Posted 9 Apr 2013 · Report post Nu stergem dar putem redenumi topicul in "Prima revizie la primus vine cu o fisa gratis pentru automatul de cafea". Bag si eu promotie,la fiecare diagnoza dupa o revizie la reprezentanta primiti gratis o doza de cola ) Poate va opriti si pe uruguay la intoarcere,am suc la rece Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2013 · Report post eu imi cumpar ulei, urc masina pe elevatorul din dotarea societatii prietenei mele si am schimbat uleiul cu manopera gratis.mi se pare exagerat sa platesc manopera de 500 ron pt schimb ulei+filtre (stiu ca discutam pe revizii la masina poate inca in garantie, dar pretul nu se justifica nicicum).Sau eventual, mai invit un coleg de pe forum bem o bere si schimbam uleiul la doua masini . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2013 · Report post Nu stiu unde te-ai dus tu de-ti ia 500RON, dar un pret normal pt. schimbat ulei si filtre (doar manopera ma refer) e undeva la 100RON. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2013 · Report post Daca tot discutam d revizii, eu imi cumpar mann, sunt la preturi decente.Intrebarea, oare sunt si cat de cat calitative?ma uitam ca sunt fabricate inclusiv prin Africa.Dar probabil incredere pot sa am in ele.Ce zici Midnight Caller? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2013 · Report post Nu pot sa zic decat ca le folosesc pe toate cele 3 masini pe care le am si ca de 7 ani de cand le comercializez, nu am avut nicio plangere. Singura alternativa pe care as lua-o in considerare este de la Knecht/Hengst (Mahle) Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 (edited) · Report post nici la mine nu au fost probleme, cu toate ca le-am folosit pe mercedes vito, opel astra, ford focus, mondeo, seat ibiza.eu merg in continuare pe ele.la ulei mi-a fost mai aiurea dar azi am cumparat CASTROL 5W-40 DPF, m-am asigurat ca respecta norma ACEA B4 si e pentru motoare pe common rail, asa ca rau nu are cum sa fie. Edited 28 Nov 2013 by Stronghold Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post In ziua de astazi e chiar inutil si incorect sa mai vorbim de tara in care e fabricat\imbuteliat\etc un produs. TIne strict de ce nivel de calitate impune si cere producatorul de la fabrica respectiva pentru produsele sale. Filtrele fie ele Mann, Bosch, Mahle vin produse in diferite fabrici de prin lumea asta, Israel, Romania, Cehia, Polonia, Germania, CHINA, etc dar conteaza nivelul calitatii la care au fost fabricate. De exemplu daca ar fi sa ne ferim de CHINA aruncati-va toti la gunoi iPhoanele, iPad-urile, smartphoneurile, laptopurile, bordurile de la masini, etc. In ziua de astazi exista nivele de calitate, nu tari in care sunt fabricate. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2013 · Report post da e adevarat, conteza standardul de calitate, dar cand ne gandim la Romanica, parca tremura -n chiloti clanta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2014 · Report post Salutare......ajuns la 80.000 km si 5 ani de folosire am vrut sa fac o revizie totala a masinii. Pe dedesubt (bucsaraie-fierotenii si altele) nu am avut ce schimba....mecanicul s-a invartit juma de ora pe langa si pe sub masina si mi-a spus ca nu are ce schimba. In schimb am montat un nou kit distributie (mai putin pompa de apa, care am inteles ca la Volvo duce mult si bine), am schimbat cureaua de la alternator si rola intinzatoare, precum si cureaua de la AC, plus revizia clasica (filtre si ulei). Dupa ce am luat masina din service parca nu mai era a mea.....a intinerit bine de tot...in sensul ca devenise mai silentioasa si parca ceva mai iute.... Sa ne auzim cu bine!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post Si peste un an cand o sa incepe a pice apa pe la pompa, o sa platesti din nou manopera (demontat si montat distributie), pentru a schimba pompa de apa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post Nu pica pompa de apa pt ca nu se schimba la D5 decat dupa 3 distributii adica tine cca 500.ooo km fiind Aisin . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 (edited) · Report post Nu pica pompa de apa pt ca nu se schimba la D5 decat dupa 3 distributii adica tine cca 500.ooo km fiind Aisin . . Bogdan ? daca imi pun pompa apa AISIN la masina din semnatura inseamna ca pot sa merg cu ea 500 k ? Edited 26 Feb 2014 by Stronghold Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post Dap, numai ca este numai 350E in Germania . