d3lir

Disc ambreiaj - recomandari

29 posts in this topic

Salut, de curand am observat ca pe la 2200-2300rot/min (probabil atunci intra turbina) acul turometrului ramane nemiscat pentru cateva momente desi eu accelerez in continuare, cine mi-a spus ca ar fi discul de ambreiaj, s-a mai confruntat cineva cu asta sa-mi recomande ceva bun, sau ceva agreat de volvo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ce motorizare ai ?

2. pt a testa ambreiajul trebuie sa ajungi la 80km/h in treapta a 5-a dupa care apesi tare pe acceleratie si vezi clar daca se tureaza in gol .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este 2.0 D, am sa incerc astazi cum ai spus tu. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam repede a cedat ambreajul. L-ai fortat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu l-am fortat, nu sunt adeptul vitezei, drifturilor samd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal daca ar fi ambreiajul cand accelerezi nu ar trebui sa creasca turatiile dar sa nu prinzi viteza.Sau gresesc?

Dar la el sta pe loc acul de la turatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testul cum a zis Bogdan iti v-a spune daca este ambreiajul dus.

Si eu am facut si intradevar a trebuit schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut daca e dus se simte foarte usor nu ai forta cand urci pe trotuar cu spatele trebuie ambalata mai tare si pedala e mai tare si debtaiaza de mai sus si cum a zis si Bogdan g la viteza de 70 ,80 in a 5 a cand calci pedala la fund patineaza adica se tureaza motorul dar masina nu trage .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut nu te grabi cu schimbatul ambreiajui,aceasta problema am auzito la multi cu aceasta motorizare care o aveam si eu inainte sa remapez daca reusesc sa postez rezultatul la test ai sa vezi i127521_img011.jpgi127522_img010.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, de curand am observat ca pe la 2200-2300rot/min (probabil atunci intra turbina) acul turometrului ramane nemiscat pentru cateva momente desi eu accelerez in continuare, cine mi-a spus ca ar fi discul de ambreiaj, s-a mai confruntat cineva cu asta sa-mi recomande ceva bun, sau ceva agreat de volvo ?

se poate sa fie doar latenta turboului asa se intampla cateodata apesi acceleratia si eu am patit deseori, dar comanda intarzie exista aceasta intarziere cauza exacta nu o stiu, e prea putin sa dai vina pe ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru raspunsuri si sa va urez un an nou fara evenimente neplacute, in al 2-lea rand as vrea sa spun ca desi acul turometrului ramane nemiscat intre 2200 -2300 rot pe min ( asta cel mai frecvent, se intampla si la alte turatii ) motorul parca se tureaza din ce in ce mai tare. Vin de curand dintr-o zona montana si chiar se simtea cum patina cand urcam, si la depasiri iarasi se simte. Cand am luat masina stiu ca eu chiar eram impresionat, cand o calcam brusc "ma baga cu totul in scaun" ....Acest turbo-lag de care zice Vita_Fresh se poate depista la o diagnoza sau cum pot afla ca asta ar fi si nu abreiajul ? Dar totusi din putinele mele cunostinte mecanice tind sa cred ca ar fi discul de ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca o accelerezi si turatia creste dar viteza nu...in principiu e discu...188.000 e devreme?????depinde cum s-a mers cu ea...eu zic ca a tinut binisor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo lag reprezinta durata de cand apesi pedala de acceleratie pana la intrarea in functie a turbinei,dar in tot acest timp acul turometrului nu urca aiuristic ci sta putin pe loc,gandeste,dupa care se duce frumos in ture.Sper ca ati inteles ce vreau sa zic.Si eu tind sa cred,ca problema lui @d3lir e de la discul de ambreiaj,acum depinde si cum a fost exploatata masina.

Daca majoritatea kilometrilor au fost efectuati in oras atunci gandeste-te la un kit de ambreiaj nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat-o din Germania la 131.000 cu carte service, reviziile facute la timp la reprezentanta si cu toate astea cred ca de acolo e buba, n-au prea "tinut" la ea :smile:. Am auzit ca in anglia ar fi mai ieftine cu pana la 50% piesele daca le comand pe internet, are cineva idee de asta ?

Edited by d3lir

Share this post


Link to post
Share on other sites

In functie de seria de sasiu poti avea 2 variante de disc ! Fiind din 2006 cel mai probabil masina e echipata cu Sachs.

Nu prea merita doar disc-ul schimbat, costa aproape cat un kit complet.

Inainte sa comanzi noteaza ultimele 6 cifre din seria de caroserie ( YV1MSxxx... ), acel sir e Chassis Nr -ul dupa care trebuie sa comanzi piesele.

Sachs e din fabrica, mergi pe Sachs !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Roberto. Asadar din fabrica iese echipata cu Sachs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Roberto. Asadar din fabrica iese echipata cu Sachs.

Cel putin motorul 2.0D, da sunt cu Sachs majoritatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar,ambreiajul si volanta sunt Sachs de fabrica,cel puțin la motorul 2.0D.De reținut ca nu merge un kit ambreiaj Sachs cu volanta Luk sau viceversa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Important, multumesc @Vita_Fresh, mi-am adus aminte de volanta, cand am schimbat kitul de deistributie, mi s-a spus daca simt ceva trepidatii la mers ca s-ar putea sa am probleme cu volanta... oare sa fie asta problema ?

Am sa scriu ultimele 6 cifre de la serie poate imi poate spune cineva cam cat ma costa tot kitul: 262179

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre 3200 si 3500 Ron. Depinde de magazin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glumesti nu? 3200 lei volanta???

edit:3200 tot kitul volanta + ambreaj....am citit eu prost. Sorry

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfffffffffff, Multumesc, dar fara volanta ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now