Posted 8 Dec 2011 · Report post motorul imi trage intrerupt putin la acelerare . mi sa spus ca ar putea fii pompa de motorina din rezervor . are asa ceva ? volvo v70 2.4 D. poate fii din cauza filtrului de motorina ? Multumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2011 · Report post Buna ziua si tie. Da, V70 2.4D ARE pompa de aductiune in rezervor. "Ti s-a spus" pe baza unui glob de cristal sau pe baza unei testari riguroase si a unor coduri de eroare ? 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2011 (edited) · Report post nar putea fi filtru de motorina ca nu lam schimbat de cativa ani Edited 8 Dec 2011 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2011 · Report post Cativa ANI ?! Filtru de motorina se schimba odata cu TOATE filtrele, la 10.000km. N-ar fi de mirare daca ala e cu probleme. Pompa "SLABA" nu exista. Pompa ori baga, ori nu baga. Vorbim acum de pompa de JOASA presiune. O verificare temeinica ar fi implicat masurarea presiunii dupa filtrul de motorina, in partea de joase, urmata de o diagnoza in mers pe tester, cu verificarea presiunii pompei de inalte (ca de-aia exista senzor de presiune rampa comuna pe masina). Nah... ageamii sunt peste tot. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2011 · Report post mersi mult . am sa mai postez ca mai am o gramada de probleme incep cu astea existentiale ... apoi cu senzori si erorri la comp de bord si asa in esenta sunt foarte multumit de volvo ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2011 (edited) · Report post @Midnight, da-mi voie sa te contrazic, filtrul de motorina se schimba la fiecare a doua revizie/sau 2000 ore functionare, adica la 40.ooo km conform programului de intretinere. Intreruperea poate fi de la turbina, o problmea standard la D5u vechi. Trebuie verificate furtunele de vacum si evident trebuie o diagnoza facuta la masina . Edited 9 Dec 2011 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2011 · Report post Gi, nu te contrazic cu filtrul de motorina, dar si distributia se schimba la 120.000 cf. intervalului de service si totusi noi o inlocuim la 80.000 Nici eu nu merg pe ideea de probleme la pompa de joase, dar Cristi nu ne-a spus nici daca i se aprinde ceva prin bord sau ii da masina vreun mesaj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2012 · Report post aaa mai e o problema mi spart putin intercoolerul poate fi deacolo il voi repara in februarie . in sine masina merge bine . pana la 3000 turatii cand intra in protectie motorul si imi limiteaza acceleratia la jumate aproxaa si cu mesajele . imi e intrerupt ecranul . imi merge ocazional . nah masina e cam problematica asa pe partea asta ... nare nimica grav caroserie motor etc. doar are mici intreruperi am schimbat filtrul de motorina si sa imbunatatit situatia insa nu de totimi scrie ceva de un bec ars si inca ceva . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2012 (edited) · Report post aha . pai nush ce scrie ca e germana . si nah nu sta prea mult deci a 2 eroare cand dau oke se sterge.sau e ilizibila. filtru de aer e oke . debitmetru schimbat nou . intercooler spart ... si dupa ce am pornit motorul . le dau oke la cele 2 erori si gata nu mai imi apare nimica Te-am tot rugat, nu vrei să înţelegi... Edited 27 Jan 2012 by HEIMÐALLR Scriere necorespunzătoare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2012 · Report post scuze . nu miam dat seama . fi mai explicit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2012 · Report post Salut, problema cu bordul ia legatura cu Bogdan G se repara,iar cu filtrele se schimba in general toate la fiecare revizie eu il mai schimb o data pe cel de aer la 10000 km neaparat . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2012 · Report post @Alex, am scris destul de clar cum este cu orele de funtionare, Volvo a normat revizia la 1000 ore MAXIM/20.ooo km, adica 20km/h medie orara. Distributia se face la 8000 ore, asta poate insemna si 160.ooo km cum scrie la carticica dar si 80.ooo km daca masina are o medie de sub 10km/h, adica masina este taxi si mai mult sta in traficul urban . Share this post Link to post Share on other sites