eddy

Spalator faruri. Need Help!

50 posts in this topic

Salut

Am si eu nevoie de ajutorul celor cu vechime in statele VOLVO!

La modelul meu (dupa 2008) nu stiu cum se activeaza spalatorul de faruri! Le-am vazut functionand in urma unui tester facut zilele trecute si cand s-a dat comanda direct din calculatorul masinii au facut servici.

Citind in cartea masinii , ar trebui sa existe un buton in capatul manetei care comanda stergatoarele de parbriz insa acel buton/tasta care este acolo nu este activ/ nu se poate apasa pe el. Un buton similar celui de read message de la maneta de semnalizare.

Care este procedura, cum devin functionabile sau cum se activeaza chestia asta?!

Imi tot bat capul de 2 zile si acum ma bazez numai pe ajutorul vostru!

Multumesc!

Edited by eddy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit mai EDY, am gresit eu, trebuie sa ai farurile aprinse, nu pe 0 si o sa mearga .

Gresala mea .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa stau linistit cand le voi vedea mergand din comanda mea. Pana acum au mers doar la comanda ta! :evil6:

Dar sper sa le vad mergand iar!

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, spalatorul de faruri se activeaza daca ai farurile aprinse si tii mai mult timp activat spalatorul de parbriz. Cel putin asa este la XC60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, spalatorul de faruri se activeaza daca ai farurile aprinse si tii mai mult timp activat spalatorul de parbriz. Cel putin asa este la XC60.

La mine, chiar daca am sau nu farurile aprinse, la a cincea apasare a manetei de stropit parbrizul ies si spalatoarele de faruri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la a mea se intampla acelasi lucru ca la Andu. Indiferent daca am farurile aprinse sau stinse, in momentulul in care am dat la spalatorul de parbriz, imi spala si farurile automat (ceea ce e foarte nasol, 5 litri de lichid ii consuma la cateva spalari de parbriz + faruri)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheee - deci la mine, cuplat cu spalatorul de luneta, e lux :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai S40 mai greu probabil. Doar sa montezi un stergator pe spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda. asta cam asa este. There can be only one... :cyclops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are vreo legatura cu temp de afara ? Sau cu nivelul de lichid (daca iti apare pe bord mesajul cu lichid parbriz putin ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa aibe legatura? Stropitorile la faruri nu merg daca ai lichid putin, daca asta intrebi!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta te intreb ! Si daca e frig merg ?sub 0 grade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu sunt inghetate, merg!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke oke ma gandeam ca ar corela si cu temperatura de afara ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba cu lichid spalator de iarna ca altfel,deh!

Iti vor functiona si la -15grade fara probleme dar va depinde si de calitatea lichidului

Share this post


Link to post
Share on other sites

naveam lichid suficient si mam gandit ca din cauza aia ... dar am pus si merg :D sii evident de iarna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am lichid faruile sunt aprinse nu pe 0, si nu mai spala farurile :( nu am xenon sau alte modificări... ma poate ajuta cineva? am verificat cutia de sigurante de la motor si cea pt slapatoare de faruri e o siguranta de care nu am mai văzut asa ochiometric nu pare a fii arsa,

cam asa arata siguranta ... e cea albastra 20 A

post-3455-0-89719800-1404890322_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de presiune de pe vasul de lichid arsa!

Ai doua pompe, una pt parbriz si una pt faruri. Parca cea mica este pt faruri.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cam cat costa o asemenea pompa ? idee este ca ultima oara a mers bine ... de obicei merg cu farurile pe 0 (semi drl) si ieri ploua si era mizerie si am sesizat ca nu mai merge :(

pur si simplu asa se arde din senin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mufa din pompa si masoara cu un aparat de masura (cineva sa actioneze spalatoarele). Daca nu ai 12v, inseamna ca problema este pe traseu (siguranta, releu, cablaj), daca ai 12v, inseamna ca este pompa arsa

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke multumesc mult ... tocmai maine plec in franta si aveam nevoie de spalatoare ... acuma nah

nu stiti daca demontez plasticul de la roata ... am acces la acea pompa ?

poza dea lui onezero .. aceea ce se vede este pompa inlata presiune pt faruri ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa hotarat sa mearga de la sine ... de ce nu a mers ??mister

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil un contact imperfect (praf, mizerie, apa, contact oxidat, releu, etc...). Se mai intampla si dastea cateodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releu era oke .. a inceput sa mearga slab apoi sia dat drumul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie pompa bolnavioara...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now