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 (edited) · Report post Dap, numai ca este numai 350E in Germania . Ieftin al dreaq .eventual , daca esti amabil, poti sa dai si codul producatorului Edited 26 Feb 2014 by Stronghold Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post WPV-902, se gaseste pe la 250RON, nicidecum la 350Eur, dar nu stiu daca este livrabila. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post OEM cod 8694630 costa acum in Germania 150E, deci s-au ieftinit bine . Oricum sunt 2 tipuri de pompe in functie de motor, primul D5 pana in 2003 are o pompa iar celalalt are alta pompa ce arata la fel sincer sa fiu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post Si la ambele echivalenta este acelasi cod la HEPU. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post Multumesc mult baieti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2014 · Report post Salutare......ajuns la 80.000 km si 5 ani de folosire am vrut sa fac o revizie totala a masinii. Pe dedesubt (bucsaraie-fierotenii si altele) nu am avut ce schimba....mecanicul s-a invartit juma de ora pe langa si pe sub masina si mi-a spus ca nu are ce schimba. In schimb am montat un nou kit distributie (mai putin pompa de apa, care am inteles ca la Volvo duce mult si bine), am schimbat cureaua de la alternator si rola intinzatoare, precum si cureaua de la AC, plus revizia clasica (filtre si ulei). Dupa ce am luat masina din service parca nu mai era a mea.....a intinerit bine de tot...in sensul ca devenise mai silentioasa si parca ceva mai iute.... Sa ne auzim cu bine!!!! Cat te-a costat distractia si unde ai facut-o? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2014 · Report post M-a costat in jur de 3.000 ron si am facut-o la un service din zona Baneasa. Astazi am luat o decizie.....sper sa nu fie gresita....dupa 5 ani cu al meu Volvo, l-am scos la vanzare(apropo daca stiti pe cineva care vrea o masina bine intretinuta si ingrijita, da-ti un semn) am nevoie de o schimbare, chiar daca voi trece la o marca inferioara.....dar nu vreau sa-i fac reclama aici...:PP. Multa bafta baieti!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2014 · Report post @adi_xc60, nu e cam mult 3000lei poate ai baut si vreo cafea (atunci se explica pretul), distributie la D5 scimbata la 80000? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2014 · Report post WOW, mai scump ca la Primus . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2014 · Report post Hai pe bune ....iar o dam la misto cu marele service de Bentley si Maseratti, Primus Auto(chiar nu am nimic cu ei legat de calitate .....in schimb preturile sunt TOTAL exagerate).......Cand acolo doar o BANALA revizie de ulei si filtre e in jur de 20 de milioane ..... Sa o luam sistematic.......asa cum am spus mai sus am schimbat: ulei(7l x 58 lei/litru) + filtru aer (137 lei) + filtru ulei(54 lei) + filtru polen(93 lei) + filtru combustibil(130 lei), kit distributie (450 lei), curea agregare(109 lei), curea transmisie(60 lei), intinzator curea accesorii(310 lei) + manopera + o atentie mica la mecanici......si cam aici iese socoteala. Bogdane hai sa iti spun si tie ce i-am zis mecanicului sef de la marele Primus ultima data cand am trecut pe acolo......daca la Primus ar fi revizia de ulei si filtre 13, 14 milioane eu as merge linistit la ei(pentru siguranta masinii mele), decat sa o fac la un service No Name pe 8-9 milioane, dar NU accept sa dau 20 de milioane pe o revizie care ti-o face pana la urma si Nea Costel in fata casei(dar discutia asta am mai avut-o si nu duce nicaieri....fiecare cu opinia lui). La RR Evoque o revizie ma duce la 14 milioane la reprezentanta, la Toyota Landcruiser platesc 8 milioane la serviceul Toyota, iti zic din proprie experienta.....sunt cumva filtrele si uleiul de la Primus mai speciale.....sau platim pentru comfortul........mai bine tac si nu mai zic nimic(as avea prea multe de zis....si pot exemplifica cu facturi primite de la Primus)....ca supar multa lume...O zi buna! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2014 · Report post Din ce ai scris tu mai sus, piesele au costat 1750 lei, iar restul a fost manopera, nu ti se pare mult 1250 lei? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2014 · Report post @Adi, distributia OEM costa pana in 2500 lei la reprezentanta iar revizia pana in 1400 lei, totul cu piese originale si ulei bun . Dupa preturile tale imi dau seama ca nu ai folosit nimic OEM, oricum ai pus masina la vanzare si nu conteaza insa cel care o ia nu va fi foarte bucuros cand se va rupe auxiliara la el sau cand motorul va consuma acel ulei de 58 lei . Adica la XC60 nu te joci cu auxiliara mai ales ca e un model cu probleme . Ce ulei ai pus de 58 lei litrul, asa de curiozitate . Share this post Link to post Share on other sites