Posted 12 Dec 2011 · Report post Aseara cand am intrat in parcare am auzit zgomotul (desi stiam de el de vreo 3000k) si am decis sa deschid usa si sa apas ambreiajul. Dispare complet acest zgomot. De la ce o fi? Ambreiajul nu patineaza(cel putin nu mi-am dat seama ca ar patina). Masina are 163k. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2011 · Report post Daca e o "haraiala" care dispare la apasarea ambreiajului, e rulmentul de presiune. Daca e zdranganeala, sunt mari sanse sa pice (sa fie picata) volanta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2011 · Report post E zdranganeala...si dispare cand apas ambreiajul. Are ceva daca mai merg cu ea asa? Ma gandesc sa schimb totul odata (ambreiaj, voalnta si rulment). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2011 · Report post Având în vedere că volanta cu masă dublă este una din numeroasele boli de familie ale D5244T-ului, aproape sigur este vorba despre ea. La mine, sunetul a apărut chiar înainte de 150000 km. Depinde mult şi de modul în care este pornit/oprit motorul (cu ambreiajul apăsat sau degajat). Uite , măi Dudule, detalii (sunt multe pagini de lecturat, însă ţine cont că, la mine, cel puţin, acel sunet avea provenienţă dublă, suna şi din cutia de viteze). PS: A dracu' zdrăngănit, o fi de la capacul motorului... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2011 · Report post Cred ca Midnight are dreptate...este de la rulemnt. Zdrangane a rulemnt mey Heim'......pornirea o fac cu ambreiajul apasat pe care il tin inca 3 secunde dupa pornirea motorului. Oprierea motorului o fac dupa minim 10-15 secunde de stationare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2011 · Report post Păi, dacă desfaci să schimbi rulmentul, ai ocazia să verifici şi jocul volantei. Îţi recomand să optezi pentru rulment OEM. Eu mi-am pus Luk, dar acuma parcă aş fi mai împăcat dacă aş fi pus măcar Sachs, chiar dacă e un pic mai scump. PS: Nu cumva ai joc şi la caseta de direcţie? Virează volanul la 360o şi lasă maşina să încerce să-l redreseze, dar ţine de el, astfel încât să-i imprimi o mişcare de "du-te-vino" de aproximativ 1 cm (pe circumferinţa volanului) şi urmăreşte dacă nu se aud sunete suspecte. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2011 · Report post Pai LUK nu e producatorul OEM? Se schimba greu rulmentul asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2011 · Report post Păi, tocmai că e producătorul pentru OEM şi cade aşa de repede aş opta pentru altceva... pe de altă parte, faptul că e Luk nu înseamnă că e OEM. Rulmentul în sinea lui nu se schimbă greu, se schimbă chiar foarte uşor, însă e foarte mult de lucru până ajungi la el şi până pui totul la loc. Share this post Link to post Share on other sites