marco26

nu mai porneste

14 posts in this topic

salut...azi mi-a afisat pentru prima data mesajul power steering locked si n a mai vrut sa porneasca..totul merge pe ea..casetofon lumini geamri ,etc ....doar ca atunci cand pun contactl imi afiseaza mesajul si nu invarte nici la automat..nimic...volanul nu este blocat..il pot misca stanga dreapta..foarte gre dar se misca...

stiti vre-o rezolvare la problema asta?ce ar putea fi?

masina este un s40 2,0 d 2005

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi suna foarte cunoscuta problema !

SCHIMBA BATERIA ! Imprumuta una de la un vecin pentru a testa macar ! Crede-ma, stiu ca o sa zici ca e buna bateria, dar incearca ! Colegul Roskat a trecut prin asta :) !

Roskaaaat-ule unde esti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reseteaza toata electrica masinii prin scoterea unei borne a bateriei apoi o pui la loc.

Ori verifica sigurantele aferente pt power steering daca cumva a cedat (caz mai rar ,dar posibil )

Schimba si bateria dar asta doar de control desi e chiar curios tinind cont ca ai lumini ,audio ,geamuri.(ai tensiune necesara pt comput. masinii).

Astea sint spuse in cazul in care nu ai unde sa o pui pe tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

care ar fi sigurantele de la power steering?

Edited by marco26

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Da-mi un telefon maine si "teoretic" o rezolvam

0743627535

edit: Nu vreau sa fiu catalogat mecanic sau electrician auto, dar am trecut prin exact aceeasi situatie si am exact aceeasi masina.

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am cam acelasi comportament la masina (un v40 1.8 bezina 2001), adica imi pulseaza un martor (masina cu x pe ea) si nu vrea sa porneasca (lumina este,pun contactul dau la automat nu schiteaza nimic. am incercat treaba cu borna dar n a mers . Poate ma puteti ajuta si pe mine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am cam acelasi comportament la masina (un v40 1.8 bezina 2001), adica imi pulseaza un martor (masina cu x pe ea) si nu vrea sa porneasca (lumina este,pun contactul dau la automat nu schiteaza nimic. am incercat treaba cu borna dar n a mers . Poate ma puteti ajuta si pe mine !

Din cate observ tu ai V40, deci generatia veche, la tine problema e alta, am impresia ca undeva pe forum citisem ca martorul care zici tu ca pulseaza e eroare de immobilizer, dar probabil stiu mai multe colegii :).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

i am dat bateria jos, am pus o la loc si a luat o..... am mers si a doua oara la pornire, am oprit o i am pus piedica la baterie, m am dus sa o pornesc si sufletul face la fel .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodi, daca la tine clipeste masina cu "X" peste ea, nu iti recunoaste cheia ! Incearca cu a doua cheie daca o ai... Daca isi revine si nu mai face, incearca sa ajungi la reprezentanta sa reprogramezi ambele chei !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bodi, daca la tine clipeste masina cu "X" peste ea, nu iti recunoaste cheia ! Incearca cu a doua cheie daca o ai... Daca isi revine si nu mai face, incearca sa ajungi la reprezentanta sa reprogramezi ambele chei !

Ms de raspuns.

Aveti cumva idee cam cat face toata afacerea asta ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca era vreo 120RON acum cativa ani... Daca-mi amintesc bine... Da un telefon la reprezentanta maine si vezi daca te pot primi si cat costa operatiunea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai bodi tu ai pus aceeasi baterie sau cum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema de mult timp... Am expus problema mea precum si solutia, dar concluzia a fost ca doar i-am amuzat pe colegii de pe forum. Problema la V40-ul meu e ca nu porneste atunci cand cheia (situatia e identica si la dubura cheii) este ``calda``, adica tin cheile in buzunarul de la pantaloni sau daca e canicula afara lasandu-le in razele solare. Solutia am gasit-o prin faptul, ca tin cheia intr-un port-chei cu fermoar inchis ermetic, altfel, trebuie sa ``racesc`` cheia prin diferite metode (sufland peste ea sau agitand-o prin aer). Asta era problema la masinuta mea.... Sunt destul de dezamagit de Volvo dar important este ca,... m-am resemnat intr-un final!

Edited by roco

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa rezolvat....sub volan unde este tija aia de reglaj a volanului...langa ea se afla o ctie din aluminiu...am lovit-o mai tare cu o cheie si imediat sa auzit zgomotul ala specific cand se deblochiaza volanul atunci cand bagi sau scoti cheia din contact...probabil ca sa intepenit ceva pe acolo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now