BogdanP

Ambreiaj S40 1.9D 85kw

16 posts in this topic

Desi sunt destule topicuri cu ambreiajul pe acest forum am hotarat sa deschid unul nou - sper sa nu se supere moderatorii.

Am ajuns si eu clipa nefericita de a fi nevoit sa schimb ambreiajul - masina mea e un S40 1.9D din 2001 cu 85kw (116 CP)

Dupa o intensa documentare pe forum, si in special dupa citirea acestui subiect: am ajuns la o mare intrebare:

Merge sa pun kit de ambreiaj de Reanult SCENIC pe S40-ul meu sau nu ?

Si daca da atunci de care tip de SCENIC? 1.9dCi sau 1.9dTi

Si-a pus cineva ambreiaj dinasta pe volvo-ul lui diesel ????? (la volvo pe benzina am concluzionat ca s-a pus si ca e ok).

Marca de ambreiaj Exedy ce va spune ?

Edited by BogdanP

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut,

iti trebuie pentru 1.9 dci.

De Exedy nu am auzit pana acum.

Recomandat ar fi Luk sau Sachs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAlut,

iti trebuie pentru 1.9 dci.

De Exedy nu am auzit pana acum.

Recomandat ar fi Luk sau Sachs.

Sa inteleg ca merge kit-ul de scenic si pt Volvo diesel de 85kw.

Stii pe cineva care si-a pus asa? (mentiunez ca volvo-ul de 85kw are si turbo pe el)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pe nimeni!

Oricum mare diferenta de pret nu cred sa fie.

Pentru s40 ul tau cat costa un kit de la Luk sau Sachs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pe nimeni!

Oricum mare diferenta de pret nu cred sa fie.

Pentru s40 ul tau cat costa un kit de la Luk sau Sachs?

pai eu am gasit kit SACHS cu 998 lei - fara rulmentul de presiune

si kit VALEO la 1158 lei - tot fara rulment de presiune

La mine rulmentul de presiune inglobeaza si ceva cilindru si cred ca deaia e vandul separat.

Oricum costa si ala destul - vreo 400 de lei.

Kitul pt RENAULT dci - am gasit cel mai ieftin la 500 de lei - Marca Exedy - insa acesta include rulment de presiune - dupa cum ma gandesc eu rulmentul de presiune nu poate fi la fel si nu cred ca mi-ar fi bun din acest kit, dar poate placa de presiune e buna.

Oricum trebuie sa desfac acolo pt ca inca nu e desfacut ca sa vad ce trebe schimbat.

Nu stiu si de asta intreb daca pt motorizarea mea este cineva care sa isi fi pus kit de ambreiaj de la alta marca de masina.

Edited by BogdanP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cel mai bine il dai jos si compari.Banuiesc ca astea de la Reno au alta serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cel mai bine il dai jos si compari.Banuiesc ca astea de la Reno au alta serie.

Ca sa am cu ce compara trebuie sa am piesa cumparata, si daca nu e buna sa o duc inapoi - trebuie sa vad inainte sa cumpar da mi-o ia inapoi in caz ca nu e buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei musai de Reno dai jos piesa ta si mergi la magazin.

Altfel cumpara un kit de volvo si scapi de probleme.

Iar rulmentul se vinde separat.

Analizeaza bine ceea ce vrei sa faci.Pentru ca daca vei monta o piesa de proasta calitate dupa un anumit nr de km vei fi nevoit sa o schimbi din nou.De aceea tind sa cred ca pretul manoperei va depasi cu mult pretul initial propus(adica am gasit cel mai ieftin la 500 de lei - Marca Exedy).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa lasati site-urile din AFARA, pt. ca ce ajunge la NOI sunt produse pt. Europa de Est, adica JUNK ! M-am plictisit de dat la retur discuri BREMBO ovalizate... asta nu va spune nimic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, ca trebuie comandate piesele din afara. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat de cat mi-am facut o opinie vizavi de piese si cred ca o sa merg pe ceva de la Sachs sau Valeo, si o sa cumpar de Volvo; pare riscanta treaba cu cumparatul de piese pt o alta marca.

Oricum sunt diferente semnificative intre ce sa montat pe masina din topicul cu pricina si ce imi trebuie mie.

Pentru ca eu am volanta bi-masica + rulmentul de presiune integrat cu ceva cilindru (nu e doar rulment de presiune si atat) si asta explica de ce in toate kiturile gasite de mine pentu renaultul mentionat in topicul de mai sus este inclus rulment de presiune, iar eu cand am cautat pentru masina mea, nu am gasit nici un kit de ambreiaj care sa includa si rulmentul de presiune, ci numai rulment de presiune separat.

Trag concluzia ca sunt foarte multe diferente constructive in ceea ce priveste volvo-urile S/V40 pana in 2001 si cele din 2001-2003.

Oricum deocamdata ambreiajul nu m-a lasat de tot - insa stiu ca va muri, desi e destul de cidat cum se comporta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Am un Volvo V40 din 2002, 1,9 diesel 85 kW. Merge f bine si il am din 2008. la 197000 km i-am schimbat setul de ambreiaj, la Service in Regie, Bucuresti. Eu sunt de ceva ani in Turcia, la Izmir. Ma intelege greu cu turcii la service. Nu le reprosez calitatea pieselor. Dar daca nu le spui EXACT ce vrei, ei nu sunt in stare de diagnoza. Deaoarece zilele trecute mi s-a parut ca aud un fluierat specific amnreiajului uzat, si pt. ca, la trecerea peste un obstacol in panta am fortat un pic ambreiajul, am simtit un miros de ferodou incins. Intrebare: Cam la cat timp/km se schimba ambreiajul? Precedentul a fost marca LUK. Acum am la bord 260 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am masina de 12 ani si 120,000 de kilometri la bord. Ambreiajul original se comporta excelent.

Ambreiajul il schimbi cand te lasa. Din cate stiu da semne clare cu suficient timp inainte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am masina de 12 ani si 120,000 de kilometri la bord. Ambreiajul original se comporta excelent.

Ambreiajul il schimbi cand te lasa. Din cate stiu da semne clare cu suficient timp inainte.

E posibil sa-si spuna cuvantul oare si motorizarea?Si eu am 1.8 benzina din 2002,are 270.000km la bord,ambreiajul original si nu da semne ca ar fi obosit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu exista un numar strict de km sau timp la care se schimba ambreiajul. Depinde foarte mult de drum, oras sau drum intins si de sofer.

Un ambreiaj patinat miroase si la o masina noua, nu cred ca e un motiv de ingrijorare.

Ambreiajul meu este original si are 286000 km 1.9 di 75 kw.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now