mario74

motor fara putere,S40,2002,1.8 benzina

41 posts in this topic

salutare tuturor,am un s40 din 2002,benzina,(B4184S2) ,de vreo 2 saptamani am observat ca nu mai trage motorul ca si inainte ,am schimbat bujiile,filtrul de benzina,am incercat un alt MAF,nimic ,apas acceleratia ,se tureaza motorul si nimic,se misca ca melcul,consumul a crescut si el,nu stiu ce sa mai fac,am dus-o la cineva ,am pus-o pe calculator (program diagnoza....TEXA-AXONE )si nimic eroare,am mai avut probleme cu ABS-ul acum 2 ani,dar cu motorul, nu ....ceva sfaturi ?ce ar putea fi?.....Bogdan G. ??? tu ce zici? va multumesc!!!

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca motoru se tureaza si nu trage nu ti-a trecut prin cap ca ar putea fi ambreiaju.....atata timp cat motoru se tureaza ....inseamna ca nu motoru are o problema asa gandesc eu acum.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca motoru se tureaza si nu trage nu ti-a trecut prin cap ca ar putea fi ambreiaju.....atata timp cat motoru se tureaza ....inseamna ca nu motoru are o problema asa gandesc eu acum.......

mda........nu am mentionat faptul ca an august am schimbat ...curea de distributie cu tot cu pompa de apa,ambreiaj,amortizoare,placute de frana,tot ce tine de directie(bucsi,bielete...etc)....deci .....exclus ambreiajul!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A disparut puterea brusc sau treptat,in timp a devenit din ce in ce mai "lenesa"?Ralanti-ul e normal sau e mai mic/mare.In gol se accelereaza usor?Merge la fel de prost cald/rece,rateuri,intreruperi?Benzina e buna sau realimentat intre timp si nu s-a schimbat nimic?Si da, trebuie sa iei in calcul ambreiajul,chiar daca l-ai schimbat ieri.Daca viteza de deplasare a masinii nu creste concomitent cu turatia motorului atunci ambreiajul patineaza(si cand se intampla asta de obicei miroase a ferodo) ;)

Edited by capi_1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

A disparut puterea brusc sau treptat,in timp a devenit din ce in ce mai "lenesa"?Ralanti-ul e normal sau e mai mic/mare.In gol se accelereaza usor?Merge la fel de prost cald/rece,rateuri,intreruperi?Benzina e buna sau realimentat intre timp si nu s-a schimbat nimic?Si da, trebuie sa iei in calcul ambreiajul,chiar daca l-ai schimbat ieri.Daca viteza de deplasare a masinii nu creste concomitent cu turatia motorului atunci ambreiajul patineaza(si cand se intampla asta de obicei miroase a ferodo) ;)

eu zic ca treptat,relanti-ul ...eeeee...relanti-ul e normal,cand scot din viteza creste un pic dar apoi scade pana la 1000 ramane asa cateva secunde si apoi revine la normal(750-800),am schimbat si benzina iar in gol am impresia ca pana la vreo 2500-3000 de turatii tremura motorul ,cel putin asa am eu impresia,in mod sigur ,daca in mers accelerez brusc nu ....zvacneste ...da rateuri si se misca greu si nu miroase deloc a ferodo,azi am controlat si IAC-ul era intr-adevar negru pe dinauntru l-am curatat,remontat,dar nici-o schimbare

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda parerea mea e ca ar fi vorba de vreo bobina de inductie electrica daca zici ca tremura motoru eu cu asta as incepe sau vreo bujie fisa de bujie ceva.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ar trebui inceput cu schimbarea bujiilor si mai vedem ce zice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ar trebui inceput cu schimbarea bujiilor si mai vedem ce zice.

bujiile sunt deja schimbate,azi o sa schimb bobinele si fisele si daca nu schimba nimic ...o marit ca deja m-am c-am scarbit de chestia asta...VOLVO...am impresia ca-i numai numele de ei.....la un CARISMA in 5 ani in afara de ulei si placute de frana nu a trebuit sa schimb nimic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de benzina? Sau regulatorul de presiune din rampa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bujiile sunt deja schimbate,azi o sa schimb bobinele si fisele si daca nu schimba nimic ...o marit ca deja m-am c-am scarbit de chestia asta...VOLVO...am impresia ca-i numai numele de ei.....la un CARISMA in 5 ani in afara de ulei si placute de frana nu a trebuit sa schimb nimic...

