Posted 18 Jun 2012 · Report post ATENTIE MARE tuturor care mergeti la mare, mai ales spre statiuni!!! Eu am ramas fara permis pe o luna dupa o MARE MARE sarlatenie a politistilor constanteni! Am fost pana la Olimp, iar la intoarcere, la iesirea din Eforie Nord sunt trei benzi punctate, deci nu linie continua, unde am depasit un microbuz local(mergea maxim 20km/h), si un echipaj aflat la panda m-a tras pe dreapta si mi-au saltat permisul fara prea multe comentarii pentru depasire neregulamentara. Intradevar m-am intors si am vazut un indicator cu depasirea interzisa, doar cei ce merg pe sensul spre Neptun-Olimp pot folosi si banda din mijloc! Dar atunci de ce nu s-a trasat linie continua????De ce e punctata???Eu am omis indicatorul, dar reflexul oricarui sofer cand vede linia punctata si are in fata unul care mai mult sta decat merge......este de a depasi. Mi se pare un mare siretlic al politiei locale, si probabil ca este o zona in care baietii salta multa permise zilnic. Deci care aveti drum pe acolo si nu stiti zona Mare Atentie!!!Mai ales ca in zona aia de 2km patrulau non stop 2 echipaje. Mentionez ca nu sunt vreun bizon vitezoman....e prima data cand raman fara permis dupa 17 ani " in meserie". Bafta tuturor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2012 · Report post Ce legatura are cu revizia ? A mai fost discutat acest lucru acum 2 ani . Foloseste te rog functia cautare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2012 · Report post Sorry, acum am vazut si eu topicul ala.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2012 · Report post Stie cineva cam la cat ma duce un parbriz??? Astazi, probabil de la prea multe socuri caldura-aer conditionat, am observat ca mi s-a fisurat parbrizul si incet incet de-a lungul zilei a tot urcat crapatura......cam 40-50 cm. Maine, dupa ce-mi ridic permisul, o sa dau un tel la casco sa vad ce e de facut. Aveti idee un pret si daca la service-ul Volvo tin pe stoc parbrize??? Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post Intrebare: distributia la cati ani e recomandat s-o schimbi? Adica asa cum e recomandat ca revizia s-o faci la 1 an sau 10.000km (nu cum scrie la manual), ma gandesc ca si distributia ar trebui schimbata mai devreme, nu cum scrie la carte. Care ar fi km si anii la care se face? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post E plin forumul de informatia asta. Foloseste functia de cautare. Galaxy S on IceCream Sandwich Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2012 · Report post @Intel, in mod normal distributia se schimba la 180.ooo km sau 10 ani DAR intinzatorul + cureaua auxiliara exterioara (primara) se schimba la 90.ooo km . De multe ori din cauza acestei curele neschimbate la timp se rupe si distributia, cureaua auxiliara cand se rupe poate intra peste cea de distributie si atunci se poate intampla un dezastru . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2012 · Report post @Intel, in mod normal distributia se schimba la 180.ooo km sau 10 ani DAR intinzatorul + cureaua auxiliara exterioara (primara) se schimba la 90.ooo km . De multe ori din cauza acestei curele neschimbate la timp se rupe si distributia, cureaua auxiliara cand se rupe poate intra peste cea de distributie si atunci se poate intampla un dezastru . salut! Am un XC 60 din 2010 model D3AWD. 1)La revizia de 90k se schimba si uleiul la cutia de viteze automata? 2) cureaua auxiliara este acceasi cu cea de alternator.? Pentru ca eu am schimbat-o la 65000 cand s-a rupt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2012 · Report post Da, cureaua auxiliara = curea alternator... