sudoku

boala grea,,,nu mai porneste

5 posts in this topic

Buna ziua si va multumesc ca m-ati acceptat langa voi.Am o problema groasa (cred eu) la pornire. Cronologic:in urma cu trei zile dimineata la o secunda dupa ce am pornit motorul a inceput sa se auda un zgomot puternic din compartimentul motor. Am ridicat capota si mi-am dat seama ca zgomotul venea de de undeva din zona filtrului de aer, cred ca de la o chestie de sub tabloul de sigurante, fiind un zgomot ca de ventilator caruia ii atinge o pala in carcasa .Oprind motorul si repornind de trei sau patru ori zgomotul a incetat.A doua zi la fel. Ieri cand am vrut sa pornesc a dat un icnet si gata.I-am mai dat o cheie si a facut la fel ca motoarele diesel pe frig cand bateria da curent sa invarta dar nu se aprinde.Am incercat s-o pornesc de mai multe ori dar cu acelasi rezultat;

Da impresia ca invarte dar nu se aude nici o explozie in cilindri.E motor pe benzina de 1731 cc, 115 cai, fabricata in noiembrie 1996. .

Va rog sa fiti iertatori cu mine ca sunt nou pe forum, iar cu mecanica sunt in dud

Multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e vorba de un releu care nu mai ramane cuplat (nu se autoretine poate fi si ceva contacte imperfecte) da capacul jos si vezi daca iti poti da seama care e .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releul pompei de benzina... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu... ala nu "vuieste". Vezi pompa secundara de injectie aer, aceea e ca un ventilator in zona filtrului de aer...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit sa pornesc motorul ieri dar am tacut pana astazi gandind ca mai bine sa il probez iar la rece , dupa cateva ore de repaus.M-a ajutat un prieten care mai repara masini pe aici prin sat iar opiniile clientilor sunt in general favorabile in ce-l priveste.Acum nu stiu cat de sanatoasa a fost interventia si de aceea apelez la intelepciunea voastra. A scos filtrul de aer si a dat cu un spray de acela de pornire (AUTO ARRANQUE scria pe el in spaniola) si dupa vreo 25-30 de secunde de dat la cheie neintrerupt motorul a pornit dupa un stranut sanatos, dupa asta el accelerand pana pe la 5000-6000 de ture timp de inca cateva secunde. Mi s-a cam zburlit parul pe ceafa dat fiind faptul ca motorul inca era rece.Acum stiind faptul ca la politica, fotbal, femei si mecanica toti barbatii cred ca se pricep (la membrii forumului as putea sa scot "cred" din fraza ,cel putin in ce priveste mecanica), am ascultat opinii cum ca sprayul asta iti omoara motorul. Nu stiu daca o fi asa si daca sa mai apelez la o metoda asa agresiva (cred eu) in caz ca mi se intampla iar. Bun, acum porneste bine dar am in continuare zgomotul acela straniu in zona tabloului de sigurante din compartimentul motor si dupa ce am ascultat cu mai mare atentie in aceata dimineata pare a fi zgomot de rulment spart sau uscat in cel mai bun caz. Multumesc Midnight Caller pentru informatie, iarta-mi insistenta te rog dar as vrea sa stiu daca e nevoie de un specialist sau pot face eu vreo interventie la acea pompa iar in caz ca da ce pasi ar trebui sa urmez pentru a nu da peste cap alte componente sau subansambluri ale masinii.sunt mecanic de masini-unelte de vreo 25 de ani si ceva-ceva stiu sa fac cu mainile, mi-am demontat si reparat alternatorul facand din doua unul al meu avand rulmentul pe spate blocat si diodele duse dar asta e ceva necunoscut pentru mine si mi-e cam frica sa ma bag nestiind datele problemei. Scuze pentru vorbaria lunga si inca o data multumiri!

Aaa inca ceva,un uruit permanent in mers la o roata spate poate fi doar de la rulmenti sau poate avea si alte cauze? Uruit ce se amplifica pe timp ce trece. Multumiri anticipate inca o data!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now