Stimabile, CARISMA este fix VOLVO S40 :smile: Inclusiv motoarele, daca nu aveai GDI-ul cu injectie directa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare asta cu Carisma, mario mi-ai facut ziua vesela :D

Verifica presiunea de combustibil din rampa de injectie, are un ventil ca de roata, pune un manometru si vezi ce presiune ai la ralanti, normal este sa ai ~4 bar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimabile, CARISMA este fix VOLVO S40 :smile: Inclusiv motoarele, daca nu aveai GDI-ul cu injectie directa...

mai exact............Carisma 1,8 GDI GLX,1998 de la 117000 km pana la 193000 km l-am folosit fara probleme!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista cumva posibilitatea, asa ipotetic vorbind, sa nu-i fi pus bine distributia si sa fie sarita de la punct??? trebuia sa se manifeste de cum o pornea asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare asta cu Carisma, mario mi-ai facut ziua vesela :D

Verifica presiunea de combustibil din rampa de injectie, are un ventil ca de roata, pune un manometru si vezi ce presiune ai la ralanti, normal este sa ai ~4 bar .

ma bucur .......aha,o sa vad maine ,in seara asta iarasi am observat ca in timp ce urcam o panta mai lunga cu acceleratia la maxim intr-a patra mai sus de 3000 nu a urcat turometrul ????

si...Bogdan ami poti da niste parametri ,adica la ,sa zicem ..2000 de turatii cantitatea de aer aspirat trebuie sa fie...atat....etc,pentru a face o comparatie cu ce ne arata noua pe AXONE...? mersi

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu mai stiu cat trebuie sa arate MAFul la 2000 rpm, oricum este in functie de sarcina. Totusi la turatie maxima trebuie sa fie in jur de 400kg/h iar la ralanti vreo 11.

Oricum nu cred ca e din MAF problema pt ca acesta este monitorizat si daca deviaza trebuie sa apara eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar despre faptul ca an timp ce urcam panta,an a patra cu pedala de acceleratie la maxim ,turatia nu a urcat mai sus de 3000?

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar despre faptul ca an timp ce urcam panta,an a patra cu pedala de acceleratie la maxim ,turatia nu a urcat mai sus de 3000?

sa nu fie obosit pompa de benzina :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mario in stationare daca poti trece de 3000 rpm este ceva de alimentare, aerul este monitorizat si trebuie sa dea eroare, benzina nu este monitorizata, regulatoarele de presiune (rampa si rezervor) fiind mecanice si nemonitorizate de ECM, din punctul meu de vedere problema este de acolo.

De asemenea lipsa de putere mai poate fi de de la CVVT, dar acesta este monitorizat si trebuia sa ai eroare stocata.

Asadar nu ai benzina si fara benzina nu trage .

Verifica presiunea in rampa si te vei convinge .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, Bogdan, am masurat azi la pranz si la relanti era de 3 bari,cand acceleram scadea pana aproape de 2,5 ,am desfacut cum mi-ai zis tu furtunasul ala de la regulatorul din rampa si am probat cum ai zis tu,nu vine benzina pe el ,dupa/amiaza am desfacut si pompa de benzina,acolo nu stiu ce sa zic ,nu am vazut nimic suspect,ce-i drept nici nu ma pricep,nu stiu la ce sa ma uit?...asa ca am montat totul la loc si....nici-o schimbare ,maine o sa mai verific anca o data presiunea an rampa ,dar nu cred sa se fi schimbat ,o sa caut o pompa sau sa schimb mai antai regulatorul din rampa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea de alimentare e suficienta cat sa mearga bine.Mai cauta pe la aprindere ;) Ai schimbat in cele din urma fisele si bobinele asa cum ziceai?Ar fi bine sa mai schimbi inca o data bujiile cu cele vechi si sa ne spui cum aratau.Negre,albe,caramizii sau...ude.Si daca tot nu gasesti buba masoara compresia motorului,poate fi piscata garnitura de chiulasa intre 2 cilindri sau distributia sarita de la punct asa cum zicea si funkydj85.Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica bujiile, bobinele sa nu fie crapate. De acolo s-ar putea sa ai probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica bujiile, bobinele sa nu fie crapate. De acolo s-ar putea sa ai probleme.

bujii schimbate ,.....de 2 ori ,prima data am pus NGK,a doua oara BOSCH (super plus) ,bobine controlate,fisele la fel,pompa benzina 220 euro sa o schimb sau nu ,regulator de presiune?la fel ??? ultimul sacrificiu ,...apoi am terminat cu volvo....s40,cumpar si la nevasta s60 si gata...al meu nu are nici-o problema ,>......!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te descuraja,masoara si compresia motorului. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat regulatorul de presiune de la rampa de injectie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat regulatorul de presiune de la rampa de injectie ?

da,Bogdan,am tras cu gura pe furtunasul ala si nu vine benzina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now