Nu cred ca o sa tii tu masina pana la momentul la care va cadea motorul.... Sub nicio forma... Asa ca problema de fiabilitate .... o poti uita...

Sper sa te ajute cu ceva raspunsul meu si mult succes la achizitie si asteptam poze.

Ahhhh.... Am uitat.... Pune-i si xenon.. (asta daca nu alegi Summum unde e standard). Arata de 10000 de ori mai bine masina cu xenon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S60 daca nu ai cel putin 200 Cp si un 300 Nm cuplu, nu ai nimic! e o masina mai grea,

dizalu o face puturoasa .... de vrei sa intri in depasire, ai sa zici :help: ... asta daca nu esti

prea cuminte si-ti place s-o calci cand esti pe autostrada :rolleyes2:; altfel ia-l pe ala cel mai mic

si o sa mergi ca si cu drezina :D , dar e adevarat, ff confortabil ... xenoane da, piele nu, bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anto sunt 100% sigur ca nu ai mers cu T4, cuplul pleaca de jos ca la diesel dar se termina undeva pe la 5700rpm, adica pana pe la 6000rpm (unde e puterea maxima) trage ca nebuna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Azi am fost la un test drive cu D3 Ocean Race. O sa incerc sa nu fac nici un fel de versus cu alte masini pe care l-am avut/condus sau am, pentru a nu crea vreun flame sau polemici.

Mi-au placut:

- tinuta de drum

- franele

- navigatia

- sonorizarea

- insonorizarea

- comportament bun la acvaplanare si accelerare in "baltoaca" (a plouat in timpul drive testului)

- comenzile de pe consola, butoane, etc..

Nu mi-au placut:

- plafonare destul de rapida la accelerare in treptele 1 si 2

- nu-i place deloc subturata: la 40 km/h in tr.3 daca apasam acceleratia, nu foarte brusc, avea lag. Acelasi lucru l-am simtit si la 80km/h in tr. 4.

- pozitia prea inalta la volan cu scaunul dat la maxim in jos.

- stergatoarele scartaiau, inclusiv cel de pe spate (masina avea aprox. 3000.km)

- la fel si geamul de la sofer scartaia de parca ar fi prins vreo piatra.

- prea mult crom la interior iar la exterior, cand ma uitam in oglinda din dreapta, era o "dunga" argintie care se reflecta din ornamentul cromat de pe usa

- portbagajul este mic

- si aici, partea cea mai durereaoasa: nu o pot baga in garaj, pentru ca e prea lunga si nu pot vira in 3 locuri (e o parcare ffff ingusta , la -2)

Week end-ul care urmeaza voi incerca (sper) si D2-ul.

Din pacate nu exista nici un model pe benzina la test drive. O sa incerc la alt dealer, poate am mai mult noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am fost la test drive si cu motorul de 115 CP, echiparea Momentum cu ceva optiuni. Masina avea 41.000 km.

In ciuda faptului ca pornisem de la ideea ca 115 nu sunt de ajuns pentru caroseria de 1600 kg, ei bine mi-a placut cum trage iar in comparatie cu D3-ul testeat acum o saptamana, trag concluzia ca cei 163 CP nu s-au simtit pe deplin. L-am intrebat pe vanzator daca masina are CIP si mi-a spus ca nu.

O alta chestie de care nu stiam si nu am mai avut timp sa vorbesc cu el, ar fi ca rotile din spate vireaza un pic si ele si ca ar fi standard la toate V 60-urile. Aveti idee cum se numeste aceasta functie si ce face ea mai exact?

Un aspect oarecum neplacut mi s-a parut o taxa de 300 EURO pe care o plateste fiecare cumparator sub denumirea de DELIVERY. Vanzatorul, desi mi-a confirmat ca se fabrica in Belgia, mi-a spus ceva de niste taxe vamale, transport, import, draci laci. Spunea un coleg ca mai sunt posesori de Volvo de pe acest forum , care stau in Belgia. Daca cititi acest topic, in special acest post, va rog sa ma luminati si pe mine cu aceasta taxa si altele la care sa ma astept, cum ar fi reviziile, costuri...etc.

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebuie sa fie o masina NOUA ?La 1 an vechime si max 10000 km au aparut in Germania la dealeri Volvo V60-uri bine accesorizate care ajung si la 40% discount fata de pretul de lista.Ce discount primesti la achizitie de masina noua,cumva mai mult de 17% ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproximativ 30% din care 21% e TVA-ul. Prefer noua, de aici.

Multumesc de info :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now