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2012 · Report post Da, cureaua auxiliara = curea alternator... deci nu mai trebuie sa imi schimbe nici o curea la revizia de 90 k? in acest caz , de ce sustin cei de la service ca e mai bine? am intrebat acest lucru si la alte service-uri din Austria si Italia. Raspunsul celor de acolo a fost : cureaua de distributie se schimba la 160000-180000km. mecanicii din Ro nu au fost la cursurile alea oare? Oricum. Stie , insa , cineva daca trebuie schimbat la 90k uleiul la cutia de viteze automata? sau e tot o gulguta a mecanicilor din Ro? multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2012 · Report post Salut.....stie cineva la cati km se schimba uleiul din cutie(manuala) la xc60 D5 si ce ulei ar trebui sa pun(eventual si cantitatea)??Ca eu am 60.000 km si abia acum m-am gandit la treaba asta...Multumiri! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2012 · Report post La cutia manuala nu se schimba uleiul doar se completeaza daca a pierdut o parte din ulei in urma unor probleme la cutie . De asemenea se poate schimba uleiul daca masina are o varsta si nu intra bine in viteza .Nu e cazul la masina ta . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2012 · Report post multumesc celor cu state de plata vechi in materie de xc60 pentru (ne)raspunsuri. am rezolvat singur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2012 · Report post Se pare ca esti dezinformat rau de tot . Auxiliara se inlocuieste la 90.ooo km si din cauza uzurii ei se rupe distributia . Tocmai de aceia se recomanda tot kitul la 90.ooo km, ba mai mult si la distributie conteaza mult orele de functionare care in RO (din cauza mediei orare foarte mici ) sunt foarte multe. Daca tu vrei sa schimbi distributia la 160.ooo km este alegerea ta, eu iti garantez ca se rupe pana ajungi tu la acei km pt ca buba mare este la auxiliara . Oricum rolele de la distributie incep sa scartaie dupa 100.ooo km de RO . Uleiul la automata se schimba la 60.ooo km . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2012 · Report post Se pare ca esti dezinformat rau de tot . Auxiliara se inlocuieste la 90.ooo km si din cauza uzurii ei se rupe distributia . Tocmai de aceia se recomanda tot kitul la 90.ooo km, ba mai mult si la distributie conteaza mult orele de functionare care in RO (din cauza mediei orare foarte mici ) sunt foarte multe. Daca tu vrei sa schimbi distributia la 160.ooo km este alegerea ta, eu iti garantez ca se rupe pana ajungi tu la acei km pt ca buba mare este la auxiliara . Oricum rolele de la distributie incep sa scartaie dupa 100.ooo km de RO . Uleiul la automata se schimba la 60.ooo km . multumesc pt grija ta, dar se pare ca nu ai citit TOATE postarile mele. voi face , asadar o precizare: nu sunt specialist, de aceea am cerut o parere avizata. ceea ce nu ai citit: AM FOST LA PRIMUS SI AM SCHIMBAT CUREAUA DE ALTERNATOR LA 65000KM! ATUNCI CAND S-A RUPT. Are rost sa o mai schimb la 85000km? Daca mecanicii din alte tari si producatorul spun ca distributia se schimba la 180.000 km, de ce in Ro exista acesta opinie potrivit careia e mai bine sa schimbi la 90.000? Nici VW nu mai schimba inainte de 120.000! Asadar , daca astfel de mecanici , care "stiu ei ce e mai bine", chiar ar avea dreptate, oare nu i-ar angaja Volvo in Belgia? Sa fim seriosi! Eu am cerut o parere pertinenta, dar se pare ca tu, Bogdan, nu stii sau nu vrei sa o oferi. Sau esti de acord cu jecmaneala pe care service-urile din Ro o aplica clientilor. In acest caz, astept o alta opinie. multumesc, totusi, pentru raspuns. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2012 · Report post In cazul asta asteapta sa ti se rupa A DOUA OARA. Succes Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2012 · Report post de fapt, acum am rezolvat problemele si nu cred ca mai am nevoie de sfaturi pentru aceste situatii. poate pe viitor...... dar se pare ca nu sunt multi cunoscatori ai acestui model. ma asteptam sa primesc un sfat de la cei care DETIN o astfel de masina, nu de la cei care au vazut-o in trafic sau prin showroom-uri. In cazul asta asteapta sa ti se rupa A DOUA OARA. Succes de ce crezi ca s-ar rupe? au schimbat atat cureaua cat si intinzatorul. ce informatii detii in plus? te rog, dezvolta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2012 · Report post Doar pentru ca poate tu detii un mouse Microsoft, iar eu un Logitech (exemplu), nu inseamna ca nu au aceleasi componente interne. Ce nu ai inteles e ca s-a dorit sa ti se ofere un ajutor, GRATIS, pe acest forum. Daca esti atat de documentat si patit, nu inteleg de ce ai mai cerut un sfat aici. Schimba curelele cand doresti in acest caz, mie unuia mi s-a luat de genul acesta de oameni care vin sa ceara o parere, dupa care arunca cu c***t ca de ce sa fie asa, si nu cum zic ALTII, daca parerea ALTORA ii ajuta la buzunar. