Posted 18 Jan 2008 · Report post Este normala turatia pt. diesel... la benzina turatia este 700rpm, controlata de ECU. La diesel e 650. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2008 · Report post Salut! Cand ai umblat ultima data la filtrul de aer? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2008 · Report post Repet, turatia este normala, este controlata electronic si nu se poate modificaTrepidatiile pot avea multe surse, de la injectoare murdare pana la volanta imbatranita, suporti motor terminati, etc etc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2008 · Report post Daca sunt duse tampoanele de la motor, daca incerci sa pleci mai puternic de pe loc se aude un "clanc". Depinde insa si de CARE din tampoane sunt imbatraniteCat despre MetaBond, s-a mai discutat pe forum despre asa ceva. In legatura cu informatiile pe care le-ai scris, mai precis :3. Este anticoroziv, impiedica formare ruginii6. Impiedica formarea bacteriei12. Scade formarea namoluluiSper ca iti dai si tu seama ce prostii sunt astea. -De unde bacterii la cate grade sunt prin motor ? Sau poate exista bacterii care vietuiesc in ulei ?! -Rugina ? De unde D-zeu rugina cand tot motorul e imbibat cu ulei ?-Namol ? Alta aberatie de marketing cu care se incearca cumpararea sufletelor nestiutoare.Te rog incearca sa analizezi un pic situatia si nu te mai lua dupa reclamele de la TV. In manualul de utilizator scrie CLAR "A NU SE BAGA ADITIVI IN MOTORINA SAU ULEI". Respecta indicatiile si o sa ai un motor bun. Mai bine folosesti un ulei mai scump decat sa te apuci sa pui aditivi care nu stii ce fac si ce infunda prin motor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2008 · Report post Salutare!! V 40-ul meu are doar 102 caluti, insa n-ar trebui sa fie diferente la simptomul pe care il "reclami"...Problema pe care o ai, am avut-o si eu in trecut. De 2 ori!Problemele s-au rezolvat foarte usor! Prima data am suflat filtrul de aer, care nu avea mai mult de 4000 de km...(preventiv, acum o fac la 3500 ) si de atunci...nu am mai avut probleme cu turatia...A doua oara a fost din cauza motorinei... Si de atunci m-am jurat ca nu mai fac experiente cu mashinutza...Direct PETROM Eurodiesel 4! Incearca variantele astea si abia dupa aceea pune-ti probleme...Ce este curios, la mashinutza mea vara turometrul sta la 700 si iarna la 800 rpm.Si sa nu uit, din cand in cand forjeaz-o frate...Injectoarele se vor curata singure In rest, CASTROL Magnatec Diesel 10w40, schimb la 7500-8000 km si 44 la picior ;D Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2008 · Report post http://www.analogstereo.com/pdf/om/volvo_s40_v40_owners_manual_2000.pdfPoti inlocui "2001" cu anul de fabricatie al masinii, pana in 2004Bafta ! Share this post Link to post Share on other sites