contdezactivat

Consum mare la temperaturi scazute, diesel

41 posts in this topic

Nu imi dau seama despre ce soc e vorba. La pornire, are 2 sisteme auxiliare,unul vacuumatic care mareste debitul si unul electromagnetic, care mareste avansul... din ce am observate eu, sunt independente unul de altul.

Injectoarele sunt OK si oricum nu sunt de acord cu alte solutii de curatare decat cele care presupun aditiv in rezervor... si nu va recomand nici voua metode de curatare cu ultrasunete. Jhon stie de ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa mai zic...

Tocmai m-am intors de la un drum dus-intors de 640km pe ruta E68-E81si desi i-am dat ceva talpa... am scos viteza medie orara de 91km/h... consumul a fost de numai 4.69%.

Inca nu am verificat releul-"ecu" dar am aflat niste chestii interesante despre el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca si-a revenit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa mai zic...

Tocmai m-am intors de la un drum dus-intors de 640km pe ruta E68-E81si desi i-am dat ceva talpa... am scos viteza medie orara de 91km/h... consumul a fost de numai 4.69%.

Inca nu am verificat releul-"ecu" dar am aflat niste chestii interesante despre el.

sa ne povestesti si noua despre chestiile interesante aflate de tine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca si-a revenit?

Se pare ca numai urban sau la drumuri scurte sunt probleme.

sa ne povestesti si noua despre chestiile interesante aflate de tine :smile:

Momnetan, pot numai sa spun ca e ceva mai complex sistemul decat am crezut pana acum.

P.S. Probabil din cauza celor 7 ore de condus, azi noapte am pus 100km in plus la calcule. Datele reale sunt: consum 5.56%, v.m.o. 78km/h.

Ma duc la somn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este un consum bun. tinind cont de aerul rece de afara, incarcatura, trafic. in oras este altceva. pornit oprit,semafor, treceri peste pietonti , cautari loc parcare.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

De la ultima alimentare mi-am propus sa nu depasesc 2500 rpm. Nu m-am putut abtine si am ajuns pana la 3000 rpm de cateva ori. Consumul spre uimirea mea a fost de 12,2-12,3 L/100 km (a se mentiona ca in mediul urban am circulat cu masina)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare cum ar arata xc-ul cu carton in fata? ;D ;D ;D

Prin '00 exista un plastic transparent care se monta pe grila capotei. Produs original VOLVO.

post-1300-0-69335200-1325352444_thumb.jp

Edited by DragosGD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin '00 exista un plastic transparent care se monta pe grila capotei. Produs original VOLVO.

post-1300-0-69335200-1325352444_thumb.jp

Interesant :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce i-am facut, probabil a fost un contact imperfect pe undeva, care s-a remediat cand am desfacut mufele sa masor tensiunile/valorile...

De cand e gerul asta consumul urban e neasteptat de ok, chiar mai bun decat consumul de "vara", adica fix cat scrie in carte: 6,8%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule consuma masina ta 12,2-12,3% cand zboara porcul in stratosfera folosind un pai si un pix pe post de vâsle .

Ultimul consum la mine a fost 16.5 % masurat evident prin metoda plin/plin . In bord am 11.2% :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule consuma masina ta 12,2-12,3% cand zboara porcul in stratosfera folosind un pai si un pix pe post de vâsle .

Ultimul consum la mine a fost 16.5 % masurat evident prin metoda plin/plin . In bord am 11.2% :D

Pe bune ca atat mi-a iesit! Acum cu gerul asta sare de 13 L/100 km!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin '00 exista un plastic transparent care se monta pe grila capotei. Produs original VOLVO.

post-1300-0-69335200-1325352444_thumb.jp

La v40 este un capac ce se pune in fanta din bara la temperaturi scazute(la cutie automata pentru ca uleiul sa se inacalzeasca )nu am asa ceva (am intrebat cat costa( cu codul din vadis) ;si am renuntat):) la 15 grade se incalzeste la 80 in 4-5 minute;

la 244 am ebespacher-ul pe care il folosesc si in mers

asa ajunge la 80 de grade in 2-3 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai, mai, mai ,ce atat filosofie,injectoare,bujii...... stii bine ca eu am curatat injectoarele si nu aveau nimic la peste 200 de mii km,bujiile inlocuite 2 si imi face probleme la pornire,la temperaturi joase,din cauza unui injector de papuc care este infundat si asa consumul este agreabil nu preea ajunge la 14% dar la 10% ajunge iarna, dar vara fara aer 8 si cu aer 10% in Bucuresti.Da dar secretul nu este cartonul ci polistirenul''',am decupat o bucata de polistiren de 2cm cat radiatorul si am fixat-o in fata lui nu se vede nimic inestetic.Precizez ca la mine iarna fara acel polistiren este cam frig in habitaclu,prima data am pus carton,iar ulterior m-am gandit la polistiren.Merge fara probleme si stau fara griji,apa nu se ridica nici la jumatatea cadranului, exceptand faptul cand mergi 1 ora bara la bara .Consumul acestei masini este de 7.4% in oras dar nu si in metropola''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am incercat cu textil in fata radiatorului, la fel cum spui tu.

Diferenta e ca materialul textil permite utilizarea in marje de temperatura destul de mari. Nu trebuie sa iti faci griji ca afara sunt -20 -10 sau +5 +10, ca in cazul cartonului.

Aerul trece prin el dar face o bariera termica suficient de permisiva, lucru care nu se intampla in cazul cartonului, care la prima schimbare majora de temperatua trebuie reajustat.

Interesant este, acum observ: nu este nici o diferenta intre cum se incalzeste motorul la -10 -15 grade si cum se inclazeste la +5 +8 grade Celsius... Asta cred ca e de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule consuma masina ta 12,2-12,3% cand zboara porcul in stratosfera folosind un pai si un pix pe post de vâsle .

Ultimul consum la mine a fost 16.5 % masurat evident prin metoda plin/plin . In bord am 11.2% :D

chef , la 2 km pe zi de acasa la gradi si viceversa nu are cum sa ti consume mai putin ca nu are cand sa se incalzeasca motoru ...:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now