westpoint

Doresc Volvo S40 dar , am fost "speriat" de voi

201 posts in this topic

Eu unul nu cred ca sunt reali pentru ca eu am facut in 10 luni 35000 km in romania iar masina e din 2008 cred ca are cel putin 70000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scaunul de la sofer mi se pare ca are mai mult de 30 k.Este doaar o parere!

Asa in rest arata bine.Cel putin in poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele cu capacitate relativ mica si "fortate" (gen 1600 cm3 si 110 CP diesel) sunt mult mai aproape de limita decat motoare mai mari si care merg mai "relaxat". Daca ai nenorocul sa fii tu primul care ia masina dupa ce se instaleaza problemele, ai sa injuri marca. Eu n-am auzit de motoare diesel de mic litraj care sa supravietuiasca onorabil peste 200000 de km. Toate componentele sunt mult mai aproape de limita decat la motoarele facute sa dureze (gen D5).

In ceea ce priveste S60-ul de mai sus, poti sa verifici uzura interiorului. La numarul de km afisat, ar trebui sa fie impecabil.

Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

la km astia ar trebui sa aibe carte service , orice justificare legata de cartea service nu poate fi decat o mare pacaleala ...

vezi ca mai sunt din 2008 cu 110000 km

cutie automata ....

Motoarele cu capacitate relativ mica si "fortate" (gen 1600 cm3 si 110 CP diesel) sunt mult mai aproape de limita decat motoare mai mari si care merg mai "relaxat". Daca ai nenorocul sa fii tu primul care ia masina dupa ce se instaleaza problemele, ai sa injuri marca. Eu n-am auzit de motoare diesel de mic litraj care sa supravietuiasca onorabil peste 200000 de km. Toate componentele sunt mult mai aproape de limita decat la motoarele facute sa dureze (gen D5).

In ceea ce priveste S60-ul de mai sus, poti sa verifici uzura interiorului. La numarul de km afisat, ar trebui sa fie impecabil.

ASADAR .... imi dati ok-ul pentru asta ? :)

daca sar de 9l mixt motorina , o sa postez aici in fiecare zi urlete ! :hello2::headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"daca sar de 9l mixt motorina , o sa postez aici in fiecare zi urlete !" :))

Si noi ce treaba aveam cu asta?

Daca scoti sub 7 % dai de "baut" la toata lumea?! :D

Da o fuga pana la Cluj,doar nu ai ce pierde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"daca sar de 9l mixt motorina , o sa postez aici in fiecare zi urlete !" :smile:)

Si noi ce treaba aveam cu asta?

Daca scoti sub 7 % dai de "baut" la toata lumea?! :D

Da o fuga pana la Cluj,doar nu ai ce pierde.

daca scot 7-8 mixt dau de baut , dar nu la toata lumea ca o sa raman fara bani dupa achizitie sau dau de baut pe rand ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar sa vezi cum se prezinta masina daca e ok merita dar sunt prea putini km in bord dupa scaun uitate si la volan la levier eu zic ca are peste 90000km dar oricum trebuie sa mearga ireprosabil da o tura daca are bube negociaza la sange

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok , multumesc pentru sfaturi ....

inteleg ca un volvo D5 ( acum stiu si eu ce inseamna :headbang: ) nu are probleme la 100-150k de km , daca a avut ulei , filtre . etc la timp !?

pentru drive test sa-mi iau o casca si cotiere ? :glasses9:

Edited by westpoint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti ai revenit daca omu a intretinut bijuteria n are voie sa nu mearga bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vb la cluj cu vanzatorul , spune ca e un tip serios si nu se ocupa cu km masluiti :hello2: .

zice ca masina a fost la Microsoft Romania in leasing operational si ca o are la vanzare de 1 luna si nu se mai da jos din ea ( el are un parc auto second ) .

a laudat-o ca consuma mixt 6,8 pe computer , mai aveam putin si il certam ca umbla cu ea ... :smile:)

cartea service are revizii la 6.000 la 13000 si la 25000 , acum zice ca urmeaza la 40000 . Nu stiu de ce dar cu cartea service ceva nu mi-a placut in vocea lui cum explica .....

parea un tip serios .... hmmm ...

pe foto autovit arata ultima pagina cu service la 25000 si scrie urmatoarea revizie la 40000 . Stampila este cu PRINUS AUTO SRL ... care e dealer volvo ... doar nu or face si dealerii porcarii . vanzatorul s-a laudat ca a fost director vanzari pe piata auto ... poate ii stie ? ... dar acum stiti cum e ... asa nu mai iei masina ...