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2012 · Report post Doar pentru ca poate tu detii un mouse Microsoft, iar eu un Logitech (exemplu), nu inseamna ca nu au aceleasi componente interne. Ce nu ai inteles e ca s-a dorit sa ti se ofere un ajutor, GRATIS, pe acest forum. Daca esti atat de documentat si patit, nu inteleg de ce ai mai cerut un sfat aici. Schimba curelele cand doresti in acest caz, mie unuia mi s-a luat de genul acesta de oameni care vin sa ceara o parere, dupa care arunca cu c***t ca de ce sa fie asa, si nu cum zic ALTII, daca parerea ALTORA ii ajuta la buzunar. iti multumesc pentru parere, dar nu cred ca am primit niciun ajutor. intrebarile mele au ramas fara raspuns pana dupa ce am fost la revizie. Iar opiniile au fost neconcludente. ai dreptate si tu in ce priveste comparatia cu mouse-urile ( eu folosesc o tableta:), dar ia, te rog , in considerare ca eu vorbesc de un mouse Microsoft din 2000 si unul din 2011. s-au inregistrat ceva evolutii, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2012 · Report post Esti dezinformat rau de tot, uleiul in cutia TF80 se schimba la 60.ooo km nu la 90.ooo km iar auxiliara este cu probleme mari la D5244TX dupa 2007, tocmai de aceia producatorul (Volvo) spune clar ca se schimba la 1/2 din distributie, adica la 90.oookm fata de 180.ooo km cat tine distributia. Din cauza faptului ca in RO este mult praf, balti, multe ore de functionare, este recomandat la 1/2 din cat zice Volvo, adica 45.ooo km auxiliara si 90.ooo km distributia. Daca tu te incapatanezi si vrei sa schimbi auxiliara la 90.ooo km si distributia la 180.ooo km esti liber sa o faci . Daca eu iti dau un sfat si tu ma iei la misto normal ar fi sa ma supar, considera ca ai primit ultimul sfat din partea mea . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2012 · Report post @Intel, in mod normal distributia se schimba la 180.ooo km sau 10 ani DAR intinzatorul + cureaua auxiliara exterioara (primara) se schimba la 90.ooo km Din cauza faptului ca in RO este mult praf, balti, multe ore de functionare, este recomandat la 1/2 din cat zice Volvo, adica 45.ooo km auxiliara si 90.ooo km distributia. Cu tot respectul, deci auxiliara la 45k si distributia la 90k, nu cum ai zis in primul post citat, ok? Ca dupa primul post citat, eu ramasesem cu impresia ca distributia la 90k si cureaua auxiliara tot la fel si daca nu mai continuau discutiile si nu ziceai auxiliara la 45k eu ramaneam setat cu 90k. Ca sa stiu cum fac Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2012 · Report post Eu cred ca am fost destul de explicit . In mod normal la 180.ooo km se schimba distributia si la 90.ooo km auxiliara conform Volvo Cars . In mod anormal (ROMANIA) se schimba la jumatate din timp/distanta, adica 90.ooo km distributia si 45.ooo km auxiliara . Eu sincer recomand inspectarea vizuala a curelei auxiliare la fiecare revizie, daca se vad urme de uzura prematura trebuie inlocuita cureaua + intinzatorul . Costa ~700 lei pe original dar salveaza motorul . Exista insa si cazuri izolate in care se rupe cureaua de auxiliara si nu se intampla nimic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2012 · Report post Si dupa aceea, la fiecare 45000km auxiliara, respectiv 90000 distributia? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2012 · Report post Exact . Dar iti recomand la fiecare revizie sa-l pui pe mecanic sa arunce un ochi la auxiliara, nu de alta dar am patit la D5-ul de 185cp sa se rupa fasii din curea dupa 30.ooo km . Chiar nu inteleg cum au gresit asa de rau cei de la Volvo cu aceste motoare pt ca au modificat intinzatorul dar tot mai sunt probleme . Share this post Link to post Share on other sites