Posted 1 Dec 2011 · Report post salutare la toata lumea.....astazi am dat sa pornesc masina si imi da mult fum pe la motor si pe evacuare...gaze nearse ..iar motorul avea ezitari la o data la cateva secunde.....am ceva fisuri in teava de la evacuare...stiam de ele doar ca e foarte greu de ajuns la ele pentru a fi sudate...ar insemna sa dau totul jos pentru ca sunt chiar in fata si pe deasupra tevi unde nu se poate ajunge.....sa fie de la asta? mi se mai aude si un sunet ca un tiuit la unul din injectoare...ce ar putea fi...?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Dec 2011 · Report post Titlu editat. Păi, dacă e bolnav un injector, tu care crezi că e cauza fumului abundent? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Dec 2011 · Report post fumul e doar la pornire 2-3minute...dupa nu mai scoate... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2011 · Report post Pe unde pe la motor da fum, chiar nu inteleg ce vrei sa intrebi . Iti recomand sa nu te apuci sa pui mana pe injectoare pt ca iti garantez ca nu mai pornesti masina. Au mai fost si alti viteji care si-au bagat nasul la injectoarele motorului 2.0D si au ajuns cu masina pe platforma la reprezentanta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2011 · Report post chiar nu ma gandeam sa le scot eu...intrebarea era daca e normal sa bazaie asa unul din injectoare.....fumul iese de sub masina cred ca pe la racord sau poate pe la galerie...nu imi dau seama... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2011 · Report post Normal e să "sune" toate la fel... dacă e normal cum face ăla, înseamnă că nu sunt bune celelalte trei... Share this post Link to post Share on other sites