Edited by westpoint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca e masina aia de la Microsoft atunci e bine.Stiu ca a fost de vanzare aici pe froum la un moment dat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca a postat VIN-ul. E usor sa aflii istoricul masinii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand si eu un motor pe benzina, pana in 1,8 litri. Nu are cuplul unui diesel, dar cu siguranta are probleme mai putine. Avand in vedere ca e pentru o doamna, S40 sau C30. Iti doresc succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@westpoint Microsoft Romania este clientul meu. Am livrat la ei un singur S60 D5 (185 CP), restul sunt S40-uri sau S60 D (126 CP)..Sunt toate sansele sa fie chiar aceea masina pentru ca utilizatorului de la Microsoft i-am livrat acum 3 zile un nou Volvo S60 D5 (215 CP).

Daca-mi amintesti maine printr-un sms sau mail, compar seria de sasiu de pe autovit cu cea din baza mea de date si daca se confirma poti s-o iei linisit

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

si uite asa de craciun in 24h de discutii aprinse s-a ajuns la finish line

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci e clar... ii dai de baut lui Horia :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@westpoint, tocmai ai primit un cadou beton de Craciun :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Hai sa-ti spun cum mi-am luat eu Volvo:

1. afinitate aveam, ca fratele meu are unul. Asadar, stiam pe propia piele despre confort, tinuta de drum, dotari, etc. Trebuie neaparat sa probezi lucrurile astea - nu degeaba se vorbeste la superlativ despre scaunele Volvo, de exemplu.

2. Am cautat pe toate forumurile posibile - inclusiv internationale - slabiciunile masinii: fiecare marca/model/an au niste puncte slabe. Fireste, asta presupune sa stii ce cauti: este o diferenta imensa intre clasa lui s40 si s60 sau chiar s80, cum ai cautat tu. Daca nu-ti convin "slabiciunile" posibile, te reorientezi. Daca o sa cauti defecte, vei vedea numai defecte - asta nu inseamna ca masina nu are si parti bune....( Pt. mine, de exemplu, este total irelevanta o diferenta de consum de 2-3-4 litri/100 km... )

3. Am cautat o masina cat mai bine intretinuta, cu un istoric verificabil. Exclus samsari. Intretinerea corecta a masinii conteaza enorm - te poate scuti de surprize. In plus, daca stii slabiciunile masinii, o exploatezi in consecinta.

4. ... am avut noroc sa gasesc ce caut.

..ce-ai facut pana la urma?

Edited by ovidiu xc 70

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Hai sa-ti spun cum mi-am luat eu Volvo:

1. afinitate aveam, ca fratele meu are unul. Asadar, stiam pe propia piele despre confort, tinuta de drum, dotari, etc. Trebuie neaparat sa probezi lucrurile astea - nu degeaba se vorbeste la superlativ despre scaunele Volvo, de exemplu.

2. Am cautat pe toate forumurile posibile - inclusiv internationale - slabiciunile masinii: fiecare marca/model/an au niste puncte slabe. Fireste, asta presupune sa stii ce cauti: este o diferenta imensa intre clasa lui s40 si s60 sau chiar s80, cum ai cautat tu. Daca nu-ti convin "slabiciunile" posibile, te reorientezi. Daca o sa cauti defecte, vei vedea numai defecte - asta nu inseamna ca masina nu are si parti bune....( Pt. mine, de exemplu, este total irelevanta o diferenta de consum de 2-3-4 litri/100 km... )

3. Am cautat o masina cat mai bine intretinuta, cu un istoric verificabil. Exclus samsari. Intretinerea corecta a masinii conteaza enorm - te poate scuti de surprize. In plus, daca stii slabiciunile masinii, o exploatezi in consecinta.

4. ... am avut noroc sa gasesc ce caut.

..ce-ai facut pana la urma?

Probabil a luat masina iar acum nu mai vrea sa se dea jos din ea :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil a luat masina iar acum nu mai vrea sa se dea jos din ea :thumbsup2:

Nu am luat masina .....

Am stat si am gandit / analizat , cu toate ca nu fac asta frecvent ci actionez bazandu-ma pe fler ...

Ati facut pentru mine doua lucruri :

1. am invatat multe despre volvo

2. m-am indragostit de volvo , odata cand am vazut ce le iubiti voi si apoi / final dupa test drive cu volvo s80. nu am nevoie de masina asta dar ... o vreau :D

am hotarat asa dupa ce mi-ati spus voi ( va multumesc din suflet pentru ca ati avut rabdare cu mine ) : voi lua un s80 din 2004 diesel , bine dotat .

mi s-a pus "pata" pe acel volvo de care va spuneam ca are cca 60.000 km , d5 , 2400 cm3 , an 2004 .

tipul care il vinde insista ca a fost masina unei femei ( lucru confirmat de carte ) care avea doua masini si nu circula mereu cu volvo . Interior e impecabila , neatinsa , motor arata excelent , exterior 9/10 .

stiu , nici eu nu cred ca are doar 60.000 , maine merg si o verific pe tester si mecanica/ tinichigerie .

pe motor am gasit lipit o eticheta veche pe care am citit 2009 , 38000 km ..... la un schimb de ulei .

