eddy

Pentru cei ce vor sa cumpere Volvo adus de "afara"

9 posts in this topic

Salutare

Scriu acest mesaj la indemnul lui BogdanG si spre ajutorul celora mai creduli decat mine si care isi doresc o masina proaspat adusa in tara!

In primul rand dupa ce masina a fost studiata si va incanta starea ei fizica si conditia tehnica nu tineti cont de numarul care sta inscris in contorul din bord! Tocmai pentru asta ma chinui sa uzez aceasta tastatura...

Daca totul este ok cu starea fizica/tehnica a masinii sau macar pe placul vostru treceti la pasul 2 si anume cereti vanzatorului actele de provenienta a masinii.

Nefiind inca inmatriculata (probabil?!) vanzatorul este obligat sa insoteasca masina de factura de provenienta din tara de origine. Aceasta factura o sa va foloseasca mai tarziu la inmatriculare si la stabilirea taxei de poluare/prima intatriculare.

Insa inainte de asta va poate folosi voua la aflarea numarului real de kilometrii si a starii tehnice cu care a plecat de la furnizorul din tara de origine.

In cele mai dese cazuri aceste masini, chiar flote intregi ale unor companii, sunt vandute catre firmele romanesti importatoare printr-un service sau parc auto din tara respectiva care strange masinile pe teritoriul sau pana cand romanii vin sa le ridice.

Aceste parcuri auto sau service/lichidator de flote sunt vanzatori de buna credinta si in cazul in care aveti posibilitatea sa-i contactati (telefonic in cazul in care vorbiti limba lor sau mail - la care se raspunde mai greu) le puteti cere datele tehnice ale masinii pentru care trebuie sa le furnizati VIN-ul. Toate datele de contact ale partii straine le gasiti in mod obligatoriu in antetul din factura! Merita incercarea..

Inca un aspect demn de luat in calcul dar nu si obligatoriu as spune eu....

In unele cazuri (atunci cand km sunt reali!!!) numarul de km reali sunt precizati si in factura! Dar atentie acestia trebuie sa fie imprimati cu aceleasi caractere si aceeasi intensitate ca si restul textului prezent in factura. In cazul in care in factura se precizeaza un nr de km dar caracterele nu sunt identice cu restul facturii atunci va garantez ca nu sunt reali. Totodata feriti-va de acest tip de factura pentru ca este probabil sa aveti chiar probleme cu ea la momentul inmatricularii.

Flotele de companii au ca medie anuala aprox 75 000km!

Masinile sunt aduse in tara pe transporturi tip "cargo" (mai multe masini pe platforme TIR), au km originali la intrarea in tara iar samsarii cand le iau de la firma importatoare in functie de starea fizica/tehnica a masinii hotarasc cat sa stea scris in bord.

Nu mai credeti in povesti cu doctori morti/paralizati si cu vaduve care nu mai au ce sa faca cu masinile care au ramas in urma sotilor!

Cetatenii din vestul Europei nu-si vand masinile inainte de 100 000km! Sunt doar cazuri extrem de rare si atunci nu ar fi deloc preturi atragatoare pentru firmele importatoare.

E posibil sa gasiti masina de 150 k km(reali) rulata afara care in bord va arata 90 k(falsi) si sa fie in perfecta stare tehnica si sa fie de preferat uneia de 120 k km rulati in tara. Modul de rulare si coeficientul de uZURA nu se compara intre cele doua medii de folosinta!

Sper ca sa fi fost destul de clar si obiectiv incat sa va fiu de folos...

Cand si daca aveti intrebari va rog nu ezitati!

Cu toata stima,

Va salut.

Edy

Edited by eddy

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Nu mai credeti in povesti cu doctori morti/paralizati si cu vaduve care nu mai au ce sa faca cu masinile care au ramas in urma sotilor!

Iaca eu stiu un s40 din 1998,motor de 1.6 cu 57 000 km reali.Asta din ce capitol face parte?Si da..mosu are 58 ani.

E adevarat ca la noi multi se folosesc de " pai sa vezi am luat o de la o baba,mos,doctor care.."

In prumul rand la noi nu inteleg pretul,care este mult mai mic ca cel de pe mobile.de

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu tocmai imi spui de acele exceptii care eu le-am catalogat in cazuri "foarte rare" fara sa spun ca sunt imposbile.

Daca vrei sa auzi cate cazuri se doresc a fi reale cu cel care-l cunosti tu da o fuga in autovit intr-un weekend si sa vezi cate vaduve au ramas "saracele" cu masini de pana in 100 000km si cu mortul pe masa. Sper sa imi fie iertate pacatele pentru cuvintele astea!:D

Stiu, sunt si cazuri reale insa nu-mi vine sa cred ca toate ajungeau in Romania si mai ales in Autovit!

Sa fim seriosi...printri noi sunt cate unii care au cativa ani seriosi de scoala si povesti am citit atunci cand a fost timpul acestora!

O seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate!

Insa, ca o completare, in Germania chiar unele reprezentante auto dau kilometrajul inapoi in mod oficial, te duci cu masina si iti pun 0 sau cati km vrei tu dar NUMAI daca prezinti o dovada ca masina nu se va vinde in Germania (radiere+certificat de export), iti dau si o hartie la mana.. asa ca nu e o metoda 100% sigura pentru cele care ajung neinmatriculate de la propietari in parcuri auto, fiindca acestea n-o sa-ti spuna de hartie.. de aici o sa gasiti o explicatie pentru anunturile cu "Export-Preis" sau "Nur für Export". 8)

Edited by Andreos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este binevenit sfatul dar nu le stii chiar(tu si Bogdan)pe toate dar este bine ca perseverati in a cunoaste :smile:

Pe multi vinzatori de masini i-a desteptat ca merge si "asta" (Volvo)la tirg (pe linga "astea "germane ) si acest forum initiat acum 4 ani .S-au gasit (se gasesc) musterii de pe aici.

Pina acum 3,4 ani nu vedeai aproape ,nici umbra de Volvo la tirg venit din afara spre vinzare tirg.Si cu Sh este la fel.

Parca odata forumul asta se dorea a fi tehnic si nici vorba de consultanta sau .. In orice caz fii linistit ca nu se vind nici 150-200 Volvo aduse in tara neinmatric., din tirg anual ca sa fie foarte util sfatul tau.Cine vrea ceva sigur cumpara din afara .

Mai repede ele se vind (daca se vind )intre cei ce au sau au avut tot Volvo(forum).Aici sint tzepe mai mari sa stii :smile: .My opinion..

Asa'i ca meriti un warn ?.... acum te iert ; data viitoare iei dublu ;)

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg nimic din postul tau draga V50Saphir, Volvo se vindea in targ si acum 3 ani si acum 4 ani, ce scrii tu mai sus este de neinteles .

L-am rugat pe Edy sa impartaseasca experienta sa pt ca nu am auzit pe cineva care sa sune intr-o alta tara si sa afle date despre masina, toti se multumeau cu un istoric de reprezentanta, de multe ori incomplet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma mesajul are o anumita destinatia si cine are nevoie de el sigur va intelege ceea ce trebuie. Era inevitabil sa nu apara si "comentatori" in mod gratuit!

Pana la urma daca nu ai nevoie de aceste "sfaturi" dai pagina mai departe. Eu nu te-am obligat sa citesti niciun mesaj. A fost alegerea ta!

Oricum eu sunt convins ca cine vrea sa inteleaga ceva de aici...sigur va intelege, Pacat ca din mesajul D-lui V50Saphir nu prea se intelege nimic desi sunt convins ca avea ceva destul de concludent in opinia sa! Oricum crede-ma ca nu le stiu deloc pe toate...sunt chiar prost in cele mai dese cazuri!

Tot respectul ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eddy a avut intentia buna si altruista de a-i ajuta/avertiza si pe altii si-a dat interesul scriind (nu putin) si e de apreciat. Iar cei carora le va folosi ii vor multumi poate.

In prumul rand la noi nu inteleg pretul,care este mult mai mic ca cel de pe mobile.de

e explicabil si prin realitatea si dinamica economica diferita, si a taxelor, si prin saturarea pietei dar si prin faptul ca cei care fac din asta o afacere au filierele lor, le iau ori lovite si le repara ieftin aici, ori la pachet mai multe pe trailer si astfel la alt pret decat cel pus pe site-uri, si multe altele.. intr-adevar nu le stim noi pe toate.

Cine vrea ceva sigur cumpara din afara

poti sa iei tu direct de la o mare firma/reprezentanta din afara, cu carte de service si tot nu e sigur, crede-ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este repros la ce ai postat.tu .Am fortat poate nota si te-a deranjat .

Am spus mai voalat ,incilcit daca vrei, niste chestii .NU ma apuc sa impartasesc prea multe explicit din ce fac altii si isi traiesc traiul din masini .Treaba lor.

@Andreos ,stiu cum sa cumpar o masina din afara pentru mine,altii.Am dat si niste sfaturi ,free ,aci pe forum,mai demult.

@Bogdan....am zis ,masini venite din afara spre vinzare ,deci neinmatriculate inca in Ro(acum 3,4 ani).

Cit despre Sh ,termenul pentru mine insemna de piese -dezmembrari,asta voiam sa spun.Deh.

Unora le place foarte mult sa cumpere din tirg (este mai facil) ,in loc sa apeleze la cineva care se si pricepe (contra unui comision) sa ii aduca masina garantat ce a comandat.

"Unde a mers mia merge si suta" ,este o vorba.

Imi cer scuze de postul meu neinteligibil si va las linistiti si cu bagarea de seama cind cumparati. :smile: Numai bine si sarbatori fericite sa aveti.Doamne ajuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now