Posted 6 Dec 2011 · Report post Salutare bine v-am gasit! primul post-prima problema . am cautat ceva asemanator pe forum si nu am gasit nimic! Am un Volvo v40 2.0T din 1999 cu volan pe dreapta. L-am cumparat cu "problema" asta si anume: la pornire nu mergea din prima cheie de fiecare data , trebuia sa o "chinui" vreo 1-3 secunde pana pornea. Mentionez ca nu-mi facea asa permanent Nu m-a ingrijorat prea mult faptul asta (intre timp am fost la service , am verificat bujiile si injectorii - totul era ok) . Acuma mai recent (1-2luni in urma) timpul asta pana la pornire a depasit cele 3 secunde , si o tot chinuiam pana sa porneasca, iar dupa 2 zile nu am mai reusit sa o pornesc. Am repornit-o dupa 1 zi , a luat-o "din prima cheie" iar dupa vreo 20 km de mers , a inceput sa faca feste ca si cum nu i-ar ajunge benzina ca intr-un final sa se opreasca si sa nu o mai pot reporni. Am tractat-o la service , acolo iarasi bujiile si injectorii -ok(mentionez ca in localitate la mine nu avem service specializat ca sa-mi citeasca erorile din computer) , mecanicul a ajuns la concluzia ca e de vina filtrul de benzina, intr-adevar filtrul de benzina era in "moarte clinica" , am schimbat filtrul , masina a pornit din prima cheie . dupa doar 3-4 zile , dupa ce am fost la benzinarie sa alimentez .. a re-aparut problema ( senzatia ca nu-i ajunge benzina .. pana la oprirea motorului), am reusit sa o pornesc intr-un sfarsit si am mers direct la service, unde totul era ok. chiar si pompa (pe care dealtfel mecanicul o suspecta) O noua zi , aceeasi problema , iarasi am reusit sa o pornesc , dupa care au mai durat vreo 2 zile de genul celor anterioare (senzatia ca nu-i ajunge benzina .apoi oprirea motorului si mai apoi nu mai reuseam sa o pornesc) am tractat-o acasa si sta de cateva zile in garaj. am inceput sa caut informatii pe internet insa nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. Insa dupa ce am citit atatea probleme pe toate forumurile volvo , am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa fie de vina computerul de bord, caruia nu i-a mai fost resetat "service-ul" niciodata de cand am cumparat-o. Acum va intreb e posibil cumva , computerul sa-i opreasca benzina pt ca din datele pe care le are eu merg fara "service" la masina de cativa ani?? ps: am observat ca dupa ce reuseam sa o pornesc , mergeam in jur de 20 km cu dansa .si apoi incepeau porblemele Multumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post Nu, nu e posibil sa fie din cauza indicatorului de service. Trebuie verificat si regulatorul de presiune din rampa. S-a mai discutat pe aici. Sau e posibil daca filtrul de benzina a fost colmatat sa fi obosit pompa de benzina si sa aiba " crize de personalitate" cand se incalzeste. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post mironb , ms pt raspunsul rapid. daca e din cauza filtrului colmatat, ce-mi recomanzi sa fac cu Pompa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post Mai intai trebuie verificata presiunea din rampa. Se poate verifica si cu un manometru obisnuit de roti, cu mare atentie sa nu sara benzina in ochi. In stanga rampei de injectie este o valva identica cu cea de la anvelope, unde se poate masura presiunea. Nu mai stiu exact intre ce valori trebuie sa fie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post Intre 3bar (cand pui contactul) si 2bar (la 10 min. dupa ce iei contactul). Daca scade sub 2bar, e regulatorul defect sau un injector "picura". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post Exact același simptome le-a avut și masina tatălui meu, un Ford Focus 1.6 din 2003. A schimbat filtrul de benzina, doua pompe de benzina, prima de la dezmembrări, a doua noua; fără sa apară o îmbunatățire in comportamentul mașini. Pana la urma mecanicul a observat ca sita de la pompa de benzina era obturata, a spălat rezervorul si s-a rezolvat problema. Pe fundul rezervorului era un material "mâlos'' acoperit de o pelicula alba. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 (edited) · Report post hmmm...precis ai lasat rezervorul deschis, si peste noapte a venit un pervers ceva... Edited 6 Dec 2011 by LeChuck Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post e posibil sa fie rezorvorul???. cu masina asta s-a mers cu becul galben la benzina mai mereu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post S-o luam pe rand, intai verifica presiunea din rampa si apoi ne mai dam cu parerea. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post este posibil, da. ori alimentarea, ori scanteia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2011 · Report post Multumesc frumos baieti. Voi incerca sa urmez pasii lui mironb , apoi tin la curent topicul. o seara buna Share this post Link to post Share on other sites