masina a fost de firma , dupa leasing gagica respectiva a cumparat masina pe numele ei .

ce nu inteleg este cum de in cartea tehnica nu este nici o revizie , dar nici una..... ???!!!!

uf , voi ce parere aveti ? credeti ca un vanzator ar fi dat km la 60000 ? adica si-ar fi trezit suspiciuni singur ? eu as fi dat 90.000 - 120.000 ...

de obicei firmele nu fac rabat la revizii si cred ca oricine ar trece reviziile in carte .....

ar fi interesante parerile voastre referitor la urmatorul aspect :

iau masina din 2004 cu risc ( totusi calculat avand in vedere tester - mecanic ) la 8000-8500 euro si am pregatiti 2-3 mii euro pentru eventuale probleme

sau

cumpar masina 2007 - 2008 , la 11000-14000 euro , mai noua dar din punctul meu de vedere cu aceleasi riscuri .

Edited by westpoint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu atat pot sa spun, problemele oricum apar la orice masina, nu te uita la an. :) Cu 2-3 mii de euro o faci pe aia din 2004 boboc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la istoric, sa iti zic o povestioara de cand am luat-o pe a mea (tot 2004, dar s60 D5)...tipul (unic proprietar) desi nu avea cartea tehnica la ea ea (ma refer material) m-a asigurat ca tot ce a facut, a facut la Primus si se poate verifica cu un simplu telefon/email si VIN/nr de inmatriculare. Personal iubeam deja masina si am zis ca "hai fie" merg pe incredere...Am fost un caz fericit, i-am contactat mai incolo pe cei de la Primus si mi-au oferit istoricul care intr-adevar era exct pe ce spusese fostul proprietar adica pe ideea "Eu nu ma pricep la masini, asa ca nu ma bag. Cand nu imi place ceva sau mi se pare ceva suspect, o duc repede la service".

Nimeni de pe nici un forum nu iti poate garanta nici ca nu vei avea probleme dar nici ca le vei avea, atat cu o masina din 2004 cat si cu o masina mai noua.

Referitor la consum, cu D5-ul meu (163 cp, cutie manuala) acum iarna scot undeva la 5.5 (extern, chiar ieri) iar vara , externul de undeva la 5-5.2 . De urban nu prea pot spune, locuiesc in Iasi, drumurile sunt praf aici si rar ies cu ea doar prin oras, pe distante scurte. Daca o iei pt sotie, sper sa nu fie una sperioasa :)) Nevasta-mea cand a condus prima oara S60-ul, pe Cheia, venita de pe Golf IV-ul ei de 1.4, s-a speriat destul de tare de masina si de atunci nici nu prea a condus-o :)) (iti dai seama cat de trist am fost pe tema asta ;) )

De Skoda (desi cred ca s-a epuizat subiectul) pot spune doar atat: am mers cu versiunea "de lux" de le ei si pe un drum de vreo 300 km mi-a rupt spatele si m-a "ars" la buci de am retinut-o o bucata buna (si asta era inainte de a avea s60-ul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haideti sa va povestesc ceva ... :smile:

sotia mea cand a auzit de volvo nici nu a vrut sa admita asa ceva , pe diferite considerente . Am rugat-o sa conduca putin volvo s80 si acum ma intreaba in fiecare zi daca nu cumva s-a cumparat masina :smile: . Ati avut dreptate volvo da senzatia :smile: . sper ca daca o cumpar sa mai aibe timp si pentru mine :hello2::headbang:

skoda , VW - adio ....

vreau sa mai intreb ceva . elemente de caroserie : aripa , bara fata - spate , far , stop - gasesc si daca stie cineva ceva preturi . eu intreb de preturi sa ma asigur ca nu o iau razna cand ajung in asemenea situatie ( nu ma astept sa fie ieftin ).

casco se poate face pe o masina din 2004 ? stie cineva cam la cat se ridica / an ?

Edited by westpoint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti doresc din tot sufletul sa ajungi in situatia mea :

"Draga, hai nu vrei sa conduci si tu un pic?"

Ea, tolanita comod in scaun sau pe bancheta din spate : " Ahhh, nuuuu," ;)

Westpoint, vad ca ai trecut deja un Passat la Auto, si de aceea trebuie totusi sa fiu sincer (mi-a placut replica unui coleg cu vreo cateva pagini in spate : "Noi alegem sa nu ne ascundem dupa degete") si sa recunosc un dezavantaj minor al Volvo-ului fata de WV - nu stiu cum le fac nemtii, dar suedezii sunt putin mai in urma la capitolul antifonare - adica, pe drum "bun" (venind din Iasi, "drum bun" poate fi si un drum de tara) masina e o placere, dar pe gropi, Volvo-ul "vocifereaza" un pic mai mult decat un WV (nu te speria, nu ma refer ca vei avea o simfonie de zgomote, dar vei mai avea cate un greieras pe ici pe colo).

Edited by Patrichi_Mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now