Posted 6 Mar 2012 · Report post Apropo de placute, azi am schimbat si eu pe spate. Am 50.000 km si pe fata arata ca noi, neschimbate niciodata( e drept cel putin 20.000km facuti pe afara pe autostrazi). Pe spate insa erau cam tocite... Cam ciudat sa se toceasca placutele de spate asa repede! In mod normal placutele pe spate ar trebui sa tina cam 2-3 schimburi de placute fata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2012 · Report post Intradevar ciudat!Si ale mele se tocesc repede pe spate(ma refer la S40),mai fac cu ele cateva mii de km dupa ce le schimb pe fata. Legat de TRW,ma indoiesc sincer sa fi fost la fel.Volvo foloseste sisteme de franare ATE! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2012 · Report post Da, asta m-a mirat si pe mine.....ca doar nu franeaza spatele mai tare ca fata....foarte ciudat, dar crede-ma ca doar am vazut placutele cand le-au scos, erau destul de uzate, nu total, dar prea mult nu mai aveau. In schimb cica fata ar fi foarte buna. Vita_fresh ai cuvantul meu de onoare ca sub logoul Volvo, scria mare TRW! Sa vad daca le mai au acolo, si incerc sa aduc si o poza! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2012 · Report post Ok,te cred! Posibil sa fi intervenit ceva schimbari la ultimele modele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2012 · Report post Sincer sa fiu.....la cat ma pricep eu.....azi am auzit prima data de TRW de la baietii de la service.....eu stiam doar de Brembo:)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2012 · Report post Intradevar ciudat!Si ale mele se tocesc repede pe spate(ma refer la S40),mai fac cu ele cateva mii de km dupa ce le schimb pe fata. Legat de TRW,ma indoiesc sincer sa fi fost la fel.Volvo foloseste sisteme de franare ATE! Probabil se adapteaza la piata, si iau de pe unde e mai ieftin. Pe S40/V40 de exemplu, fabricantul de originale era Roulunds Braking. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2012 · Report post Intradevar! Oricum nici TRW nu sunt proaste.Sunt marci de autovehicule care au sisteme de franare TRW. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2012 · Report post Gata .....cumparat si montat astazi, de fapt ieri, anvelopele de vara Michelin Latitude....made in Hungary:).....o galagie de bani.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2012 · Report post Salut adi_xc60, Se vede ceva uzura la discuri (poze atasate). Pentru 50k km, ramane sa-si dea cu parerea specialistii, eu as zice ca e normal sa schimbi placutele. Am o vaga impresie ca xc60 e echilibrata diferit ca raport de mase punte fata-spate ceea ce ar putea explica schimbul de 1 la 1 pentru placute per punti. Service-ul ar putea confirma...diferentele intre modele in ceea ce priveste aceasta tema de discutie. Cat despre gume, sa le uzezi sanatos la cat mai multi km! Brand-ul nu intra in discutie pentru simplu motiv ca fiecare are "simpatii", ca sa zic asa. Bafta, Dan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2012 · Report post pe mine m-au tinut 80 000 km, fata / spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2012 · Report post Pai e bine Alin.....ai mers ceva.....Da tu in 2 ani ai facut 80.000???)) Dan3ana mersi de urari.....deja sunt incantat de astea de vara......jur....parca e cu totul altfel fata de gumele de iarna....ma refer in primul rand la manevrabilitate si stabilitate. Abia astept un drum mai lung. OFF TOPIC......stie cineva cam cand apare noul XC 90? Ma tot uitam peste ofertele de la Primus si sunt cateva masini XC 90 interesante in lista, mai ales un R Design superb......dar stiu si eu.... merita sa bagi aproape 50k intro masina aparuta acum muuuuulti ani, mai ales ca se apropie noul model. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2012 · Report post Eu zic ca se merita pentru ca modelul a ajuns la maturitate si au rezolvat multe hibe/probleme specifice fiecarui model. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2012 · Report post in 2 ani jumate, 136000 ..km, aproximativ. