AngelCompanysrl

Radiator de incalzire v70 2,5 TDI

8 posts in this topic

Buna tuturor

Cine are informatii eventual imagini, schite cu de/montarea unui radiator de incalzire.

Am incercat sa-l desfac dar am renuntat la cum am vazut ca este prins .

Multumesc tuturor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Da mai multe date despre masina ( capacitate, cai putere, combustibil ) :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AnduG: Doode, intrebarile alea se pun la magazinele de piese auto ! Ce legatura are motorizarea cu radiatorul de INCALZIRE DE INTERIOR ?

@Angelcompany: Se desface foarte simplu, dupa ce scoti suruburile de prindere de la cupla de plastic, care leaga tevile de radiatorul de incalzire. Nu trebuie desfacut nimic in compartimentul motor, totul este inauntru. Dai jos lateralele de langa schimbatorul de viteze, si lucrezi in spatele consolei centrale.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate te uiti pe link-ul asta, la ce am facut eu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!Si eu m-am speriat prima data cand am avut intentia sa demontez caloriferul :lol: apoi l-am intrebat pe Brava care mi-a explicat cam in doua vorbe ce am de facut.Am mers la dezmembrari si neavand sculele necesare am distrus la propriu o aeroterma sa vad exact cum se face,dar a fost mai bine ca oricum era fisurat si acela ;) .Trebuie intai de toate sa golesti sistemul de racire sau sa strangulezi furtunele care merg la calorifer din compartimentul motor,asta ca sa nu curga in interior foarte mult(oricum o sa curga putin,sa ai o carpa la indemana).Ai nevoie de chei torx pentru a demonta: consola centrala ca sa ai spatiu(cred ca se poate si fara sa o scoti) scoti capacul de deasupra pedalierului si cel de la piciorele pasagerului,panourile laterale de plastic aflate sub mocheta care acopera tunelul de sub consola si ajungi la aeroterma.Caloriferul e bagat intr-o carcasa de plastic care va iesi odata cu el dupa ce vei demonta suruburile care o fixeaza vertical pe aeroterma(nu mai retin daca sunt 2 sau 4 suruburi,pe cele ce fixeaza caloriferul la baza de acea carcasa le scoti la final)Conductele de apa care vin de la motor se afla la baza caloriferului si sunt fixate cu un surub chiar intre ele,il scoti si apoi tragi usor de la baza catre in spate si in jos.Scoti caloriferul cu carcasa,conductele ramanand pe loc.Apoi extragi caloriferul din acea carcasa desfacand si acele ultime 4 suruburi ,il bagi pe cel nou,mare atentie la oring-urile de pe flansa conductelor la montaj sa le pui bine!Apoi restul e poezie,faci toate operatiile in ordine inversa.Spor la treaba!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am grabit ca de obicei,deja imi vine sa-mi retrag postarea ;D .Asta vazand cat de profesional a facut Matrixxx descrierea operatiei.Inca o data nota 10 :thumright: Matrixxx

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Important e sa VREM sa ajutam oamenii care cer ajutor, asa cum putem, cu un sfat, cu o imagine. Nu e o competitie, sintem in familie aici, nu? :santa:

Bafta AngelCompanysrl si sa ne spui mandru ca ai rezolvat problema.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua tuturor.

Desi este rusinos faptul ca nu am intrat de cateva luni bune pe site va multumesc tuturor pentru raspunsurile date.

Rezolvarea a fost desi nu credeam, STOP LEAK.

Oricum ma astept sa inceapa sa curga in iarna viitoare.

Apropo masina mea este un V70 2,5 TDI si are fff multi km.

La cati mai multi km fara probleme!

post-1365-0-46535000-1331909299_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now