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2012 · Report post Da, asta m-a mirat si pe mine.....ca doar nu franeaza spatele mai tare ca fata....foarte ciudat, dar crede-ma ca doar am vazut placutele cand le-au scos, erau destul de uzate, nu total, dar prea mult nu mai aveau. In schimb cica fata ar fi foarte buna. La fel mi s-au uzat si mie placutele pe spate. La 45.000km cred ca mai aveau 2mm si le-am schimbat cu ATE, iar pe fata sunt la jumatate. Poate din cauza franei de serviciu (actionare electrica) ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2012 · Report post Eu am sunat la Primus pentru schimbarea placutelor si mi-am spus ca dureaza aproximativ 4 ore pentru schimbarea lor iar totul costa 1500-1600 ron ceea ce m-a facut sa imi comand placutele separat si ma costa 1100. Mi se pare abuziv sa stai 4 ore in service si sa fi taxat cat de fapt operatiunea dureaza o ora maxim 2. Asa este cand nu ai concurenta!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2012 · Report post Eeee nu au... Nu cauta lumea Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2012 · Report post Eu am sunat la Primus pentru schimbarea placutelor si mi-am spus ca dureaza aproximativ 4 ore pentru schimbarea lor iar totul costa 1500-1600 ron ceea ce m-a facut sa imi comand placutele separat si ma costa 1100. Mi se pare abuziv sa stai 4 ore in service si sa fi taxat cat de fapt operatiunea dureaza o ora maxim 2. Asa este cand nu ai concurenta!!! Cam mult 1100. Fata+spate de la un importator de piese auto (nu dau nume ca ma aleg cu vreun avertisment) 530 lei + manopera 50 fata-50 spate. Atentie daca ai frana electronica, trebuie sa gasesti un service care sa aiba terminalul si softul pentru masina ta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2012 · Report post Eu am sunat la Primus pentru schimbarea placutelor si mi-am spus ca dureaza aproximativ 4 ore pentru schimbarea lor iar totul costa 1500-1600 ron ceea ce m-a facut sa imi comand placutele separat si ma costa 1100. Mi se pare abuziv sa stai 4 ore in service si sa fi taxat cat de fapt operatiunea dureaza o ora maxim 2. Asa este cand nu ai concurenta!!! Asa ca, mai bine invatati si vi le schimbati singuri!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2012 · Report post @AndiM - am folosit piese originale si pretul este ridicat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2012 (edited) · Report post Salutare, eu am ajuns la 50.000 km dupa 3 ani si un pic de cand am luat-o, masina merge excelent, dar parca uneori mi-as mai dori cativa calutzi in plus, cred ca noul D5 de 215 cp ar fi suficient pentru mine. Spun asta dupa ce un prieten mi-a lasat 2 zile masina lui , un Touareg 4.2 tdi V8 340 cp......in fine ....joaca in alta liga masina asta. In rest, azi am comandat piesele si maine ma duc la revizia de 50.000. Voi pune tot Mobil 0w30 dar de data asta am fost ffff atent sa scrie pe el chestia aia cu A1B1 si A5B5 la recomandarile colegilor de pe site. Singura chestie care ma supara este din nou acel zgomot stanga fata la frane si virari mai bruste si nimeni nu-i da de cap. Am schimbat in trecut pe garantie si niste rulmenti la Primus , dar zgomotul persista, doar ca nu face permanent. Concedii placute tuturor! Edited 7 Jun 2012 by HEIMÐALLR Scriere necorespunzătoare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2012 · Report post Revizie efectuata cu succes.......Am o mare intrebare!!!! Stie cineva la cati km sau la cati ani se schimba lichidul de frana?? Si ce fel de lichid se pune la XC 60? Multumesc anticipat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2012 · Report post 1. lichidul de frana se schimba din 2 in 2 ani 2. DOT 4 PLUS Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2012 · Report post Multumesc.....eu il am de 3 jumate....o sa dau fuga sa-l schimb.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jun 2012 · Report post Am scris o semi prostie mai sus, se schimba la 2 ani daca se merge normal iar daca se merge in regim alpin (tradus in romana inseamna trafic greu de RO) se schimba la 1 an . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2012 · Report post Deci... sa moara Bibi daca mai inteleg ceva cu conditiile astea speciale din Romania. Oameni buni... oare producatorul nu isi ia o marja de eroare cand da termenele astea? Studiu de caz... adica "Je": Traiesc si in Romania si la munte... deci ar trebui sa cumpar actiuni la o rafinarie... fabricant de uleiuri sau macar un en-gros-ist? Dupa logica asta, intervalul de schimburi fluide ar trebui sa se reduca la 1/4 (un sfert) din ce scrie in cartea masinii. Unde mai pui, ca in carte, la uleiul motor imi da schimb la 7500km! Cred ca ar fi bine sa imi fac abonament lunar sau... mai bine o cartela ca pe vremea raposatului. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites